💖 4 💖 (unicode)

509 39 0
                                    

Kim jongin pointof view....

"Kim jongin!!! " ဒါပဲ လိုချင်​တဲ့အချက်​က အဲ့လိုပြဲနေ​အောင်​အော်​တာကို လိုချင်​တာ....

မား.. ကိုကြည့်​လိုက်​တော့​ကြောင်​တောင်​တောင်​လေးနဲ့..

"Ineee..hyungကို ဘာသွားလုပ်​ထားလို့​အော်​နေရတာတုန်း.."

"မား.. ခဏ​စောင့်​တော်​ကြာ ငိုပါ ငိုလာ​တော့မှာ..."

"ဟင်​.. ineee..."

"စိတ်​မပူပါနဲ့ မားရယ်​နော်​..."

"အီး..ဟီး...းမား...​ရေ.. kim jongin ကြီး.. သားကို ရုတ်​မာ​နေတာ...အီး...ဟီး...."

​ပြောတဲ့ အတိုင်းပင်​... ငိုပြီး.. ဆင်းလာတာပင်​...

hyung က ခုဆို...​ဆေး​ကျောာင်း​နောက်​ဆုံးနှစ်​ပင်​.. များမကြာမှီဆို..ဆရာဝန်​ပင်​.. ဖြစ်​တော့မှာကို ခုလိုငို​နေခြင်းပင်​...

ပါး..က သူ့ကုမ္မဏီမှာ ဝင်​လုပ်​ခိုင်းတာကို... အတင်းငြင်းပြီး​တော့ကို....ဆရာဝန်​သာ လုပ်​မယ်​ဆို၍ လွှတ်​ထားခြင်းပင်​...

Hyungက တခါတ​လေ ကြ ကျွန်​တော်​ထက်​တောင်​ဆိုး​တတ်​တယ်​....
သူက အကြီးလား.. ကိုယ့်​က အငယ်​လား မနည်း​ပင်​ခွဲယူရတယ်​..

ဘာ​ကြောင့်​ဆရာဝန်​လုပ်​လည်း​မေးရင်​..အ​ဖြေက အမြဲတမ်း.. တစ်​ခုတည်း​သော အ​ကြောင်းပြချက်​ဆိုတာနဲ့တင်​.. ဘယ်​သောအခါမှ​မေးလို့မရ...​ပေ.....

"သား... ဘာလို့ ငိုရတာတုန်း..မား..ကို​ပြောပြ​လေ.."

"ဟင့်​...မား...သားဗီရိုထဲက ineee ရှပ်​အဖြူကို သိတယ်​မလား...
အဲ့တာကို kim jongin က ပြန်​ယူသွားလို့....အီး..ဟီး.... ဒီ​နေ့ exam ရှိပါတယ်​ဆိုမှ.... အကျင့်​ကယုတ်​နေတာ..သိလား..မားရဲ့.. အီး...."

"သားရယ်​exam တွက်​စာမရ​သေးလို့လား...ရှပ်​အဖြူနဲ့က ဘာဆိုင်​လို့တုန်း..."

"မား... မသိပါဘူး... ပြန်​ပေးဆို​နေ..kim jongin... ပြန်​မ​ပေးရင်​...ငါမသွားပဲ​နေမှာ​နော်​..."

"ဟာ.. hyung..."

ရှပ်​က​တော်​တော်​ပင်​အ​ရေးပါပုံ... သူသိပါတယ်​ဘာလို့အဲ့ ရှပ်​ကိုအ​ရေးတယူဖြစ်​နေလဲ သိချင်​လို့...​စော​စောစီးစီးသွားပြီး..ဗီရိုကို​မွှေ..အဲ့ ရှပ်​ကို ယူလာခြင်းပင်​...

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now