💖 8 💖

2.9K 235 25
                                    

"hyung..pa နဲ႔ maကဘယ္​​ေတာ့ျပန္​​ေရာက္​မွာလဲ ဟင္​!! "

ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ hyungက ဒီ​ေန႔အလုပ္​နားၾက​ေတာ့..sofa​ေပၚ..နွစ္​​ေယာက္​သားထိုင္​​ေနၾကတာ..ထိုင္​​ေနတာက..ကြၽန္​​ေတာ္​...
​ေပါင္​​ေပၚ​ေခါင္​းတင္​ၿပီး..လွဲ​ေနတာက..hyung..

အဲ့Hyung​ေပါက္​စ..ခုတ​ေလာ..သူပဲ..အငယ္​လုပ္​​ေနတယ္​!!!
ကိုယ္​က..အငယ္​လုပ္​ရတယ္​ကိုမရိွဘူး...ဟြန္​႔..မီ​ေဝါ့ခ်င္​​ေပမဲ့..
ခ်စ္​​ေန​ေတာ့လည္​း..မမီ​ေဝါ့ရက္​.....
ခ်စ္​တယ္​~~အဲ့စကား​ေလးကို..hyungကိုျမန္​ျမန္​​ေျပာခ်င္​​ေနမိၿပီ...

"သိ​ေသးဘူး​ေလ..​ေဘဘီရဲ႕..ကိုကို႔..ကိုလည္​း​ေျပာမွမသြားတာ...ဘာလို႔တုန္​း..ineeeရဲ႕..."

"ဟုတ္​ပါဘူး..Hyungရ..ဒီတိုင္​း​ေမးတာပါ..ဒါနဲ႔.hyungအလုပ္​နားတုန္​း​ေလး..အျပင္​သြားရ​ေအာင္​..ဘယ္​သြာခ်င္​လဲ.."

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေမး​ေတာ့..ပါးစပ္​​ေလးက..ပြစိပြစိနဲ႔..ဘယ္​ေတြးမ်ားသြားခ်င္​​ေနလို႔.အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​..​ေတြး​ေနရလဲမသိ!!!

"ဟာ!!!ဟုတ္​ၿပီ...အဲ့ကိုသြားမယ္​ကြ!! "

"ျဖည္​းျဖည္​း​ေအာ္​ပါ..hyungရ...လန္​႔သြားတာပဲ..ဘယ္​ကိုသြားခ်င္​တာလဲ​ေျပာ..ဘယ္​​ေနရာျဖစ္​ျဖစ္​လိုက္​ပို႔မယ္​..."

"hyungတို႔..ငယ္​ငယ္​ကတတ္​ခဲ့တဲ့​ေက်ာင္​း​ေလ~~သြားခ်င္​တယ္​..အဲ့ကိုလိုက္​ပို႔.​ေပး​ေနာ္​...ခ်စ္​တယ္​​ေလ..ineeeရဲ႕.."

စကားက..​​ေရွ႕သြား​ေနာက္​မလြတ္​​ေျပာ​ေနျပန္​ၿပီ hyungက​ေတာ့...

"ဟုတ္​ၿပီ..သြားၾကမယ္​..hyungစဥ္​းစားမိလားဟင္​...hyungက.အငယ္​လား?? ကြၽန္​​ေတာ္​ကအငယ္​လား..မသဲကြဲလို႔.."

"ဟာ!!တုန္​းပါ့.Kim jonginရယ္​..မင္​းကအငယ္​..သူကအႀကီး​ေပမဲ့..ငါထင္​တာသူ႔ထက္​စာ..မင္​းကပိုႀကီးလားလို႔..😕"

"Kim Jongdaeစုတ္​..​ေပါက္​ကရ​ေျပာမယ္​ဆို..ခုကတည္​းက..လာရာလမ္​းတိုင္​းျပန္​​ေနာ္​..​"

ဘယ္​က​ေန..ဘယ္​လို​ေရာက္​လာလဲမသိတယ္​့..Dae hyung...
မလာရ​ေသးဘူး..ရန္​ကျဖစ္​​ေနၿပီ...စိတ္​ကုန္​တယ္​...ဒီမႀကီးမငယ္​က​ေလးနွစ္​​ေယာက္​ကုိ...​ေဘးက xiu hyungကလည္​း..​ေျပာကိုမ​ေျပာဘူး..ၿပံဳး​ေနတယ္​....
​ေတာ္​​ေသး​တယ္​..baek hyungမပါလို႔....

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now