💖 11 💖(unicode)

351 14 0
                                    

"အွိး...မနက်​ကတည်းက...အစည်းအအ​ဝေးတတ်​ရ..လူနာကြည့်​ရနဲ့...အကြာ​တောင်​မဆန့်​ရ​သေးဘူး...ဒါနဲ့​တောင်​...japanကိုသွားဖို့ကရှိ​သေး..."

ငြီးတွား​နေမိရာက​နေ...ငိုချင်​စိတ်​ကတဖွားဖွားကိုကျလာတာ...

"ineee​ရေ...လာကြည့်​လှည့်​ပါဦး..မင်း​ကိုကို..အလုပ်​ပိ​နေတာနဲ့အရပ်​မထွက်​တော့ဘူး...ဟင့်​.."

"ကျစ်​!! Do kyungsoo...က​လေးကသူ့ဟာသူအလုပ်​လုပ်​နေတာ..​သေမလိုငြီးမ​နေနဲ့...နားငြီးတယ်​! "

ဘယ်​သောအခါမှ..သူငယ်​ချင်းဘက်​ကမလိုက်​တဲ့..
Byun baekhyunစုတ်​...​စေတနာကိုမရှိဘူး....

"ငါ့ကိုပဲ..ပစ်​ပစ်​ကာကာဆဲပြီးကြိမ်းဝါးမ​နေနဲ့..phလာ​နေတယ်​ကိုင်လိုက်​ဦး..
phလာ​နေတာ​တောင်​မသိရ​အောင်​..ငါ့ကို​တော်​တော်​မေတ္တာပို့​နေပုံရတယ်​!!"

"အားရှီး!!! လစ်​လိုက်​တော့..baekhyunငါနားငြီးလာပြီ!!! "

​ပြောလို့ကိုမပြီးနိုင်​ဘူး...​လေ​ပေါ်တိုင်း..အခွန်​မ​ဆောင်​ရတိုင်း..ကရား​ရေးလွှတ်​နေတဲ့​ကောင်​....
ဒါ​တောင်​ပြောသွား​သေး....

"ဂျပုစ်ိတ်​တို...phကိုင်​လိုက်​ဦးတဲ့!"​လေ..

ph​လေးကို..ကြည့်​လိုက်​တော့.....

💕My heart ineee💕

"Hello!!! inee​ပြော...."

"hyung...ဘာလို့..phမကိုင်​တာတုန်း...စိတ်​ပူ​နေတာ..တစ်​ခုခုများဖြစ်​နေတယ်​ထင်​သွားတာ..."

ပူတတ်​ရန်​ကော~~~~

"မကိုင်​တာမဟုတ်​ပါဘူး...baekhunနဲ့ရန်​ဖြစ်​နေလို့ပါ..."

"hyungတို့ဆိုသည်​မှာလည်း..မတည့်​အတူ​နေ​တွေ..ရန်​ဖြစ်​ပြီး..မိနစ်​တောင်​ခြားလို့လား!!! ပြန်​ခေါ်တာကိုများ...ဖြစ်​နေကြတာ.."

ineee​ပြောလည်း​ပြောစရာပါ..ရန်​ဖြစ်​ပြီး..5မိနစ်​ကြာရင်​ပြန်​ခေါ်တတ်​တာကျွန်​တော်​တို့အကျင့်​....

"ineee..ကိုကို့ကို..ph​ခေါ်ရတဲ့အ​ကြောင်း​လေး~~~ "

"​သြော်​!! ဟုတ်​သား..​မေ့​တော့မလို့..အဟီး...hyung..7နာရီ​လောက်​ကြအားလား!! "

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now