"hyungျပင္ဆင္ၿပီးၿပီလား?? ေလယာဥ္ခ်ိန္နီးေနၿပီေနာ္~~ "
"အင္းပါ..ineeeရဲ႕..hyungၿပီးပါၿပီ..ineee!!..ျမန္ျမန္ အက်ႌဝတ္ ေရခ်ိဳးထားတာကၾကာေနၿပီ...ခုထိမဝတ္ရေသးဘူးလား?? "
နွစ္ေယာက္သား..ဂ်ပန္ခရီးစဥ္ရိွတာမို႔...ျပင္ေနတာ...သူကသာ ကိုယ့္ကိုၿပီးၿပီလားေမးတာ..သူကခုထိဘာမွမၿပီးေသး..အထုပ္အပိုးေတာင္..
မားက..နွစ္ေယာက္လံုးတြက္ျပင္ဆင္ေပးသြားလို႔..."hyung..ၾကယ္သီးတပ္ေပး...ineeeက..ၿငိမ္ၿငိမ္ေနမယ္ေလ~ "
ေၾသာ္!!အံ့ၾသပါ့...ၾကယ္သီးတပ္ေပးရေအာင္သူက ကေလးလား???
မျဖစ္ေတာ့..ဒီပံုဆို...ဂ်ပန္ေရာက္မယ့္လမ္းမျမင္~~
ဆိုးတယ္~~~ တစ္ေန႔တစ္ျခားကို..ဆိုးဆိုးလာတာ!!!"ေပး~~တပ္ေပးမယ္..တကတည္း..ျမန္ျမန္မလုပ္..အင့္!! "
ေကာင္းၾကေသးလား?? ကြၽန္ေတာ္နႈတ္ခမ္းကိုအပိုင္သိမ္းသြားတာ~~
"ဟီး!!စကားေတြမ်ားမ်ားေျပာေတာ့...ပင္ပန္းတယ္မလား!! မပင္ပန္းေအာင္..အားေဆးေကြၽးတာ..ခ်ိဳတယ္မလား?? အာ့!! အာ့!! နာတယ္..အာ့!! "
စကားမ်ားလို႔ပဲရိွရေသး...နမ္းခ်င္ရင္..အသိမေပးပဲနမ္းတတ္ေနတဲ့..ကေလးစုတ္က..အဲ့တာေၾကာင့္..စိတ္တိုတိုနဲ႔..ရင္ဘက္ကိုေျဖာင္းေျဖာင္းနဲ႔ရိုက္ေပးလိုက္တယ္....
"ဟမ္!! မွတ္ၿပီလား?? ေနာက္တစ္ခါလာနမ္းရင္..နႈတ္ခမ္ကိုကပ္ေၾကးနဲ႔ညႇပ္ပစ္မယ္..ဘာမွတ္!! "
မရေတာ့ဘူး~~ တအားကိုစိတ္တိုလာပါၿပီေနာ္~~~
"hyungကလည္း..ကပ္ေၾကးနဲ႔ညႇပ္ေတာ့..ineeနာသြားမွာေပါ့..ခ်စ္တယ္ဆို..မလုပ္ရဘူေနာ္..လိမၼာတယ္..မြ!! "
ဒီေလာက္ထုေနတာေတာင္...နဖူးကိုမရရေအာင္နမ္းသြားေသးတယ္~~
"ကဲ!!! လာၾကပါေတာ့...သြားမယ့္သူေတြကမၿပီးနိုင္ဘူး...လိုက္ပို႔မယ္သူေတြကအဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီ~~ "