💖 5 💖

3.5K 277 10
                                    

Kyungsoo..တစ္​​ေယာက္​ မနက္​က Kim jongin ​ေမႊသမ်ွကို..ခံရၿပီး..​ေက်ာင္​း​ေရာက္​လာ​ေလရဲ႕...

အဟမ္​း..!! ဒီ​ေန႔​ေတာ့ ..တတ္​ႀကြတဲ့..ၾကက္​ဖ​ေလးမဟုတ္​ပဲ..တတ္​ႁကြတ႕ဲ..
Do Kyungsoo​ေလးအ​ေနနဲ႔...​ေက်ာင္​း​ေတာ္​ကို​ေရာက္​ရိွရာဝယ္​..

ခ်စ္​ရ..ခင္​ရ..မုန္​းရပါ​ေသာ..သူငယ္​ခ်င္​းႀကီး..နွစ္​​ေကာင္​...​ေက်ာင္​း​ေပါက္​၌ ​ေစာင္​့​ေန​ေလရဲ႕...

မၾကာခင္​...အသံ​ေပါင္​းစံုလႊတ္​​ေတာ့မယ္​ထင္​ပါရဲ႕...

"အ​ေဟး..Do kyungsoo ဒီ​ေန႔.အက်ီၤလဲလာတယ္​ကြ..baekhyunee..ထီထိုးၾကရ​ေအာင္​..."

​ေျပာပံုကိုက...အရင္​က..တစ္​ထည္​ပဲဝတ္​တယ္​့သူလို.လို.
​ေသနာ​ေလး..Kim jongdae...

"ဘာလဲ...​ေသခ်င္​လို႔လား..တိုးတိုးတိတ္​တိတ္​​ေျပာ​ေတာ့...မင္​းစာ​ေမးပြဲ​ေအာင္​မွာ​ေစလို႔လား... Dae စုတ္​ရဲ႕.."

ဟုတ္​တယ္​​ေဒါသကထြက္​လာၿပီ..တကယ္​တည္​း..လူကိုဆို​ေျပာဖို႔ပဲ..
Byun Baekhyunတို႔က​ေတာ့..အက်ိတ္​အနယ္​ကိုရယ္​​ေန​ေလရဲ႕..
ငါ​ေလး..ဒီမနက္​​ေတာ္​​ေတာ္​ကံဇာတာတတ္​​ေနပါလားကြာ...

"Kyung!! အရ္​တုန္​းက..အျဖဴပါ..အခု..ဘာလို႔..အဝါ​ေလး..ျဖစ္​​ေနရတာတုန္​း.."

"ဒီလို​ေဟ့..&#&$&&* .အဲ့တာပဲ..ineee စုတ္​က..အျဖဴမ​ေပးပဲ..
Hyung က အဝါ​ေလးဝတ္​တာပိုလွတယ္​ဆိုလို႔...ဝတ္​လာတာ​ေဟ့..ကဲ!!!ဘာသိခ်င္​​ေသးလဲ..အ​ေမာင္​စပ္​စုစိန္​တို...တကယ္​တည္​း စပ္​ကိုစုတယ္​."

​ေျပာလည္​း​ေျပာ ..အခန္​းထဲဝင္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​..​ေျဖခံနီးၿပီးကို ​ေမးျမန္​းတာၿပီးကိုမၿပီးနိုင္​ဘူး..ဘယ္​လို​ေကာင္​​ေတ​ေပါင္​းမိ​ေနမွန္​းမသိ

​ေမးခြန္​းလႊာ​ေလးကုိ..ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့..ကိုယ္​ရတ႕ဲ..ဟာ​ေတြမို႔..ဝမ္​းသာလံုးစို႔သြားတယ္​..​ေျပာပါတယ္​..ineee ရွပ္​က..ကြၽန္​​ေတာ္​ကို..ကံ​ေကာင္​းမႈ​ေတြ​ေပးသလို..ခြန္​အား​ေတြလည္​း​ေပးတယ္​...
ပိုအစြမ္​းထက္​တာ​ေလးက..လာခါနီး..နမ္​းမိသြားတာ​ေလး​ေၾကာင္​့..ပိုအားတတ္​တာလည္​း​ပါ​တာ​ေပါ့​ေနာ္​....

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now