O zi normala la birou, nimic nou, palpitant, poate daca Mark ar fi...mmmm....iar cad pe ganduri, privind in gol. Visam la el si felul in care ma simt cand este langa mine.
-Deci cum a fost?! din cate imi dau seama a fost ok, nu esti morocanoasa te-ai imbracat frumos, apropo imi place camasa ta, iti sta bine cu blue. Nu ai cearcane, esti ok, imi spune Mia dupa o scurt analiza.
-Da a fost ok, chiar vom merge si la un film saptamana viitoare.
-E na!serios vreau si eu!!!mergem si noi cu voi?!
-Nu stiu ce sa zic, doar cu o conditie stai numai cu mine, adica nu incepi cu exemplu de relatie pe acolo, de gatul lui Dave si sa ma lasi singura cu Richard, o sa fie ciudat.
-Da normal, asa Dave sta mai mult cu Richard si eu imi pun pelerina de erou si te salveeezz.
Ne amuzam amandoua de planul nostru.Fericita ca in sfarsit astazi imi ridic masina, plec hotarata si cu gandul ca poate rezolv si cu asiguratorul.
...............................
Zielele trec repede, sala noastra de bal deja prinde contur, stabilesc cu Mia toate detaliile.
Pe jos am ales o mochetape toata suprafata, de culoare visiniu, mobilierul este pe stil regal, cu catifea neagra, sala este formata din 80% geamuri. Splendid, fiecare fiind îmbrăcat cu copertine impunatoare prinse cu ciucurei in parti, pentru a permite perdelelor de culoarea perlei, sa-si laude broderiile lucrate manual, totul este incoronat cu candelabre rafinate, folosind doua moduri de luminozitatea, atat pentru a crea un spatiu intim, dar si pentru a pune in evidenta splendoarea salii de bal.
In weekend, trec pe la club, King nu era, asa ca mult timp nu am pretrecut, ma bucur de o serie de cumparaturi cu Mia ce m-a tarat prin toate magazinele planificandu-si nunta cu rochii, rochitele, flori si floricele, diverse tipuri de accesorii pentru mesele invitatiilor si cate si cate. Cata rabdare are, seara ne ralaxam ca fetele intru-un local cu muzica buna pe fundal, sorbim dintr-un pahar si povestim.
.......................................................
-Diseara a ramas sa ne vedem la 8:30 la cinema, adica oricum filmul începe la 8:45, eu zic ca e ok, ma asigura Mia.
-Da, de acord.
Ma pregatesc sa plec, imi iau o pereche de blugi negri un tricou alb, o perche sport de incaltari cu platforma geaca mea neagra, scurta din piele si plec.
Ajunsi acolo, facem cunostinta ne incarcam cu ce trebuie suc, pop corn, nachos cu multiple sosuri si mergem in sala. M- am sucit, m-am invartit cat sa stau langa Mia, in cealalta parte era o persoana straina. Practic Mia si Dave pe mijloc si noi la capete.
Filmul decurge normal, insa apare o faza cand personajul feminin se duce la actorul principal si incearca sa-l salveze acesta fiind impuscat.
Momentelor ma misca ea isi declara iubirea si invers. Ochii actorului fiind negri, ma duce cu gandul la Mark si scot telefonul sa-mi verific mailul, poate mi-a scris si eu nu am vazut, insa cand privesc mai atent, vad catastrofa pe care am făcut-o acum cateva seri.
Simteam ca explodez, nu-mi vinea sa cred cum am fost atat de neatenta. Sunt intrerupta de ce fac, cand luminile se aprind lumea aplauda, usor fiecare se ridica si pleaca nu am avut timp sa ies din mail, am bagat repede telefonul in geanta fara sa vada cineva la ce ma uitam.
In drum spre casa nu am vorbit mai nimic cu Richard, el tot incercand sa scoata cateva cuvinte de la mine, facea glume pe seama filmului pe care l-am vazut.
De Mia si Dave ne-am desparit la cinema. Ajung si caut repede cheile, fiind intuneric in terasa si grabindu-ma ca vreau sa deschid, eventual înțelegea si Richard ca vreau sa-l eliberez pe Joy si sa plece.
Fara sa realizez, grabita cum eram telefonul se tot lumina in geanta.
-Asu cat timp am petrecut impreuna nu te-am auzit vorbind...nici acum in masina....atat de surprinsa ai fost de actiunea din seara asta...imi zice zambind.
-Daaa, m-a dat pe spate, spun cu repezeală grabindu-ma cu mana in geanta sa gasesc odata cheile alea.
Cred ca o sa mi le pun cu ata la gât, cum imi facea mama cand eram mica sa nu le pierd.
-Ma bucur ca ai acceptat ceea ce ti-am trimis, nu o sa regreți ca ai avut incredere in mine, referindu-se la asigurare...o seara buna Asu.
In sfarsit a plecat. Am intrat repede in casa si am luat telefonul sa vad inca odata cum s-a intamplat, insa observ ca il apelasem video, ceea ce ma face sa cad pe canapea.
Imi venea sa urlu. Observ ca se si consumase cateva secunde din acel apel, gata lesin !!!, imi tremurau mâinile pe telefon. Ma gandeam oare ce a auzit, cum am fost atat de neglijentă, efectiv simteam ca înnebunesc mai aveam putin si plângeam de oftica.
El imi vorbise asa frumos in mail, si ultima noastra vedere in aeroport cu atatea înțelesuri, apropierea dintre noi, acea atingere si eu ...pfffaaaiii....brusc simt cum imi vibreaza telefonul.Mark ma suna video.
CITEȘTI
Iubind indirect P I
Romance#*Prima parte*# Atractia este greu de stăpânit, uneori este suficient sa privesti o persoana in ochi pentru a intelege ce isi doreste, ce ofera....cat de mult te poti lasa indragostit de o persoana pe care inca nu o cunosti, dar ea te cunoaste chiar...