C.15.Ceva pe moment

1.5K 100 0
                                    

Totul in jurul meu dispăruse, ma pierdusem in acel sarut, atat de delicat si fiecare părticică din corpul meu se bucura, cu fiecare miscare pe care o faceam.

Mainile mele fugisera pe gatul lui, in ideea de a explora cat mai mult din el, eram atat de prinsi in acel moment, felul in care imi răspundea, il simteam mai aproape de mine, imi dadea de inteles ca nu e o greseala.

Simtea ce simteam si eu, totul a fost vis pana cand Joy a venit furtuna peste noi, si ne-am oprit, începând sa ne amuzam.

-Joy ai stiut tu cand sa vii, nazdravanule ! ii spun mangaindu-l pe cap, privirea lui Mark era tensionată, nu puteam citi nimic de pe chipul lui.

-Ma duc sa-ti mai aduc ceai, ar trebui sa te schimbi, sa te faci mai comodă. Si daca ti se face rau, striga-ma.

-Sigur, ii spun zambind, poti te rog sa-l lasi pe Joy afara putin.

-Da sigur, daca ma si asculta.Joy mergi cu mine?!

Au plecat si am ramas singura, m-am schimbat in pijamale, dupa care m-am asezat in pat.

Mark

Eram inca surprins de ce s-a intamplat, nu-mi vinea sa cred, felul in care ne-am sarutat, spune multe. Ma simteam fericit dar si suparat pe mine, sigur a fost un moment de slăbiciune, starea ei de sănătate nu este tocmai buna si eu am profitat ca un măgar.

M-am lasat condus de sentimente, faptul ca am vrut sa plec era din cauza ca nu ma mai puteam controla, fiecare parte din mine o doream. Cu greu m-am abtinut sa nu o musc de buzele alea atat de moi, pline, avea un gust dulce nu cred ca m-as putea sătura vreodata din saruturile ei.

-Asu?! se poate?! spun incet langa usa, deschid usor si ii vad chipul bland cum dormea.

Era atat de frumoasa, i-am lasat ceaiul pe noptiera si m-am asezat usor langa ea, sa nu o trezesc, doream sa memorez aceasta imagine si ma desfatam cu fiecare detaliu.

Parul ei era desprins, o suvita ii atingea fata, am indepartat-o constatand ca febra ii scazuse, fara sa zic nimic am mai stat putin langa ea. Gandul la acel sarut nu ma lasa in pace, felul in care mi s-a predat in acel sarut.

Inima mea era mai agitata decat de obicei, dupa cateva minute observand ca doarme linistit ma ridic si plec. Ceva din mine nu vroia sa plece insa nu era potrivit sa raman. Am plecat usor intelegand faptul ca ma indragostisem de ea, de Asu a mea.

Asu

Soarele intra timid in camera, isi facea loc printre draperii. Deschid ochii si vad ca este deja dimineata, ma uit in camera sa vad daca am visat sau nu. Ma simteam ceva mai bine.

Ajung in bucatarie il las pe Joy afara si ma duc sa ii pregatesc mancarea, insa observ un biletel langa o cana. Il ridic si citesc.

Buna dimineata Asu, asta este cana in care iti vei bea ceaiul nu cafeaua astazi. Medicamentele le ai langa, ai notat acolo ce trebuie sa iei, sper ca iti este mai bine. Trec pe la tine la 8 sa vad cum te simti si daca esti bine, mergem impreuna la birou....Mark

Un zambet cat fata imi era afisat pe buze ma bucuram sa vad cat de atent este cu mine. Este ideal deci nu a fost vis, a fost aici si ne-am sarutat, acel sarut, strang biletelul la piept si privesc ceasul 7:30.

Am fugit repede sus, mi-am facut dus si m-am imbracat intr-o pereche de pantaloni de verde inchis si o bluza usor multa pe corp alba, parul desprins, ma aranjez putin, sa ascund cearcănele ce domneau sub ochii mei si gata.

Privesc ceasul 7:55.
Ma uit pe geam, masina lui era deja aici, ies in terasa si il vad cum statea pe balansoar.

-Buna Mark, ai ajuns de mult? trebuia sa ma anunti, ii spun zambind.

-Buna Asu! nu am mult de cand am ajuns dar am zis la opt si na...Cum te simti? ma intreaba in timp ce se apropie de mine.

Era îmbrăcat intr-un costum negru cu o camasa de albastru inchis, ii venea perfect ochii lui negri si barba usor crescută de cateva zile, abia ma țineam de tocul  ușii sa ne cad pe spate, bărbatul asta imi ia mintile.

-Da, mulțumită tie ii spun zambind, aseara am adormit si nu am apucat sa mai vorbim, sa iti multumesc. In gandul meu sa vorbim poate de noi, de acel sarut.

-Important este ca esti bine, mergem?!

Am verificat lucrurile prin casa, mai mult sa vad daca Joy intrase si plec. Eram tacuti in masina
din cand in cand il priveam pe furis fara ca el sa observe asta,  acum stam asa ca si cum nu s-a intamplat nimic?! gandul la acel sarut nu imi dadea pace. Parca aveam un pitic in cap care sarea mereu, mereu, mereu...pana o sa zic ceva.

-Mark legat de aseara sa stii ca nu...

-Imi pare rau Asu, a fost ceva pe moment, nu trebuia  sa se întâmple, starea ta nu-ti permitea sa fii lucida.Nici eu nu imi explic cum s-a ajuns acolo, insa te asigur ca nu se va mai repeta.

Am simtit ca mooorr...ceva pe moment, serios, asta am fost pentru tine?! un moment din nenumăratele tale clipe...cine urmeaza acum Mia?! Jasmin in lift , cu mine acasa....ma simteam groaznic abia ma controlam sa nu-mi vina sa plang.

Chiar ma ranise...nici macar nu stia ce vroiam sa zic...mi-a tăiat tot elanul cu vorbele astea....eram furioasa de cum a interpretat totul...aseara simteam cum ne doream asta amandoi si acum?! ma respinge.

-Nici eu nu stiu, important este ca a fost un sarut pe moment si atat. Nu e ca si cum ne doream asta, nu?! ii spun zambind ironic.

Atunci si-a intors privirea  spre mine si parea surprins. Felul in care strângea volanul dadea de inteles ca il enervasem, daca ai chef de joaca, sa jucam imi zic in gand.

Nu mi-a raspuns la intrebare, dar privirea lui m-a asigurat ca nu ii convenise ce i-am zis. Ajunsi in parcare ma dau jos si mergem impreuna spre birou nici unul dintre noi nu scosese o vorba.

Am intrat in birou am inchis usa si m-am rezemat de ea, scapand de masca asta pe care am avut-o in ultimile minute, m-am intristat si am inceput sa plang. Ma durea sa stiu ca ma ptiveste in felul acesta, un moment, ceva  usor de obtinut.

Printre suspine ma asez pe scaun si imi pun capul intre maini. Cum de am ajuns asa, sa plang pentru el, pentru un sarut.

De ce ma las afectata atat de mult? intrebarile astea m-au facut sa-mi dau seama ca il plăceam si mult, ma durea ca din parte  lui primesc asta, daca ar fi fost Richard cred ca nici nu-mi pasa, pentru ca pentru el nu simteam nimic. Insa de Mark ma indragostisem.

Iubind indirect P IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum