C.28.Nu te impart

1.4K 87 0
                                    

Nu vroiam sa fie deja dimineata, deschid usor ochii si il vad pe Mark langa mine, dormea atat de linistit, era frumos,  prezenta lui langa mine imi creaza o stare de bine, liniste.

Ii asez o suvita de par atent, profitam de  moment si-l priveam, buzele lui era  pline, mmmm pofteam la ele, ma gandeam cum ar fi sa ma trezesc mereu langa el si sa ma rasfat de cate ori vreau cu buzele lui, atingerile lui, atunci apare un zambet pe fata  mea, de copil ce tocmai a descoperit gustul de ciocolata.

-Imi place  cand faci asta, cred ca ti-am tot zis, dar mereu are acelasi efect asupra mea, mereu ma faci sa uit de mine, imi spune zambind cu ochii inchisi.

Devin usor serioasa, oare era treaz de mult?!  m-a spionat dar cand?!

-Nu am vrut sa te trezesc, aveai parul in ochi, spun nevinovata.

Imi zambeste si ma priveste atat de frumos, as vrea sa păstrez acest moment mereu, atat de clar.

Imi prinde mana si o duce la buze, lasand un sarut pe ea. Senzatia ma face sa inchid ochi, savurand aceste momente inainte de plecare.

-Plecarea,??!!!!! ma ridic ca arsa din pat si incep sa ma agit, cautam telefonul.

-Ce s-a intamplat?! ce plecare?!

-Mark astazi plec si nu am terminat bagajul, nu stiu cat este ceasul?mi-ai vazut telefonul?!

-Pleci?! zi-mi numarul sa te apelez.

Cat se duce Mark dupa telefon, se auzea cum suna din bucatarie, imi fac un dus, imi iau repede o pereche de blugi si maieu negru, parul prins in coada sus, imi pun un latisor lung, ceasul si ies.

-Mark ma ajuti cu bagajul te rog, ii zambesc cat pot de frumos.

-Daca nu eram aici stau si ma gandesc ce faceai?

-Pai te sunam, ii fac cu ochiul.

-Daca mai faci asa o sa te fac sa te răzgandești cu plecatul asta, plus ca e sambata....

-Stiu, dar pana ajung, ma intalez, maine trebuie sa ma duc sa pregatesc niste acte, John trece pe acolo la pranz, vom vorbi despre oferta si luni ma intalnesc cu ei, iar marți  facem contractul.

Vine usor langa mine si ma saruta pe obraz, ma privea cu pofta, faptul ca ma pupa pe obraz, se vedea ca se forteaza, evita sa ma sarute.

- Hai! atunci te duc la aeroport, ma intorc dupa si-mi iau motorul.

Am plecat  in graba, l-am anuntat pe drum sa vorbeasca el cu doamna Sema il legatura cu Joy, o voi suna si eu, dar sa fiu sigura ca nu uit de el.

-Multumesc, il pup pe obraz si ma intorc pe calcaie sa plec.

Ma prinde de mana ma roteste, imi prinde fata in mainile lui si ma sarutata tare si flamand, ii raspundeam la fel de intens, la sfarsit ma musca usor de buza de jos.

-Asta sa nu uiti ale cui sunt buzele tale, ca doar eu am acces la ele. Ma privea fix in ochi si serios.

Ma strâmb din nas la el si plec, urc in avion si profit de liniste gandindu-ma la clipele petrecute cu Mark.

Eram fericita, nu inteleg ce era intre noi, dar faptul ca am fost impreuna, clipele ce le-am petrecut imi umplea inima de bucurie.

.........................................................

- ooo domnisoara Asu!! ce onoare! ati gresit numarul sau ce s-a intamplat?

-Buna si tie Mia, nu, nu am gresit din cate imi amintesc acesta este  numarul celei mai bune prietene. Ce faci cum merge?!

-Haha, mereu faci ceva si scapi, bine uite cu Mark si Jasmin lucram cu spor, ma auzi?!

-Jasmin e cu voi?! spun surprinsa, imi dispăruse orice zambet.

-Da ne ajuta cu nu stiu exact ce, vorbeste cu  Mark despre nava.

Gandul ca este langa Mark  ma face  sa-mi pierd orice rabdare, ea la munca, eu dupa, cum vine asta.

Simteam ca imi explodează  tamplele de la starea de tensiune ce o aveam. M-am saturat sa ma joc de șoarecele si pisca cu omul asta.

Ma vrea dar nu sunt suficient? mai sa fie! asa de rezistent este, o sa ii sucesc eu mintile pe toate partile sa vedem cum o sa i le descurce Jasmin cu unghiile ei.

-Da asa e, diseara am un eveniment si nu stiu cu ce sa ma imbrac, unul dintre parteneri m-a invitat la o gala de expoziții, ma gandeam poate ma ajuti tu, spun cat pot de incet.

Ma gandeam ca Mark si-a dat seama cu cine vorbeste Mia, asa o sa ii fac si o imagine a ceea ce fac, nu ma mira acum ceea ce face, am vorbit cu el prin mesaje, despre cum am ajuns, cum a decurs sedinta de azi de la pranz, probabil era prea ocupat cu gura sa ma sune sa vorbim. Asa ca draga mea Mia, o sa fii supusa la un test fara sa am cum sa te anunt.

-Cum? eveniment?! Intalnire?!  ce zici fata acolo nu te aud bine, nu cred ca ai semnal. Mia urla in telefon  de imi venea sa ii inchid.

-Este vorba de unul dintre asociati, merg cu el la o intalnire, apas pe cuvintele cheie dar cu vocea tot asa inceata. Sa-mi iau rochie sau pantaloni? Te aud cam incet vorbeste mai tare, stiam ca Mia este pentru rochie  si daca mergem la fotbal.

-Cum? e na? Asta e bine ca iesiti, asa intri pe sub pielea lui, sa fie in avantajul tau...nu am inteles ultimul cuvant dar daca e vorba de rochie pentru intalnire sunt pentru rochie.

Mia esti de nota 10 , mai bine de atat nici nu putea sa sune raspunsurile tale. Acum sa speram ca Mark a ciulit bine urechile.

Inchei convorbirea cu Mia in acelasi mod, sa nu se prinda nici ea. Acum asteptam rezultatul, nu aveam nici o intalnire, ma gandeam sa dorm, maine este ziua cea mare, sa fiu odihnita.

Ajung in camera de hotel privesc ceasul este aproape 8 seara, ma imbrac lejer si ies sa ma plimb prin zona, putin aer curat nu strica inainte de somn. Cobor scarile din fata hotelului, ascultam muzica la casti, insa melodia se opreste si telefonul suna, era Mark.

Ii inchid si merg mai departe, in 5 minute suna iar, resping si acest apel, apoi primec un mesaj. "raspunde-mi la telefon sa nu fac cumva sa-mi raspinzi la usa în cateva ore."

Ce tupeu are, ce o sa faca sa vina pana aici, hmmm ii raspund. "nu pot sa iti raspund, s-a intamplat ceva?! " ....incep sa rad singura pe strada, la ce i-am zis. Bag telefonul in buzunar si-mi vad de drum.

Ajung in camera, imi pun telefonul la incarcat si ma duc sa-mi fac un dus. Ies intr-un prosop ridic telefonul sa vad cat e ceasul, 5 apeluri si 2 mesaje, toate de la Mark. Deschid sa citesc insa nu apuc, Mark ma suna.

Iubind indirect P IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum