Dupa seara trecuta, surprinzator m-am trezit intr-o dispozitie buna, am ales sa ma imbrac cu costum gri din 2 piese, pantaloni stramti pana la glezna si socau pana pe talie, cu decolteu in v, opțional mi-am luat un maieu alb pe dedesubt, chiar daca nu se observa, e bine sa fie.
Singurul lucru la care m-am gândit a fost bineinteles aparitia lui Mark cu Jasmin. Cum poate sa-mi zica ca ma place, ca vrea sa ne cunoastem si el umbla cu ea.
Cate fete are barbatul acesta?! asa profitor, o sa am eu grija sa nu mai fiu naiva, sunt asa dezamagita de mine ca l-am crezut iar, din nou m-am lasat pacalita de el, din nou am sperat la ceva, strangeam volanul tare si deja ma gândeam la cum se va comporta cu mine, ca si cum nu a facut nimic, pana la urma nu suntem nimic, dar chiar asa spui vorbe in stanga si-n dreapt, ca sa ai de unde alege?
Mark in cazul acesta o sa vezi ca nu e asa cu mine.
Ajunsa la birou, intru ma fac comodă, ma apuc de lucru. Ma asteptam sa vina Mark la mine, Mia mi-a spus ca astazi ajunge mai tarziu.
Pana la ședința de la pranz trebuie sa avem finalizat paterul, ce include receptia, sala de asteptare si restul. Aud ciocănit in usa, zambesc stiam ca este el.
-Da.!
-Hei buna!se poate?! Mark intra in birou, arata atat de bine, ma enerva maxim ca imaginea lui avea asa impact asupra mea.
Camasa bleu ii venea atat de bine. Ii zambesc frumos si astep sa inceapa show ul.
-Astazi avem sedinta si trebuie sa finalizam parterul, ma atenționează grijuliu.
Sinteam cum pivirea lui imi studia fiecare detaliu, parul, ochii, sacoul pentru moment ca nu m-am ridicat de la birou.
-Da, spun preocupata, fara sa-mi ridic privirea din schițe, imi duc creionul la buze si ma incrunt usor.
-Ce este?! iti da cu virgula? imi spune zambind.
- Nu inteleg cum ar trebui sa amplasam cat mai potrivt liftul, atat cel pentru persoane cat si cel pentru angajati, bagaje si restul.
Ma ridic si ma duc pana bibloteaca, astfel sa vina el in locul meu sa-mi vada schitele.
Ca si facut, el face intocmai cum am gandit, privirea lui o simteam pe mine, la fiecare, pas, miscare simteam cum ma pierd.Trebuie sa-l pun la punct.
Dupa ce s-a asezat la birou ma duc langa el asezandu-ma pe birou usor rezemata, gest care l-a facut sa fie agitat, ma privea si se pierdea cu totul.
-Tu ce parere ai?! il intreb pivindu-l in ochi.
-Pai eu, as zice ca, cred ca, ca putem discuta despre asta la sedinta daca vrei, imi spune agitat.
-Hai Mark, cunosti cel mai bine nava, stii pe unde trec cablurile si tot ce trebuie, plus ca daca privesti atent, ma aplec pe langa el asupra planului si ii punctez locurile disponibile unde le putem amplasa.
Ii simteam privirea ce se juca pe trupul meu, eram la cativa centimetri de el, respiratia lui imi atingea pielea de pe gat.
- Te uiti sau ai de gand sa vezi prin mine? ii spun zambind prinzandu-l cum ma analizeaza.
-Daca mai faci asa nu cred ca as mai putea sa vorbesc dar sa ma mai concentrez.
-Tu mereu faci fata, te pricepi la vorbe, ii spun soptit, apoi ma ridic sa ii vad reactia, eram serioasa il priveam cu ura, ma gandeam doar la seara trecuta la el si la Jasmin.
Ma ridic, imi feresc mana, stiam ca devenise pentru el un reflex sa ma prinda.
-Mark este ok daca ne vedem la sedinta as vrea sa dau un telefon, ii spun fara sa-l privesc, imi faceam de lucru prin dosarele de pe masa.
-Asu s-a intamplat ceva?! se ridica si se apropie de mine.
-Nu, doar ca e personal apelul si na, il privesc zambind.
Incerca sa ma citeasca insa nu reusea nu intelegea ce este cu mine de ce ma comport asa.
Probabil zeul meu se astepta sa fiu lesinata pe langa el, sa ii flutur din gene, sa cad in bratele lui, gandul ca am facut asta ma umple cu si mai multi nervi.
-Cat de personal?! ma intreaba apropiindu-se de mine, vocea lui era serioasa.
-Atat cat ar trebui sa nu te intereseze, pentru ca ma repet, este personal, ma uitam in ochii lui serioasa.
Gandul ca s-a pupat, l-a pupat, nu mai conta cum, cu Jasmin imi intuneca ganduriele.
Era aproape de mine, simteam starea de nervi, tensiunea ce o avea, era gelos. Ma bucuram, felul in care am suferit eu nu se compara cu ce simte el acum.
-Daca doctorasul tau se ofera sa-ti faca consultatii gratis, spunei sa fie atent, pentru ca daca despaseste limita nu se va mai putea ingriji nici sa bea apa singur.
-Richard, ofera mai mult decat consultații gratis, este o persoana buna si ca doctor si ca barbat. Nu joaca in 2 roluri.
- Nu stiu ce ti-a zis dar sa fie atent ca poate nu va mai juca nici un rol.
-Mark fii dragut, i-ati replicile tale de actiune si pleaca nu am chef sa-ti vad filmul. Plec de langa el si ii deschid usa.
Fara sa ma zica ceva, a parasit biroul si a zburat pe usa.
CITEȘTI
Iubind indirect P I
Romance#*Prima parte*# Atractia este greu de stăpânit, uneori este suficient sa privesti o persoana in ochi pentru a intelege ce isi doreste, ce ofera....cat de mult te poti lasa indragostit de o persoana pe care inca nu o cunosti, dar ea te cunoaste chiar...