Avand ochii cat cepele ma duc sa-mi pun un pahar de vin, dar nu înainte de a verifica sticla sa vad daca a baut, ce l-a apucat?
-Beau eu si te imbeti tu, ii zic zambind.
-Am gresit fata de tine, in loc sa discut asa cum trebuia, asa cum mi-ai zis, am fost un prost si am renuntat, imi ia fata in mainile lui.
-Asu te plac din prima clipa cand te-am vazut.
-Mark nu vreau sa ma ranesti din nou, te rog nu mai vorbi, eliberandu-ma din mainile lui, plec de langa el.
-Asu, ma prinde de mijloc si cu o pana pe fata mea, ma apropie de el, insa ma dau in spate, urmandu-ma pana ma lovesc de blatul de la bucatarie.
Stateam fata in fata, apropiati, avea fruntea lipita de a mea, simteam cum ma pierd in atingerea lui, parfumul lui, caldura trupului.
Inima batea din ce in ce mai tare, nu vroiam sa faca nimic, chiar daca il doream atunci, ma gandeam doar la ce va fi dupa, ca voi ramane iar singura.
Inchid ochii, evitand sa-l privesc, imi era teama, aveam emotii parca eram la primul sarut, simteam cum coprul ma tradeaza, mici fiori de tremurat ii simteam la fiecare miscare a lui pe care o facea, atunci cand ma atingea pe mijloc, spate.
-Mark, Aylin poate veni in orice clipa.
-Ai dreptate, se îndepărtează si ma ajuta sa strang masa, eram tacuti amandoi, observam cum ma privea pe furis, lucru care ma amuza.
A recunoscut ca ma place, ce l-a determinat?! era chipes, in camasa, cu manecile ridicate, serios cum stergea masa. Fiecare gest ma facea sa-l plac mai mult, nu vroiam sa se termine noaptea. Ma bucuram in tacere de el.
-Eu trebuie sa plec, daca mai stau o sa zica doamna Sema ca m-ai legat si trage cu ochiul pe geam.
- Hahahaha!!! ai vrea tu.
-Sincer da, dar tu sa ma legi.
- Fie, eu te leg si dupa o chem pe doamna Sema si ma amuz mai tare.
Verific sa vad ce face Aylin, dupa care il conduc pe Mark.
-Multumesc inca odata pentru astazi.
- Oricand Asu si nu zic asta doar pentru o portie de paste, imi zambeste. Noapte buna.
-Noapte buna.
Inchid usa, ma lipesc pret de cateva secunde de ea, zambeam, a fost atat de placut timpul petrecut cu el.
Ridic telefonul, vorbesc cu Rise despre starea lui Beky, este bine si ea si bebe, a fost o cadere de calciu.
Maine o externeaza si o pot duce pe a Aylin acasa la pranz.
Dupa un dus rapid, ma introc in camera, Aylin dormea ca un ingeras, o invelesc mai bine si a
ma asez langa ea. Ridic telefonul sa imi setez alarma, un mesaj necitit.Iti multumesc pentru aceasta seara minunata. Asu vreau sa stii faptul ca am renuntat la a-mi da o sansa, a fost o greseala dar niciodata nu am renuntat la tine... vise frumoase Mark.
Dimineata, am coborat imrepuna cu Aylin in bucatarie, am stabilit sa facem clatite.
-Tusi zambeste...
-Nu pot acum draga mea, imediat.
-Tusi uita-te acum si ridica tonul...de m-am speriat am crezut ca a patit ceva, insa nazdrava m-a atins pe fata cu faina.
-Aylin.... eeeee stai ca te prind, intre timp suna la usa.
-Stai cuminte ma duc sa raspund la usa.
-Mark!! Buna!! Ce e cu tine, nu te-ai dus la birou?
-Buna Asu, mi-am dat seama ca nu ai masina si vroiam sa te intreb daca ai nevoie de ...
-Poftim tusii ....si a aruncat cu punga de faina pe costumul lui Mark.
Am ramas blocata, mi-am dus mana la gura sa nu ma vada ca rad. Mark era de faina tot, parca era brutar.
-Vai de mine, Aylin nu este frumos ce faci, zic amuzata cu mana la gura.
- Si atunci de ce razi?! ma intreaba curioasa.
-Pentru ca e randul ei sa devina alba si Mark ia punga si mi-o toarna in cap si incep amandoi sa rada de mine.
Clatitele nu au iesit chiar bune, nu am avut suficienta faina, ca sa vezi, asa ca Mark a preluat initiativa si ne-a pregatit omleta.
Am mancat apoi cat timp cea mica s-a jucat cu Joy eu am strans masa, Mark s-a dus sa se spele.
Avea mereu un costum de rezerva in masina, ce chestie, nu e o idee rea.Ma duc in camera si trec pe langa camera de oaspeti, unde era Mark.
Usa era putin deschisa si il obsevam cum se incheia la camasa, era cu spatele. Gandul meu deja visa cum i-as rupe camasa de pe el si poate as purta o eu, sa fiu in camasa lui. Imi revin si-mi continui drumul in camera.
I-au luat ursuletul lui Aylin cu care a dormit, sa o pregatesc ca plecam, si cand ma intorc ma lovesc de Mark.
-Mark! avea camasa putin deschisa si parul fiind ud cateva suvite negre erau rebele pe frunte, mirosea atat de fresh, ochii lui negri ma priveau cu interes, dorinta.
Simteam ca nu mai am aer, buzele lui atat de tentante, privirea mea era hotărâtă, ba priveam buzele,ba ochii lui superbi...
Fa ceva repede ca altfel lesini aici, ramai fara aer. Fara sa mai zic ceva ma strecor repede din fata lui si plec. Cand a terminat a ramas el cu Aylin si eu m-am dus sa ma pregatesc.
M-am imbracat cu o rochie bleumarin, usor pe corp parul prins intr-o coada. I-am lasat lui Joy de mancare si am plecat, Mark ne-a dus pana la Beky acasa, am vorbit cu ea era bine, avea culoare in obraji si dupa am plecat spre birou impreuna.
-De ce am oprit mai avem pana la birou. Mark coboara fara sa zica ceva si se indeparteaza de masina. In 2 minute intra si imi ofera un trandafir alb.
-Pentru mine?! il intreb zambind.
-Nu, e pentru Jasmin dar tine-l tu si rade galagios. Da e pentru tine. Vreau sa ma cunosti, nu vreau sa crezi despre mine ca stiu doar sa ma inchid la camasa sau ca fac o omleta buna, imi face cu ochiul.
-Multumesc Mark, dar nu te-am va..... Aahh cred ca m-a vazut cand il priveam, ce proasta, cum sa fiu asa atat de neatenta si ma inrosesc la fata.
Ajunsi la firma fluturii mei din stomac era agitati, vroiam sa-l sarut. Asteptam liftul, ar fii o ocazie buna si eram nerăbdătoare sa urc, insa intre timp a mai venit cineva cu noi si gata stolul meu de fluturi zburase.
CITEȘTI
Iubind indirect P I
Romance#*Prima parte*# Atractia este greu de stăpânit, uneori este suficient sa privesti o persoana in ochi pentru a intelege ce isi doreste, ce ofera....cat de mult te poti lasa indragostit de o persoana pe care inca nu o cunosti, dar ea te cunoaste chiar...