C.30.Eden

1.3K 84 1
                                    

-Hai cu mine, esti doar a mea pentru urmatoarele zile, tu, Asu, vei avea nevoi doar de mine iar eu doar de tine.

-Mark, nu pot trebuie sa ma intorc la birou, John a spus ca....

-Lasa-l pe John, am vorbit cu el, imi zambeste, plus ca ne-am inteles doar din privirim.

Părăsim hotelul, mergem spre aeroport, ne îmbracăm si in doar cateva minute deja decolam.

Aveam emotii, imi frecam palme intre ele cumva sa scap de starea de agitatie, Mark era un zambet tot, ma bucuram ca in sfarsit vom avea timp sa discutam, sa ne cunoastem.

-Esti bine? ma intreaba in timp ce ma ia de mana si o saruta tandru.

-Da, doar ca nu stiu unde mergem, iar asta ma face sa fiu agitata.

-O sa trebuiască sa incepi sa ai incredere in mine, nu o sa-ti fac nimic rau, imi spune pe un ton obraznic, nimic din ce nu iti doresti, ultimele cuvinte mi le sopteste la ureche, gest care ma înfioară in tot corpul.

Drumul a fost lung, insa destinatia ma lasa fara cuvinte. Mark m-a dus pe o insulă numita Eden, ochii mei erau  fascinati de frumusetile ce ne incojurau, briza marii era o mangaiere de care nu te-ai fi saturat.

-Mark stii ca nu era pregatita pentru asa destinatie, bagajul meu este cu mult depasit de situatie.

-Daca mai imi zâmbești asa, e posibil sa te fac sa nici  nu ai nevoie de haine, ma fixeaza cu privirea si imi zambeste atat de provocator.

-Sa zici mersi ca nu am cerut 2 camere, domnul meu, privindu-te imi dau seama ca au si o canapea foarte confortabilă unde te poti odihni.

-Mmmmm sa inteleg, ca preferi patul acela rece, fara sa poti  sa simti asta, si imi da un pupic pe obraz, asta, altul pe gat, poate si asta si coboara la baza gatului.

-Prefer patul pentru ca stiu  ca nu vei rezista tu fara mine.

-Adevarul este ca, imi cam creezi dependanta, spune cu o mana la barbie si in timp ca ma studia.

Camera era pe ponton, asternuri albe, perdele fine din voal alb, deja imi imaginam ca voi vedea asfintitul de aici....totul era subilm.

-Asta este pentru tine, sper sa iti placa, imi intinde o cutie alba cu stelute rosii, apoi ma saruta pe obraz.

-Cu ce ocazie?! il intreb surpinsa. Nu ca nu ador surprizele dar nu stiu ce este intre noi si acum cadou, vacanta pe o insula.

-Sa zicem ca este doar o foarte mica parte din cat ai merita, iubita mea. Asta esti si vei ramane mereu.

Serios, omul asta ma face sa ma topesc, ma surprinde cu fiecare clipa, ma simt coplesita de felul cum se comporta.

Deschid cutia si vad o rochita din voal alb, cu bratele late cazuta usor pe umeri si cu un decolteu potrivit in forma de v.

Profitând de faptul ca el a iesit sa da un telefon, intru si imi fac un dus, apoi ma imbrac cu rochita noua, imi venea puțin deasupra genunchilor, era atat de perfecta la atingere era fina, parul prins intr-un coc dezordonat, cu cateva suvite rebele.

-Daca atat de frumos arati cu rochita, imi e greu sa nu nu-mi imaginez cum arati fara, imi zambeste provocator.

Cu pasi mici ma duc spre el, sa aiba timp sa-mi studieze, cica rochita, si ma asez la el in brate si il sarut scurt pe buze.

-Doar atata merit?!

-Multumesc Mark, il privesc in ochii lui negri, erau atat de frumosi incat oftez si zambesc.

- Ma duc sa-mi fac un dus, interesata?! ! ai putea sa-mi multumesti acolo! si se fereste de lovitura mea....ma intorc repede si mergem sa mancam.

Am gasit un local rustic, nu foarte aglomerat. Ne-am asezat la masa, iar o tanara domnisoara aproape dezbrăcată vine si ne ia comanda.

Fara sa-l scape pe Mark din privire isi ia notițe la ceea ce ne dorim. Serios nu vede ca sunt aici, Mark nu observa ca mai are putin si ii sare in brate.

-Este frumoasa zona, iti multumesc  iubitul meu pentru surpriza de a ma aduce in luna noastra de miere, aici.

Mark isi ridica ochii din meniu si-mi vede fata mea seducatoare,
insa domnisoara nu parea incantata, ne priveste pret de cateva secunde, nici unul din noi nu o bagam inseama.

Mark era himnotizat de ce i-am zis, iar eu clar nu vroiam sa-i vad fata, se stramba putin din nas, la felul cum vorbeam cu Mark apoi se intoarce si pleaca.

Mancarea a fost senzațională, Mark a comandat pentru amandoi, l-am asta pe el sa aleaga, a fost
un mixt de carne de vita, cu pui si legume sotate cu un sos usor picant, iar ca desert nelipsita ciocolata.

Mark ma tinea de mana si ne plimbam pe plaja, era tarziu iar noapte se lasa usor, eram fericita pana la cer  si înapoi, eram alaturi de el si asta imi era suficient.

-De ce ai venit dupa mine? il intreb fara sa-l privesc.

-Pentru ca asa am simtit, nu vreau sa ratez nici o clipa fara tine, uneori ma gandesc cum de nu am vazut lucrurile mai clar de la inceput sau de ce nu am incercat sa vorbim.

-Cred ca sunt tare complicată, singura, cu un catel, o vecina draguta, sa mai continui??...ii spun amuzată.

-Nu e chiar asa, am inteles eu gresit lucurile atata tot.

Ne oprim si ne privim pret de cateva  secunde, era frumos, purta un tricou simplu alb, o pereche de blugi. Incepeam sa ma obisnuiesc cu acest Mark, comod, rebel.

Ochii lui ma duceau in cele mai dulci momente pe care le-am avut impreuna, imi musca buza de jos, apoi ma apropii de buzele lui si pun stapanire pe ele.

Iubind indirect P IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum