ကိုကို - ၅

4.5K 539 50
                                    

ကားေပၚစူပုတ္ကာ မ်က္ေမွာင္ႀကီးက်ံဳ႕လ်က္ ေ႐ွ႕ကို႐ႈတည္တည္စိုက္ၾကည့္ေနေသာ ေဘဘီ ကိုၾကည့္ကာ yoongi ျပံဳးမိသည္..

စိတ္ဆိုးေနတာပဲ...

"Baby ဘာစားမလဲ...
ေ႐ွ႕က မုန္႔ဆိုင္ဝင္မလား.."

ဘာမွမေျပာပဲ ေဘးကိုမ်က္ႏွာလႊဲသြားကာ အျပင္ကိုသာၾကည့္ေနေတာ့ မေနႏိုင္ေတာ့တဲ့အဆံုးမွာ မုန္႔ဆိုင္ေ႐ွ႕ကားရပ္လိုက္သည္....

ကားရပ္ကာ ခါးပတ္ျဖဳတ္လိုက္သည္ႏွင့္ မၾကည္သလိုလွည္ၾကည့္လာသည့္မ်က္လံုး..

"Baby မစားခ်င္ဘူး.
သြားမဲ့ေနရာကိုပဲေျဖာင့္ေျဖာင့္သြား"

ဆက္ေျပာေနလ်င္ ထ ေသာင္းက်န္းေတာ့မည္ အရိပ္အေယာင္ကို ျမင္ေနသည့္အတြက္...
ခါးပတ္ ျပန္ပတ္ကာ ေလဆိပ္ဘက္ကို ကားျပန္ေမာင္းထြက္ခဲ့သည္...

အမွန္ေတာ့ baby ဆူပုတ္ေနျခင္းမွာ သူေလဆိပ္ကိုအတင္းေခၚလာသည့္အတြက္...
Baby သူငယ္ခ်င္း jungkook ဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကို အတင္းဂ်စ္ၿပီး ေက်ာင္းပိတ္ရက္ႀကီးကို ေက်ာင္းတက္ရမည္ဟု လိမ္ကာလာေခၚခိုင္းသတဲ့...
အေၾကာင္းရင္းက ကားၿပိဳင္ပြဲသြားမလို႔ပါတဲ့ေလ...

ဒီဘက္က ၿပိဳင္ပြဲေတြက သိပ္တရားဝင္တာေတြမဟုတ္..
အေပ်ာ္သေဘာၿပိဳင္တာေတြမို႔ အသက္အႏၲရာယ္ထိခိုက္ႏိုင္သလို..
မေတာ္တဆ အဖမ္းပါခံရႏိုင္သည့္ အေျခအေန႐ွိသည္...

အဖမ္းခံရတာက အေရးမႀကီးပါ...
အခ်ဳပ္ခန္းထဲ ၃ရက္ ၄ရက္ေလာက္ပစ္ထားလိုက္ရင္ baby မွတ္သြားမွာပင္...
သူ စိတ္ပူတာက တခုခုျဖစ္မွာ...
ကားမေတာ္တဆ ေမွာက္တာမ်ိဳးေတြဘာေတြျဖစ္လ်င္ အသက္အႏၲရယ္က စိုးရိမ္ရသည့္အေျခအေနမွာမို႔ သူ တားျမစ္ထားရျခင္းျဖစ္ပါသည္....

အခု ကားၿပိဳင္ပြဲကို မသြားရဘူး..
ကိုကိုနဲ႔ လိုက္ခဲ့...
ကိုကို႔ သူငယ္ခ်င္းကိုးရီးယားက လာမွာသြားႀကိဳမယ္ေျပာကာ အတင္းဆြဲတင္လာျခင္း...

ထူးဆန္းတာက..မေန႔ညကလို ကလန္ကဆန္ ေအာ္ဟစ္ တာမ်ိဳးမ႐ွိပဲ
စူပုတ္လ်က္ လိုက္ပါလာတာျဖစ္သည္...

ေစတနာေတြကိုနားလည္တတ္လာၿပီထင္ပါ၏...

......................................................................

ကိုကို //Yoonmin (Zawgyi Version)Where stories live. Discover now