ကိုကို - ၁၁

4.5K 531 99
                                    

ေသေသခ်ာခ်ာ ၿဖီးလိမ္းျပင္ဆင္ေနရင္းကိုယ့္ပံုကိုယ္မွန္ထဲ အတန္ၾကာစိုက္ၾကည့္ေနမိသည္

သိသိသာသာေခ်ာင္က်သြားေသာမ်က္ႏွာႏွင့္ ေဟာက္ပက္ျဖစ္ေနေသာမ်က္ဝန္းမ်ား.
တခ်ိန္က ၾကပ္လြန္းတာမို႔ မဝတ္ပဲ ပစ္ထားသည့္ အဝတ္အစားသည္အခုေတာ့ မီးပံုပ်ံသကဲ့သို႔ ျဖစ္လ်က္...

ကိုကို ဆိုေသာ သူေရာက္လာခဲ့ၿပီးကတည္းက သူေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ဘူးဆိုလ်ွင္ပိုသည္ဟုထင္ၾကမည္လားမသိ..

ထိုလူ႔အေပၚထားေသာအမုန္းစိတ္ႏွင့္ ေဒါသမ်ားေၾကာင့့္ အိပ္မေပ်ာ္ခဲ့သည္ဆိုပိုမွန္ပါမည္...

သို႔ေသာ္ ဒီတရက္ႏွစ္ရက္ မစားႏိုင္ မေသာက္ႏိုင္ညမအိပ္ႏိုင္ျဖစ္ရသည္ကား အမုန္းတရားေတြ ေဒါသေတြေၾကာင့္မဟုတ္ပဲ
တျဖည္းျဖည္း မူမမွန္လာေသာ ခံစားခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္....

တညလံုး မအိပ္ပဲ ေတြးေတာခဲ့သမ်ွ ရလာေသာအျေဖသည္ ကိုကို႔ကို ခ်စ္တယ္ဆိုတာခ်ည္း....

လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိဖို႔ဆိုသည္မွာ ထိုေလာက္ပင္လြယ္ကူသည္လား..
၆ ႏွစ္ၾကာ တဖက္သတ္ျဖစ္ခဲ့ရေသာ လူတစ္ေယာက္ကို ေမ့ပစ္ကာ အျခားတစ္ေယာက္ကို အစားထိုးလာႏိုင္သည့္ ကိုယ့္ႏွလံုးသားကိုလဲ အ့ံျသမိပါ၏..

ထို႔ထက္ မုန္းပါသည္ ဟုထပ္ခါထပ္ခါေျပာဖူးေသာ ပါးစပ္တို႔ကို အပ္ႏွင့္ခ်ဳပ္ပစ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ္ ထိုလူ႔ကိုခ်စ္ေနခဲ့မိသည္..

မျဖစ္ဘူး..မျဖစ္ဘူး..ဟု မည္မ်ွပင္တားဆီးေနေသာ္ျငားလညး္ ကြၽန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားသည္ မိုက္႐ူးရဲဆန္စြာ ကြၽန္ေတာ့္အသိစိတ္၏ တားဆီးမႈကုိ ပယ္ခ်ခဲ့သည္...

ခ်စ္သည္...

ကြၽန္ေတာ္သည္ ကြၽန္ေတာ္၏ ေမြးစားအကိုျဖစ္ေသာ ...
ကြၽန္ေတာ့္ထက္ ၁၆ႏွစ္ႀကီးေသာ... ကြၽန္ေတာ့္ အခ်စ္ဦးကိုလုယူခဲ့ေသာ.. ကြၽန္ေတာ္အလြန္အမင္းမုန္းတီးခဲ့ရေသာ ....
ကိုကိုဆိုသည့္ park yoongi ကို
ခ်စ္သည္...

အျမဲတမ္း အထက္စီးက ဆက္ဆံေသာ သူ႔ကုိ ခ်စ္သည္...

အျမဲတမ္းကြၽန္ေတာ့္ကိုဆို အႏိုင္ယူေသာ သူ႔ကိုခ်စ္သည္...

ကိုကို //Yoonmin (Zawgyi Version)Where stories live. Discover now