ကိုကို - ၆

4.6K 534 117
                                    

ေ႐ွ႕ကို တည့္တည့္ၾကည့္လ်က္ ကားကိုအေသခ်ာေမာင္းေနရင္းမွ taehyung ၏ အဟမ္း ဆိုေသာ ေခ်ာင္းဟန္႔သံေၾကာင့္ yoongi ကားမွန္ကတဆင့္ taehyung ကိုၾကည့္လိုက္သည္...

"ငါ ေရာက္တာနဲ႔နားလို႔ရတယ္မလား.."

Yoongi ေခါင္းတခ်က္ၿငိမ့္ျပလိုက္ၿပီးေဘးက ထိုင္ေနေသာ baby ကိုတခ်က္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္စိမွိတ္လ်ကိ လက္ပိုက္ကာ ကားကူ႐ွင္ကို မွီရင္းလိုက္ပါလာသည္..

ေတာငး္ပန္ဖို႔ နည္းနည္းမွမစဥ္းစားမိေလသလား...

Yoongi ေ႐ွ႕ကိုသာျပန္ၾကည့္လ်က္ ကားကိုဂ႐ုတစိုက္ေမာင္းလာခဲ့သည္...

မီးပြိဳင့္မိတာမို႔ ကားခဏရပ္ေနစဥ္..
ကားမွန္ကိုလာေခါက္ေသာတစံုတစ္ေယာက္ေၾကာင့္...
Yoongi ကားမွန္ကုိခ်ေပးလိုက္ေတာ့..
အိမ္ေ႐ွ႕အိမ္က NY သူ...

"Hello..
ကြၽန္မက Emilia ပါ
Emilia Browning... "

Yoongi ျပံဳးျပလ်က္ ျပန္ႏႈတ္ဆက္လို္က္သည္...

"ကြၽန္မ ကားမပါလာလိုု႔ အိမ္လဲ ျပန္ဖို႔အရမ္းအလ်င္လိုေနၿပီမို႔.
ကားၾကံဳလိုက္လို႔ရမလား..
ကြၽန္မက ႐ွင္တို႔အိမ္ေ႐ွ႕ကပါ.."

"Hi...jimin"

သူမက သူ႔ကိုေျပာရင္း yoongi ကိုေက်ာ္ကာ jimin ကိုႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္...
Jimin ကလဲ ျပန္ျပံဳးျပေနသည္မို႔..

Yoongi ကားေပၚတက္ခိုင္းလိုက္သည္..

Jimin ျပံဳးျပႏႈတ္ဆက္ကတည္းက jimin နဲ႔သိပံုရသည္...
ဒါေၾကာင့္မို႔ သူကားေပၚတင္လိုက္တာျဖစ္သည္...

မဟုတ္ရင္ ဟိုကေလးက မထင္ရင္မထင္သလို ေျပာခ်င္တာစြတ္ေျပာေတာ့မည္ေလ...

ကားေပၚသို႔သူမေရာက္သည္ႏွင့္ jimin တို႔ မ်က္ႏွာက စပ္ျဖဲျဖဲ ျဖစ္သြားေတာ့သည္...
အစကေတာ့ တေလာကလံုးသူ႔လုပ္စာစားေနေသာ အထက္ေလ႐ွဴ သြားအေအးပတ္မည့္႐ုပ္ျဖစ္ေနေသာ္လည္း..ဒီကေလးမေလးနဲ႔က် မ်က္စိေတြမွိတ္ေလာက္ေအာင္ကို ရယ္ေမာေနခဲ့သည္...

ထုတ္ေဖာ္မျပေပမဲ့ မ်က္လံုးအၾကည့္ေတြက .....

Baby Emilia ကိုမ်ားသေဘာက်ေနသလား...

စူးခနဲ ဘယ္ဘက္ကေအာင့္တက္လာသည္...

ကိုယ့္ ညီေလးျဖစ္တာမို႔ ကိုကို အေလ်ာ့ေပးခ်င္ပါတယ္ baby...
ဒါေပမဲ့ ကိုကို Emilia ကို စေတြ႔တဲ့ေန႔ကတည္းက ခ်စ္မိသြားခဲ့တာမို႔ baby ေက်းဇူးျပဳၿပီး emilia ေပၚ ခံစားခ်က္ေတြ မထားလိုက္ပါနဲ႔...

ကိုကို //Yoonmin (Zawgyi Version)Where stories live. Discover now