ကိုကို - ၇

4.4K 548 274
                                    

အမုန္းတရားကစတဲ့ အခ်စ္တခုဟာ
ေၾကာက္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ကို ထိုးခြဲခဲ့တယ္...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

အခုတေလာ ေဘဘီ သူ႔ကိုေ႐ွာင္ေနသည္ထင္ပါသည္...
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔ရတဲ့ေန႔ရယ္လို႔ကိုမ႐ွိခဲ့ပါ...

ခါတိုင္းအိပ္ရာထ ေနာက္က်တတ္ေသာ ေဘဘီသည္ သူႏိုးလာ၍ အခန္းထဲဝင္ၾကည့္လ်င္မ႐ွိေတာ့..
ေက်ာင္းကိုအေစာႀကီးသြားပံုရသည္..
ညဖက္ေတြဆိုလဲ ဘယ္ခ်ိန္ျပန္လာမွန္းမသိရ...

ေျပာရလ်င္ တေန႔လံုးကိုမေတြ႔ရတာျဖစ္သည္...
စိတ္ဆိုးေနတုန္းခဏျဖစ္ပါလိမ့္မည္ဟု လႊတ္ထားမိေသာ္လည္း တပတ္ေက်ာ္ေနပၿပီ...
တခါတခါ အိမ္ကိုျပန္လာရဲ႕လားဟုေတာင္ေတြးမိသည္အထိ...

မျဖစ္ပါ...
ဒီေန႔ညေတာ့ ျပန္အလာကိုေစာင့္ရေပမည္...
ဆူရျပန္ဦးမည္...

သက္ျပင္းခ်လ်က္ ဝရံတာတြင္မတ္တပ္ရပ္ကာ အိမ္ေ႐ွ႕အိမ္ကိုေငးေနမိသည္...
သူမကိုမ်ားေတြ႔ရမလားဟူေသာအေတြးျဖင့္....

သူ႔အျဖစ္လဲရယ္စရာေကာင္းလွသည္..
တခါပဲႏႈတ္ဆက္ဖူးေသာမိန္းကေလးတစ္ေယာက္အတြက္ႏွင့္ ညီျဖစ္သူႏွင့္ ျပႆနာတက္သည္...
ထိုသို႔ ျပႆနာ တက္ရေလာက္ေအာင္ သူမကိုစြဲလမ္းေနမိသည္က ျပႆနာပင္မဟုတ္ပါလား....

လက္ကေကာ္ဖီခြက္ကိုေမာ့ေသာက္ရင္း..အိမ္ေ႐ွ႕ကို ထိုးရပ္လာေသာ ကားကိုမ်က္စိေရာက္သြားသည္...

Taehyung က သူ႔ဘာသူတိုက္ခန္းဝယ္လ်က္ ေနေနၿပီမို႔ taehyung မ်ားအလည္လာတာလားဟုေတြးမိသည္...

သို႔ေသာ္..ကားတံခါးဖ်တ္ခနဲပြင့္လာၿပီးေနာက္ ဆင္းလာသူက ေဘဘီရယ္..

ကားထဲေခါင္းင့ံုလ်က္ စကားေျပာေနပံုရသည္...
ထို႔ေနာက္ေမာင္းထြက္သြားေသာကားကိုလက္ျပေနေသးသည္....

ဘယ္သူ႔ကားမ်ားပါလိမ့္....

Jungkook ကားမေမာင္းတတ္တာ သူသိတာမို႔ jungkook ကားမျဖစ္ႏိုင္..

ဘယ္သူ႔ကားနဲ႔လာတာပါလိမ့္...

လြယ္အိတ္ကိုပုခံုးေပၚတြင္ တဖက္ေစာင္းလြယ္လ်က္ အိမ္ထဲဝင္လာေသာ ေဘဘီ ကို စကားေျပာရန္အလို႔ငွါ သူအိမ္ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းလာခဲ့သည္.....

ကိုကို //Yoonmin (Zawgyi Version)Where stories live. Discover now