Eiden menanggalkan songkoknya dari kepala . Dia melabuhkan punggung dibirai katil . Alhamdulilah , Ayden dan Rina selamat di ijab kabulkan petang tadi .
*sis tk buat chap last AyRin memandangkan dah ada yg tnya HBG psl Eiden ke Ayden 😂😂*
Alhamdulilah , semuanya telah berakhir . Ayden sudah pun bahagia dengan Rina . Benar kata orang , kalau jodoh tak kemana. Dia tumpang bahagia pada Ayden .
"Abang ? "
Panggilan itu membuatkan dia mendongak . Terpapar wajah Zahra yang keletihan . Mana taknya , Rina yang kahwin dia yang kalut . Katanya , sekali sekala berkhidmat untuk adik ipar .
"Sayanggg " rengeknya sebaik saja Zahra merapatinya. Wanita itu berdiri dihadapan Eiden . Eiden mendongak mencebik bibir . Pinggang Zahra dipeluk hingga wajahnya tersembam di perut Zahra .
Bilalah nak berisi ...
Dalam diam terlintas juga hasrat Eiden untuk menimbang cahaya mata namun dia diamkan saja . Tak mahu hati isterinya terasa .
"Mengada-ngada ni kenapa boy ? " usik Zahra . Kan dah cakap panggilan untuk Eiden banyak . Kalau boleh nak panggil semua . 😂
"Nak manja dengan sayang. Rindu sangat " ujar Eiden . Benar dia rindu , sejak hal Ayden tu mereka berdua jarang meluangkan masa bersama . Kalut settlekan hal adik dulu .
"Jommmmm pergi Holiday ?! " ujar Zahra teruja . Eiden mengangkat muka memandang Zahra . Tersenyum dia melihat ukiran teruja kekasih hatinya.
"Boleh boleh " dia tarik Zahra duduk diatas ribanya . Pipi Zahra dicium sebelum dia meletakkan dagunya dibahu wanita itu .
"Dah lama kita tak luang masa sekalikan sayang ? So sayang nak pergi mana ? Tell me , i'll take you wherever you go " ujar Eiden lembut .
Zahra ukir senyum teruja .
Dia merangkul erat leher Eiden . Pipi Eiden dicium berkali-kali .
"Yang penting jauh dari Abang . Hahaha " ujar Zahra . Eiden tersentak . Dia mengeratkan pelukkan dipinggang. Hatinya terasa sesuatu . Yang pasti tak enak difikir .
"Jangan cakap macam tu " tegas Eiden . Zahra terdiam . Niatnya hanya mahu bergurau tak sangka Eiden akan marah .
"You're not going anywhere without me . " Eiden ramas lembut pinggang Zahra .
"Yeee tak pergi mana manaaa " Zahra memeluk Eiden erat .
"Kita pergi dalam Malaysia jelah abang . Kalau pergi luar negara , nanti susah nak sebati dengan cuaca . Tak sedap jalan-jalan " ujar Zahra .
"Okay baby " Eiden membalas pelukkan Zahra .
For you , i will do anything.
Tangan Eiden melekap di perut Zahra sebaik saja pelukkan terlerai . Zahra memerhati gelagat Eiden dengan diam .
Perut Zahra diusap perlahan . Atas bawah dengan lembut . Zahra terdiam . Dia juga punya harapan yang sama .
Terukir senyum tipis di bibir .
"Belum lagi abang . Maaf .." ujarnya perlahan . Tertunduk dia kesal . Alangkah bahagianya jika mereka mempunyai cahaya mata .
Eiden memaut dagu Zahra . Menghadapkan mata wanita itu dengannya .
"Hey babygirl , i don't mind . Sooner or later ; insyallah we get our babies . Okay ?" Ujar Eiden lembut . Dia tak mahu hati wanita yang disayang tersakiti .
Mereka boleh berusaha untuk itu . Lagipun , bukan mereka berdua mandul . Malah masing-masing subur cuma rezeki untuk mempunyai cahaya mata belum sampai .
YOU ARE READING
His Baby Girl : My Last Love
RomancePerkahwinan antara Aisy Zahra dan Eiden Rian bukan seperti pasangan yang lain . perlukan rasa cinta untuk bersatu . tidak ! Mereka disatukan secara tanpa rela untuk menutup malu kelurga Eiden Rian kerana pengantin perempuan Rose Emilyn mengambil k...