'Take me away "
Affan memandang Rina disebelahnya .
Dia lepas keluhan yang berat . Stereng Ferrarinya digenggam kuat . Mata dipejam rapat .
"I can't "
Rina memandang Affan dengan kerutan didahi .
"What you mean you can't ? "
Affan melekapkan tapak tangannya dipipi Rina . Seperti yang dia selalu lakukan .
"You belong to Ayden . I can't take you away from him , beautiful "
Affan usap pipi Rina .
"To be honest , i fucking want to take you away from that bastards ! But i can't . Once you belongs to him . Forever you are " ujar Affan .
Rina ditarik kedalam pelukkannya . Rina membalas pelukkan itu dengan tangisan .
"But he hurt me . Dia panggil Rin pelacur . Tell me , hati perempuan mana yang tak terluka ? "
"I don't belongs to him . I don't belongs to anyone " Rina angkat muka memandang Affan .
"If you don't want take me away then send me to the airport and i go by myself " terang Rina . Dia tekad . Dia akan pergi jauh dari hidup lelaki bernama Ayden Ryan .
"Rina.." Affan meraup wajahnya kasar .
Dia pandang terus kedalam mata Rina .
"Are you really wanted to leave ? Leave without explaination ? "
"What kind of explaination ? Terang-terang dia bencikan saya ! " pertahan Rina .
Ayden pegang bahu Rina .
"Are you sure ? "
Melihat anggukan Rina membuatkan Affan mengeluh berat . Dia angguk akur .
"But always keep in touch with me " pesan Affan . Ferrari hitam itu meluncur laju menuju kediaman Rina atas permintaan .
Jika dengan pergi bahagiakan hati dia , ya aku tekad untuk terbang jauh dari sini
- - - - - - - -
"What you try to do ? Hah ? "
Bengis muka Eiden memandang Ayden yang hanya menunduk sambil mengurut rahangnya .
"Hah bodoh ?! Kau fikir apa setan ?! " kepala Ayden diluku Eiden .
"Aku geram bang geram !! " teriak Ayden semula .
"Geram pun jangan sampai panggil pelacur bodoh !! Otak letak lutut ke babi ?!"
Ayden hanya diam . Ya dia salah . Salah kerana memanggil Rina seperti itu walhal dia sudah tahu Rina diarah oleh Johan .
Sanak saudara keluarga Encik Edham hanya diam tak berkutik . Masing-masing hanya memerhati . Tiada niat ingin bersuara apabila dua beradik ini bergaduh .
"Kalau sampai Rina pergi dari hidup kau . Jangan kau melutut depan aku rayu untuk aku tolong kau . Kau mulakan , kau selesaikan . " Eiden terus naik ke atas tanpa banyak kata .
Zahra yang tadi mendiamkan diri memandang Ayden ditepinya .
Dia mengeluh berat .
"Ryan dah sakitkan hati Rina . Calling her pelacur is not a good idea . It's suck . Perempuan Ryan . You tengking pun dia dah nangis inikan pula menghina . I'm sorry . I couldn't help you anymore . Usaha pujuk dia kalau hati masih mencintai " Zahra naik mengikut langkah suaminya .
YOU ARE READING
His Baby Girl : My Last Love
RomantizmPerkahwinan antara Aisy Zahra dan Eiden Rian bukan seperti pasangan yang lain . perlukan rasa cinta untuk bersatu . tidak ! Mereka disatukan secara tanpa rela untuk menutup malu kelurga Eiden Rian kerana pengantin perempuan Rose Emilyn mengambil k...