Konuk karakter Yuqi:
Jennie'nin AnlatımıYuQi, saçlarımı tararken aynadan bana baktı. "Bugün bir turnuva olacak, leydim." dediğinde başımı salladım. "Biliyorum YuQi."
"Peki gidecek misiniz?"
"Babam gideceğini haber vermiş. O varken gidemem, buna izin vermez."
"Ah," dedi YuQi kırılmış sesiyle. "Üzgünüm."
"Sen de gitmeyi istiyordun, değil mi?"
Başını salladı. "Siz gitseydiniz gelebilirdim." dedi.
"Babamla konuşmaya çalışacağım." dediğimde yüzündeki parlaklığı görmüştüm. Tabi o seninle konuşmayı kabul ederse, diyen iç sesimi susturarak YuQi saçlarımı yapmaya devam ederken yaşadıklarımı düşündüm.
Dilediğim dilek bir şekilde tutmuştu. Bu dilek tüm Tanrıları ve insanlığı etkilemişti. Bunun ortaya çıkmasıyla birlikte Olympos'a geldim.
Babamın cezaları tüm Tanrı'lar ve insanlık için korkutucuydu. Sinirlendiğinde bile büyük fırtınalara yol açarken, ondan egemenlik ateşini çalan Tanrı Prometeus'u bir kayaya bağlatıp her gün ciğerini bir hayvana yem etmişti. Bu yüzden vereceği cezadan oldukça korkuyordum ama şuan için bana bir ceza vermemişti. Sadece benimle konuşmuyor, birlikte yediğimiz yemeklerde beni görmezden geliyordu.
Olympos'tayken güzel vakit geçirdiğimi söyleyemezdim. Tüm gün YuQi'yle ne yapacağımı düşünüyorduk ve Zeus'un yardımcılarının bu dileği nasıl geri alacağım konusundaki öğütlerini dinliyordum.
YuQi saçlarımı sıkı bir örgü yaptıktan sonra, sanki ne düşündüğümü anlamış gibi bana seslendi. "Tanrıçam,"
"Henüz değilim." dedim gülerek. "Biz arkadaşız, benimle rahatça konuşabilirsin."
"Deneyeceğim." dedi ve kısık sesle güldü. "Dileğinizi geri almak istemiyorsunuz, öyle değil mi?"
"Çok mu belli oluyor?" Yüzümde buruk bir gülümseme vardı.
Aynanın önündeki tahtaya yaslandı, doğrudan gözlerime baktı. "Her zaman senin yanında olduğumu biliyorsun ama önceden böyle değildin. Sen Zeus'un kızısın." dedi samimiyet dolu bir sesle. "İstediğin her şeye hükmedebilirsin, istediğin her şeyi yapabilirsin. Memnun olmadığın şey nedir?"
"Evet, Zeus'un kızıyım. Ama Zeus ve kimin? Annemi bile tanımıyorum. Babam ise benimle hiçbir zaman ilgilenmedi. O okuldakiler ailelerine güveniyor ancak benim güveneceğim bir ailem yok. Eğer başıma bir iş gelirse babam yardımcılarını yollayacak. Böylelikle benimle ilgilenmiş olacak ama istediğim bu değil. Sadece işlerini bir yana bırakıp, onun öz kızı olduğumu hatırlasın istiyordum ama her şeyi daha karışık hale getirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gods school
Fanfic"Antik Yunan Tanrıları'nın çocuklarına ev sahipliği yapan Tanrılar Okulu'na hepiniz hoş geldiniz! Tanrılar Okulu, Olympos'ta doğan çocukların bolluk ve rahatlık içerisinde yaşamalarına karşın dünya üzerinde kurulan bir okuldur. Bu okulda çocuklar...