16 » 'ruha ulaşmak'

3K 377 182
                                    

17K için çok teşekkür ederim! Sizi seviyorum~

Konuk karakterimiz Minnie:

Konuk karakterimiz Minnie:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Rosé'nin Anlatımı

"Aslında ona vurduğumda yararlanacağını düşünmüştüm ama o yerinden bile kıpırdamadı. Ondan çok korkmuştum!" dedi Jungkook.

Namjoon başını iki yana salladı. "Önceden öyleydi. Şimdi ise hepimiz Jungkook'tan korkuyoruz. Babasından gelen güç ona yetmiyor. Her gün o kadar çok şınav çekiyor ki, Hoseok'u tek eliyle kaldırabileceğini düşünüyorum."

Çantasını toplayan Hoseok, "Ya!" diye bağırdığında güldüm.

"Bu çok-"

"Roseanne!" İsmimi koridorda bağıran bu sesi tanıyordum. Jungkook ve Namjoon'un arasından geçerek pencerenin önünden ayrıldığımda Jennie sınıfa girdi.

"Bunu nasıl yaparsın?" diye bağırmaya devam ettiğinde kaşlarımı çattım.

"Neyden bahsediyorsun?" Sorusuna soruyla karşılık verdiğimde güldü.

"Beni öldürmeye çalıştın!"

"Bana bağırmayı kes!" Dediğime tezat bir şekilde bu sefer bağıran taraf ben olmuştum. "Seni neden öldürmeye çalışayım?"

Jimin ve Yoongi nefes nefese sınıfa girip Jennie'nin kollarını tuttular.

"Belki de beni kıskandın." Sesi soru sormaktan öte, bir gerçeği açığa çıkartmış gibi keyifliydi. Sinirden titreyen ellerimi yumruk haline getirdim. Jungkook sağ kolumu tuttuğunda yumruklarımı sıkmaya başlamıştım.

"Seni kıskanmadım, kıskanmayacağım da. Senin biraz olsun değiştiğini düşünmüştüm. Bu kanıya nereden ulaştığını bilmiyorum ama seni öldürmek gibi bir çabam yok Jennie. Ne seni, ne de diğerlerini."

Jennie, "hah" sesi çıkarttı. "Ağaca yer altından getirdiğin zehiri bulaştırdın. Jimin ve Yoongi beni uyarmasa ölecektim!"

Onun arkasındaki Jimin ve Yoongi'ye baktım. "Benden mi şüpheleniyorsunuz?" dediğimde Jimin gözlerini kaçırdı.

"Yer altına senden ve Vernon'dan başka gidebilen birisi yok. Vernon ölümlü olduğu için o zehri taşıyamaz." dedi Yoongi.

"Portal cezası aldım. Yer altına gidemeyeceğimi biliyorsunuz." dedim sinirle.

"Daha önce getirmiş olabilirsin." diye mırıldandı Jimin.

Şaşkınlıkla aralanan dudaklarımla konuştum, "Bana inanmamayı seçtiysen daha fazla kendimi yoramam. Bırak beni." Kolumu Jungkook'tan kurtardım ve Jennie'ye omuz atmayı ihmal etmeyerek sınıftan çıktım. Koridor her zamankinden daha kalabalıktı. Gözlerime kadar yansıyan sinirimi görenler geri çekilirken kalabalıktan sıyrılmak istedim.

gods school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin