12 » 'kütüphanede bir gece'

3.7K 428 238
                                    


Taeyong, Olivia Hye'nin okul dolabına tekme attı. "Bu nasıl mümkün olabilir?!" Bağırışı tüm koridorda duyulmuştu.

Olivia Hye, Taeyong'un Yarı Tanrı gücüne karşı koyamayacağını bildiği için umursamazca onu izlemeye devam etti. "Sadece kendine zarar veriyorsun, kes şunu." diye mırıldandı elindeki buzlu kahvenin pipetiyle oynarken.

"Burası babamın okulu! Babam Asma ve Eğlence Tanrısı olduğu kadar, ölümlülerle ilgilenen tek Tanrı. Böylece Dünya'ya hükmedecek tek kişi benim ama bu zamana kadar sürekli başımıza bela açan Jennie, Tanrıça oluyor öyle mi?"

"Taeyong," dedi Olivia. "Kıskanç, küçük bir kız çocuğu gibisin."

"Ben kız değilim."

Olivia güldü. "Çocuk olduğunu kabul etmene sevindim."

Taeyong sinirli bakışlarını ona çevirdiğinde Jaehyun ve Chungha yanlarına gelmişti.

"Ne oluyor?" dedi Jaehyun.

Olivia ellerini Jaehyun ve Chungha'nın omzuna koyarak tam ortalarında durdu. "Kıskançlık krizi geçiriyor. Kendi haline bırakın."

Taeyong'un kırmızıya dönmüş gözlerine baktıktan sonra arkasına döndü ve çıkışa yürüdü.

Okul kapısından içeri giren Jennie, bakışların kendine döndüğünü fark ettiğinde beyaz çantasını sıkıca tuttu ve başını kaldırdı. Kendinden emin dik yürüşünün ardında ürkek bir kızın olduğunu kimse görmemeliydi. O Tanrıça olmaya hazır değildi. Aslında neden Tanrıça seçildiğini bile bilmiyordu. Ayakkabısının topuğu koridor boyunca sesler bırakırken Latince sınıfına doğru yürüdü.

Kapıda bekleyen Joy ve Yeri onu dikkatle süzerken onlara bakmadan sınıfa girdi.

"Kendinden emin görünüyor." dedi sınıfın karşısındaki dolaba yaslanmış olan Lisa.

Jisoo başını sallayarak onu onayladı. "Onun için endişelendik ama bunu önemsediğini sanmıyorum. Yine umursamaz kişiliğine geri döndü."

"Neden Tanrıça seçildiğini anlamıyorum." dedi Taehyung.

Namjoon, "Belki de yaptıklarıyla yüzleşmesi için Zeus onu bu şekilde cezalandırmıştır." dedi. "Bunun bir ceza değil ödül olduğunu düşünüyor olmalı."

Hoseok ilgisizce omuzlarını silkti. "Onu asla anlamayacağız. Sınıfa gidelim."

"Rosé gelmedi." dedi Seokjin.

Lisa başını salladı. "Sabahki derse de gelmemişti. Bugün fiziksel dersler iptal olduğu için bu son dersimiz. Normalde okulu ekmezdi."

Jungkook, "Savaştan sonra yorgun düşmüş olmalı." dedi.

Jimin gözleri kısılana kadar gülümsedi, "Belki de Hades'in kızı oldukça kıskançtır ve Jennie'nin Tanrıça seçilmesine sinirlidir."

Hiçbiri onu umursamadığında gözlerini devirdi. "Tamam, bir şey demedim."

•••

Rosé'nin Anlatımı

Üçüncü ve son dersimizin zili çaldığında saklandığım sütunların ardından başımı uzattım.

"Müdür Dionysos odasında mı?" dediğimde Karyatid beni onayladı.

"Evet, Bayan Roseanne. Müdür bu saatlerde odasında olur."

"Beni sakladığınız için teşekkür ederim. Derse girmediğim halde okulda olduğumu öğrenirlerse ceza alırdım."

gods school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin