Neredeyse 10 gündür bölüm yayımlamamışım. Umarım bölümü beğenirsiniz ^^
Dionysos tahtlara benzeyen deri koltuğunun önünde, bir sağa bir sola yürürken başım dönmeye başlamıştı.
Bir dakika sonra yürümeyi bırakıp masasının önünde durdu ve bize baktı.
"Sizden bunu beklemezdim."
Dördümüz bir köşede sıralanmışken, odanın diğer tarafında Doyeon, Somi ve Olivia Hye vardı. Vernon tam ortamızda duruyordu.
"Müdür Dionysos," dedi Jennie. "Her şey bunların suçu!" İğrenen bir ifadeyle odanın diğer tarafını gösterdi. "Neler yaptıklarını gördünüz."
"Evet Jennie. Sizin de neler yaptığınızı gördüm."
Pekala, Tanrıça bile bizi kurtaramamıştı.
"Ama Müdür Dionysos, biz kendimizi savunduk. Tanrılar Okulu bize bunu öğretmiyor mu? İnsanlar gibi yaşamayı öğrenirken Tanrı ve Tanrıça olmaya çalışıyoruz. Bunu daha iyi açıklamam gerekirse Vernon bir ölümlü, Tanrıçalar ise ölümlülere yardım ederler. Şurada gördüğünüz yılan kafalı onu taşa çevirmeye çalışırken biz gittik ve onu kurtardık." dediğimde Dionysos konuşmamdan tatmin olmuş gibi görünüyordu ama bu görüntü kısa sürdü.
"Vernon'u kurtarmanızı anlıyorum ama dersten kaçıp bahçede dövüşmek ve dövüş sonrasında sizin gibi büyük güçleri olmayan öğrencileri havada asılı bırakmak konusunda ne diyeceksiniz?"
Lisa umursamazca, "Hak etmişlerdi." dedikten sonra ağzını kapattı ve Jisoo öne çıktı. "Dersten kaçmamız çok yanlış efendim ama üçü bunu planladı. Biz sadece arkadaşlarımıza yardım ettik."
Dionysos tek elini havaya kaldırdı. "Yeterli. Üç gün boyunca ailelerinizle görüşemeyeceksiniz. Portal sizin için açılmayacak. Siz dışarı çıkabilirsiniz, üçünüz burada kalın."
"Ama efendim," dedi annesine çok bağlı olan Jisoo.
Dionysos parmağını şıklattığında kapı açıldı ve dışarı doğru itildik.
"Bizi resmen kovdu." diye söylendi Lisa. Kapının önünde bekleyen çocuklara baktım.
Beklemekten sıkılmış Seokjin bıkkınlıkla "Ne olduğu hakkında bir açıklama yapacak mısınız?" diye sordu.
"Lisa oyuna geldi, Doyeon yaralandı, Vernon taş olmaktan kurtuldu, biz de ceza aldık." dedim.
Taehyung, "Ne cezası aldınız?" dedi.
Jennie "Ailelerimizi görmek için olan portalı açamayacağız." dediğinde Taehyung küçük bir "hiih" nidası çıkararak geri çekildi.
Sıradaki dersimiz Hephaistos'un Kuram dersiydi. Kuram sınıfı Latince sınıfıyla ortak olduğu için aşağı kata inmeye başladık.
"Vernon için endişelenmiş olmalısın." dedi Jungkook.
"Evet, onun için her zaman endişeliyim." dedim. Şuanda Dionysos'un odasında bekliyor olmalıydı.
Boyattığı kırmızı saçlarını karıştırdı. Sevimli bir gülümsemeyle, "Sadece arkadaşsınız, değil mi?" diye sordu.
"Evet Jungkook, sadece arkadaşız. Sizinle olduğu gibi." dedim ve Hoseok'un esprilerine maruz kalmış Lisa'ya doğru ilerledim.
"Hephaistos'un dersine girmek istemiyorum." dedi Lisa. "Beni her zaman zorluyor, kendi gücüme yeterince sahibim. Daha fazlasına gerek olduğunu düşünmüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gods school
Fanfic"Antik Yunan Tanrıları'nın çocuklarına ev sahipliği yapan Tanrılar Okulu'na hepiniz hoş geldiniz! Tanrılar Okulu, Olympos'ta doğan çocukların bolluk ve rahatlık içerisinde yaşamalarına karşın dünya üzerinde kurulan bir okuldur. Bu okulda çocuklar...