Chapter 16 ( The Confession )

308 19 5
                                    

ONG POV

Ong menutup pili air lalu mencapai kain tualanya untuk mengeringkan badannya . Setelah itu dia melilitkan tuala tadi dikeliling pinggangnya .

Ong memulas tombol pintu bilik air lalu melangkah keluar dari bilik air berkenaan . Pergerakan ong terhenti apabila melihat daniel sedang memerhatikannya . Mata daniel tidak berkelip .

" What are you looking at ." Marah ong memandang kearah daniel yang membisu .

" Ermm nothing, just you look sexy ong ." Jawab daniel sambil mengelipkan sebelah matanya .

Ong membuat reaksi seperti hendak termuntah mendengar jawapan dari mulut daniel .

Daniel hanya ketawa memandang kearahnya . Kemudian daniel sambung bermain dengan telefonnya .

Ong membuka almari lalu mengeluarkan pajamas pandanya . Dia tidak mahu memakai dihadapan daniel, lalu dia mengambil pajamas pandanya kemudian menuju semula kedalam bilik air .

" Wow, unbelievable. I really look good in this pajamas ." Bebel ong sendirian dihadapan cermin . Setelah puas menatap dirinya, ong pun mula keluar dari bilik air berkenaan .

" ONNGGG ! Omg you look really cuuutteeee !" Jerit taeyong lalu mula memicit pipinya .

" Ouchhh taeyong, its hurt ! And i know already I'm cute enough." Jawab ong sambil mengusap pipinya yang sakit akibat dipicit oleh taeyong .

Daniel hanya memerhati mereka dari katilnya, daniel hanya memasang telinganya untuk mendengar perbualan antara ong dan taeyong .

" Bila balik ? Sekejapnya keluar ." Tanya ong memandang kearah taeyong .

" Aucchh ong, did you miss me that bad ?" Taeyong tersenyum gembira lalu memeluk bahu ong lalu mereka pun mula duduk diatas sofa .

" Lmao, if i really miss you . I will come to see you by myself ." Jawab ong tergelak kecil .

" Such a sweet boy !" Taeyong mengusap rambut ong yang sedikit basah .

" Ermm taeyong, jom pergi 7 eleven ? Beli barang makan and jajan . Perut dah lapar dah ni ." Ong memegang perutnya sambil mengigit bawah bibirnya .

" Hahaha, lets go then ." Jawab taeyong tersenyum memandang kearah ong .

" I'll join you two ." Daniel tiba-tiba menyampuk lalu mula bangun dari katilnya .

Ong memandang kearah taeyong, begitu juga taeyong memandang kearah ong . Taeyong hanya mengangkat bahunya tanda dia pun tidak tahu .

" Erkk okay then, lets go ." Jawab ong mula bangun dari tempat duduknya lalu mengambil dompetnya .

Taeyong merampas semula dompet ong lalu mencampaknya semula kearah katil mereka .

" Saya belanja okay ." Jawab taeyong sambil mengelipkan sebelah matanya .

" Wow, thanks taeyong ! Love you sooooooo much !" Jawab ong lalu memeluk taeyong . Lalu ong menarik tangan taeyong keluar dari bilik mereka . Mereka berdua berpegang tangan sambil berjalan menuju ke 7 eleven berdekatan dengan resort berkenaan .

Daniel memerhatikan mereka dari belakang. Mukanya mencuka, meluat melihat betapa rapatnya ong dengan taeyong . Dia terasa ingin tahu apakah hubungan antara taeyong dan ong . Are they in a relationship? If he was really in a relationship, daniel is the most unlucky person in the world because he let ong go for second time .

Only You - Ongniel Series ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang