Chapter 18

250 18 1
                                    

ONG POV

" Ong, wake up ." Daniel memanggil perlahan di hadapan meja solek menggeringkan rambutnya yang basah . Daniel sudah pun bangun dan kini  sudah pun membersihkan dirinya .

Ong masih tidak bangun dari tidurnya, walaupun hari sudah pun siang dan jam sudah menunjukkan pukul 9 pagi .

" Ong seong wu bangun, dah pagi dah ni ." Panggil daniel perlahan lagi .

Ong hanya tidak menghiraukan panggilan itu, namun dia hanya menggerakkan sedikit tubuh badannya lalu menarik selimut untuk menutup badannya yang terdedah . ( Bukannya tak berbaju ye guys, just baju je terselak sikit 😂 )

Daniel menutup suis penggering rambutnya . Lalu dia mula menghampiri ong yang masih baring diatas katil . Lalu dia mula mendekatkan tubuhnya kearah ong dan mukanya pula hanya seinci dari muka ong yang berada diatas katil . Namun ong masih tidak sedar akan perbuatan daniel itu .

" Onggie, wake up or else i will eat you right now ." Bisik daniel kearah telinga daniel . Bibirnya hampir menyentuh cuping telinga ong .

Ong yang tadi hanya memejamkan matanya terkejut dengan perbuatan daniel itu, lalu dia terus membuka luas matanya lalu menolak daniel namun tubuh daniel lebih kuat berbanding dengannya . Ong menjeling orang dihadapannya sekarang .

" Okay daniel just let me go okay ! Dah bangun dah ni ! Tepilah !" Ong meninggikan suaranya sedikit namun daniel masih tidak melepaskan tangannya . Kini daniel berada betul-betul diatasnya . Hati ong mula berdegup kencang, mukanya terasa panas , dia juga dapat merasakan nafas daniel yang menghembus perlahan dimukanya .

Daniel tersenyum sinis, lalu dia mula mendekatkan mukanya kearah ong lalu mencium perlahan dahi ong yang terdedah . Kemudian barulah dia melepaskan tangan ong lalu mula turun dari katil berkenaan .

" You really doesn't like me to eat you huh ." Jawab daniel perlahan sambil tersenyum sinis .

" You little pervert ! Gatal ! Buaya !" Ong mula mencubit perut daniel perlahan .

" Ouch ong, sakitlah ." Jawab daniel lalu mula menjauhkan dirinya dari ong.

" Huh, tak sakit pun . Mengada punya budak ." Jawab ong lalu tergelak melihat daniel yang sedang mencebik bibir memandang kearahnya . Tangannya mengusap perutnya yang dicubit tadi .

Ong menoleh kearah katil yang berada disebelahnya, namun katil itu kosong . Ong mula hairan .

" Daniel, mana taeyong ?" Tanya ong .

" Dia tak balik semalam, entah maybe dia tido kat bilik kawan dia kot . Sebab semalam dia kata nak pergi minum kat bilik kawan dia ." Jawab daniel yang kini berada didepan meja solek menggeringkan rambutnya yang sedikit basah menggunakan pengering rambutnya .

" Ahhh i see." Jawab ong ringkas , namun matanya hanya tertumpu kearah daniel . Dia melihat lelaki tampan itu sedang mengeringkan rambutnya, matanya seperti sudah dipinkan, hanya focus memandang kearah daniel .

" What are you looking at ong ? Am i hansome ? Do you wanna know what's my secret to being hansome ?" Daniel tiba-tiba bersuara namun dia tidak memandang kearah ong .

Ong hanya terdiam " macam tau-tau je aku tengah perhatikan dia ni ." Bisik hatinya . Lalu dia mula bangun dari katilnya lalu mula mencapai tualanya yang tergantung di penyangkut . Lalu dia mula melangkah kearah bilik air .

Semasa dia lalu dibelakang daniel, dia sempat membisikkan sesuatu kearah telinga daniel .

" You're handsome daniel, but i more and more hansome than you ." Lalu dia mula berlari menuju ke arah bilik air . Menghiraukan daniel yang ingin mencapai tangannya, namun gagal kerana ong sudah pun mula berlari kearah bilik air .

Only You - Ongniel Series ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang