Chapter 29 ( Last )

398 13 2
                                    

Third Person POV

" Okay Ong, kamu dah sihat sepenuhnya ." Kata doctor yang sudah pun selesai melihat perkembangan Ong yang semakin pulih . Dia kemudian menulis sesuatu pada bukunya lalu dimasukkan semula kedalam beg bimbitnya .

" So lepasni kalau kamu nak kembali ke bilik kamu, kamu dibenarkan . So kalau ada apa-apa tanda seperti pening berpanjangan or kepala rasa sakit, boleh terus ke hospital untuk rawatan lanjut okay ?" Kata doctor berkenaan .

Ong hanya mengangguk. " Thank you doctor ." Katanya lalu mula memakai bajunya semula .

Doctor tersebut hanya senyum kearahnya lalu mula mengumpul semua peralatannya lalu dia mula beredar dari bilik Daniel .

Ong mula bangun dari katil, lalu ingin keluar dari bilik berkenaan namun pergerakannya terhenti apabila Daniel menghalang pintu keluar bilik berkenaan .

" Kang Daniel, tepi sikit boleh ? Saya nak lalu ." Marah ong . Cuba untuk keluar lagi namun gagal kerana badan Daniel yang besar tidak membenarkannya keluar .

" Ong, i saw your naked body just now ." Kata Daniel lalu tersenyum sinis .

" So ? Jangan nak mengatal okay . Dia pun ada badan, nak tengok badan orang lain dah kenapa ." Perli Ong .

" Can i touch your body ?" Tanya Daniel, mendekatkan mukanya kearah muka Ong .

Muka Ong mula merah padam apabila Daniel minta benda yang bukan-bukan, Ong mula menjentik dahi Daniel .

" No fucking way Daniel, touch your own body ." Kata ong lalu mula menolak Daniel .

Dia berjaya keluar dari bilik berkenaan lalu mula berjalan keluar menuju ke ruang tamu . Namun tiba-tiba, Daniel menolaknya sehingga mereka berdua berada diatas sofa milik Daniel di ruang tamu .

Daniel memerhatikannya, berada diatas badan Ong . Badan mereka kini ersatu antara satu sama lain .

" What are you doing ? Get off Daniel ." Marah Ong cuba untuk melepaskan dirinya daripada badan besar Daniel .

Daniel merapatkan lagi jarak mereka, sehinggi muka mereka hanya seinchi dari satu sama lain . Daniel memandangnya tajam .

" When can i be yours Ong, i mean you totally be mine ." Tanya Daniel dengan suara yang menggoda .

Ong mengangkat keningnya menandakan dia masih tidak faham apa yang ingin Daniel sampaikan .

Daniel mengeluh seketika, " You know, me and you . At the bed . Together?"  Kata Daniel lagi .

Ong turut mengeluh, lalu dia mula memandang Daniel tepat kearah matanya .

" Look Daniel, i will told you when im ready okay ?" Jawab Ong lalu dia menggusap lembut pipi Daniel .

" Okay, just let me know okay . I can wait for you but you need to know that I can't resist you . So please don't seduce me ." Kata Daniel, mula mencium dahi Ong .

" Siapa yang goda dia, dia je yang perasan . Tadi orang bukak baju pun sebab doctor yang suruh ." Kata ong lalu mula tergelak kecik mendengar alasan Daniel .

" Hmm, still the same . I just can't look at your milky skin ." Bisik Daniel ke telinga Ong .

" Ohh sweet talker ." Kata Ong lalu menepuk perlahan rambut Daniel . " Daniel, i want strawberry milk, teman saya pergi kedai ?" Sambung ong lagi .

Daniel mula bangun dari badan yang menghimpap Ong .

" Okay, lets go ." Jawab Daniel tersenyum kearah Ong .

Ong turut senyum, lalu mula bangun dari sofa berkenaan menuju kearah pintu keluar . Ditemani oleh Daniel .

-

Only You - Ongniel Series ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang