Hunger Games

5.1K 157 53
                                    

Tento příběh bude o Daisy Mellark. Dceři Katniss Everdeen-Mellark a Peeta Mellarka. Daisyino jméno se bouhžel dostane pod ruku Cetkie Trinketové(se kterou si je hodně blízká, díky svým rodičům) a tím si vyslouží místo ve zvrácené reality show zvané Hunger Games(Hladové hry) . Zvítezí nakonec Daisy nebo se stane další obětí Hunger Games ? To se dozvíme.

pozn. V tomto příběhu mohou vyhrát dva lidé ze stejného kraje jako to bylo v provním díle The Hunger Games.

Katniss

Zase jsem se probudila s křikem. Ale tentokrát v tom nehráli roli mé obvyklé noční můry, nýbrž strach protože zítra mojí holčičku čeká již třetím rokem den sklizně.

"Katniss, to bude dobrý. Zase se ti zdály ošklivé sny?"ptá se Peeta a vtáhne si mě do objetí.

Do pokoje vtrhne Daisy.

"Mami jsi v pořádku?"ptá se. I když ví přesně co se děje moje "sny" se opakují téměř každou noc takže jí nemusím nic vysvětlovat. Přejde k naší posteli a lehne si mezi nás. Obejmu ji a po chvíli i usínám.

Daisy

Otevřela jsem oči a začala jsem se rozhlížet. Mamka ani táta už tu nejsou. A pak mi to dojde je den sklizně. Už jsou určitě dole s ostatnímy. Tím ostatní myslím Haymitche, Cetkii, mámin a tátův přípravný tým, babučku a tetu Prim. Přeběhla jsem do pokoje a vysprchovala se. Pak jsem si vysušila vlasy a přeběhla v ručníku do pokoje. Oblékla jsem si khaki kalhoty a černé tričko s dlouhým rukávem. Vlasy jsem si ještě vyčesala do culíku. Šla jsem na balkon a slezla z něj. Utíkala jsem k plotu a prolezla ho. Namířila jsem si to do lesa. Ještě kouse a ...spatřím ho.

The Hunger Games: Daisy MellarkKde žijí příběhy. Začni objevovat