İlk Perde ~Mutsuz

500 160 480
                                    

Sessizliğin içine gömülmek istiyorum. Burada bu ne kadar mümkünse! Ne olursa olsun bu partide daha fazla kalamayacağımı anladım ve kimseye görünmeden sıvışmaya başladım. Hızla dışarı çıkıp bulduğum ilk taksiye atladım.Yorucu bir gecenin ardından sahildeydim artık.Yüzüme çarpan ılık rüzgar ve kullağıma dolan dalga sesleri yorgunluğumu almaya başlamıştı bile. Sessizlik ne güzel nimet.Ne güzel bir aydayız ve bu ne güzel bir koku...

Bulunduğum yere oturuverdim hemen. Dizlerimi kendime çektim ve başımı ağrıtan tokadan kurtuldum.Gözlerimi kapatıp sessizliği hissetmeye başladım. Yapmayı en çok sevdiğim şeydi.
"Birileri yine kaçmış galiba. "

Yakınımdan gelen sesten dolayı irkildim ve hemen gözlerimi araladım. Yalnız değildim demek. Yine.
"Takip edilmişim galiba."

"Sadece buradan geçiyordum ve genç bir kızın bu saatte yalnız olmaması gerektiğini düşündüm."

"Çok düşüncelisin fakat yalnız kalmayı yeğlerdim" dedim hafif bir alayla. Gelmesi iyi olmuştu belkide. Ne de olsa sıkılacaktım bir kaç saat sonra.

"Hep yalnızsın zaten"

"Yalnızlık kuru kalabalıktan iyidir."

"Bunu üzerime alınmıyorum."
Tebessüm ettim."Tek arkadaşımsın,otursana." dedim yanımı işaret ederek.Bu daveti bekliyor olmalıydı ki hemen oturdu.

"Sen neden kaçtın?"

"Havamda değilim."

Ne olduğunu sormadım. O da bacaklarını uzattı ve gözlerini kapattı. Ben de eski pozisyonuma geri döndüm. Uzun süre öylece kaldık. Telefonumun çalmasıyla oflayıp arayana baktım.Annemdi. Küçük firarımı haber almış olmalıydı. Anlamıyorum neden yalnız kalamıyorum ve annemin gözleri sürekli benim üzerimde. Daha fazla beklemeden telefonu açtım.
"Alo anne..."

"Kızım nerdesin? Neden beni telaşlandırıp duruyorsun Allah aşkına!"

"Anne sakin ol lütfen. Çocukmuşum gibi davranmaktan vazgeç!"

"Neden partide değilsin!"

"Patlamak üzereydim, gitmek istemediğimi söylemiştim!"

"Neredesin?"

"Sahilde" dedim bıkkınlıkla.Telefonu kapatmıştı. Annemle iletişimimiz iyice kopmuştu. Ya da otoriterliği seviye atlamıştı.Her adımımdan haberdardı. Oflayarak hareketlendim.
"Seni eve bıraksam iyi olacak." dedi kalkarken.
"Yo hayır, buraya geliyor." dedim dudak bükerek."Sen git istersen,burda olmanı hoş karşılamayacaktır."

"İyi olacak mısın?"

"İyi olmak için her şeyi yapacağım."

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. Sevgilerle...
Instagram : stranger__sn ( link profilde )

DONUK (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin