Multimedya: MerveNereye kayboldu bu kız?
Fazla düşünmek insanı delirtir, düşünmemek hissizleştirirdi.
Ne az yeter,ne çok fayda ederdi.Kızın kaybolması kötü hissetmeme neden olmuştu. Ailesi de gelmiş olabilirdi fakat kötü görünüyordu.
Banka oturup kalmıştım bir süre boyunca. Boşluğa düşmüş gibiydim. Kalbimde de sanki koca bir kaya baskı yapıyormuşçasına ağırlık vardı. Kız için endişeleniyordum.Kara bulutlar gökyüzünü kaplamaya başlamıştı. Yağmur hafiften çiseliyordu. Güzel havada başlayan yağmur etrafdaki insanların dağılmasına neden olmuştu. Burada yağmuru bir tek ben seviyorum galiba.
Kalkıp yürümeye başladım. Eve gitmek istemiyordum fakat gidecek bir yer de yoktu. Adımlarımı evin istikametine çevirdim. Oldukça yavaş ilerlemeye çalışıyordum ve bayağı tuhaf bir görüntü oluşturmuştum. Biri beni görse yürüme engelimin olduğunu düşünebilirdi.
İlerde bana doğru gelen Merve'yi görünce gözlerimi devirdim. Üzrerinde yağmurluğuyla koştura koştura yanıma geliyordu. Bu kız yakamdan düşmüyordu. Zırvalıklarıyla beynimi dolduruyordu."Masaaal!"
Ne vaaarr? Ne diye bağırıyorsa?
"Efendim Merve?"
"Dün partiden kaçmışsın ya ?Ne oldu? Canın mı sıkıldı?"
SANANE!
"Evet canım sıkıldı."
"Ya öyle mi? Bize de haber verseydin keşke beraber dönerdik. Nereye gittin ki?"
Yine SANANE!
"Merve canım sıkıldı ve ayrıldım. Eve döndüm. Pijamalarımı giyip uyudum. Raporum yeterliyse eve gidebilir miyim?" diye sinirle konuştum. Bu kıza ne benden! Ama hep annem musallat ediyor başıma bunları. Meraklılar tabi kabul ediyorlar hemen her şeyi!
"Özür dilerim,ben sadece seni merak ettiğim için sordum. Neden bu kadar sinirlisin ki?"
"Ya etmeyin merak falan! Çocuk muyum ben!"
" Aman ne halin varsa gör! Yalnızlıktan öleceksin bir gün! Asolsyel piskopat! " diye bağırıp gitti.
Asıl sen ne halin varsa gör! Pislik!
"İtici pislik! Yalnız değilim ben!" diye bağırdım arkasından.
Yalnız değilim ben!
Yalnız değilim ben!
Yalnız değilim ben!
Umut var... Umudum var benim.
Selamlaarrrrrr. Yeni bir bölüm daha.😊 Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorumm😊
Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...😊İnstagram: stranger__sn (link profilde)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONUK (Ara Verildi)
Teen FictionGüçsüz hissediyorsun, belki gerçekten öylesin. Korkuların,zaafların seni yönetmeye başlamış. Artık onların esirisin. İliklerine kadar donuk,önemsiz, hissiz hissediyorsun... Fakat... Savaşmadan yenilmek mi? Asla! "Her şey sona ermiş göründüğünde gözl...