Prolog

7.9K 227 38
                                    

Nazywam się Emma Smith. Mam 14 lat i mieszkam w Londynie. Jestem blondynką o szaro-zielonych oczach oraz szczupłej, wysportowanej figurze.

Matki nigdy nie poznałam, a ojciec jest teraz na wojnie. Mam nadzieję, że nadal żyje...

Praktycznie od zawsze przyjaźnię się z siostrami Pevensie, mimo że nie jesteśmy w tym samym wieku, dobrze się dogadujemy.

Zuzanna jest moją najlepszą przyjaciółką, ale czasem doprowadza mnie do białej gorączki, co jest chyba normalne. Małą Łucję traktuję, jak młodszą siostrę.

Z Edmundem bardzo się zżyłam, chociaż po tym, jak przeniosłyśmy się do internatu dla dziewcząt, który znajduje się kilka kilometrów od chłopięcego, nie rozmawiamy tak często jak wcześniej.

Piotr jest wspaniałym przyjacielem, ale wielokrotnie dawał mi do zrozumienia, że jestem dla niego kimś więcej. Jest ode mnie starszy o 3 lata, mimo to nie daje za wygraną. Nie chcę go zranić, więc po prostu nie reaguję zbytnio na jego... zaloty?

Wierzę w opowieści Łucji o magicznej krainie zwanej Narnią. Nie wiem, dlaczego, ale czuję, że mówi prawdę. Czasem zazdroszczę rodzaństwu Pevensie tego, iż mieli szansę na tak niezwykłą przygodę.

Może kiedyś i ja doznam tak niezwykłego przeżycia...

To moje pierwsze opowiadanie, ale liczę że się spodoba.

Opowieści z Narnii ~ Edmund PevensieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz