Już od tak dawna nie widziałam Piotra, Zuzanny, Łucji i Edmunda...
Tęsknię za nimi.
Mijają trzy lata.
Przez ten czas zdążyłam poznać wielu nowych przyjaciół, ale najlepszym z nich, oprócz Kaspiana oczywiście, jest Chris - starszy ode mnie o dwa lata, dobrze zbudowany brunet o ciemno niebieskich oczach. Poznaliśmy się rok po opuszczeniu Narnii przez rodzeństwo Pevensie. Jest dla mnie miły, czuły, przyjacielski i potrafi słuchać. To wspaniałe.
Mimo że nie chcę się dołować, to jestem pewna, iż Edmund znalazł sobie w Londynie nową dziewczynę. W końcu całowaliśmy się zaledwie dwa razy. To pewnie dla niego nic nie znaczyło.
On na pewno już dawno to zrobił, ale ja nie potrafię o nim zapomnieć i być z kimś innym. Na samą myśl o tym łzy zbierają mi się pod powiekami.
Dzisiaj odbywa się bal pożegnalny. Jutro wyruszamy w podróż szlakiem, którym płynęło siedmiu lordów.
Założyłam na siebie prześliczną białą sukienkę, a na rozpuszczone włosy nałożyłam wianek.
- Wyglądasz prześlicznie. - Kaspian wszedł do mojej komnaty.
- Dziękuję. - uśmiechnęłam się do lustra.
- Wszystko dobrze? - milczę. - Emma... - zaczyna się... - Co się stało? Znowu? - odwrócił mnie przodem do siebie.
Zobaczył, że płakałam. Przytulił mnie do swojej klatki piersiowej.
Czasem czuję się, jakby był moim starszym bratem, a wręcz aniołem stróżem. Zawsze potrafi mnie pocieszyć, dodaje otuchy, wspiera, broni, pomaga...
- Kaspian, ja... - wtulam się w niego.
- Wiem... Jestem pewien, że Aslan już niedługo znowu ich tutaj wezwie. - on wiedział, jak bardzo zakochałam się w Edmundzie, wiedział, co czuję, jednak on już nigdy nie zobaczy Zuzanny, chyba że na Lądzie Aslana.
- Dziękuję. - spojrzał na mnie pytająco. - Dziękuję za to, że jesteś.
Bal rozpoczyna Król tańcząc ze mną w parze. Kiedy piosenka się kończy, Kaspian kłania się, a mnie przejmuje inny partner.
CZYTASZ
Opowieści z Narnii ~ Edmund Pevensie
FantasíaEmma jest przyjaciółką rodzeństwa Pevensie. Wierzy w ich opowieści o magicznej krainie, gdzieś daleko stąd. Zostaje tam przeniesiona razem z nimi. Czy pomoże im uratować narnijczyków? Czy znajdzie tam nowych przyjaciół? A może nawet coś więcej...