Už je to týden po tom incidentu v parku, nevytáhla jsem nohu z bytu a rodiče si myslí že jsem nemocná, vypadám jako chodící mrtvola. Dneska ráno jsem projížděla internet a zas na stránce, kterou mi poslala Shuri, jsem našla zas příspěvek o mě.
Po nové hrdince, TinySpider, jak ji nazvali lidé díky její menší výšky, se slehla zem. Jak rychle se objevila tak rychle i zmizela, Spiderman tvrdí že o ní nic neví. Avengers potvrdili že TinySpider k nim nepatří. Tak kde tedy je naše hrdinka?
Sledujte náš web a dozvíte se vše v čas!
Asi budu muset T'challovi vrátit oblek, asi na to nemám.
„Tak já jdu do školy, Hope." řekne můj bratr Marco a vejde do pokoje. „Páni, nechceš vzít k doktorce? Máš úplně červené oči!" dodá posměšně.
„To je z nevyspalosti! A padej už do té školy!" řekne se smíchem a hodím na něj polštář.
„Dobře, ségra!" dořekne se smíchem Marco a hodí zpátky polštář.
Do tří jsem brouzdala na internetu a četla si články. Až jsem narazila na dost zajímavý článek.
Dnes v jednom z nejvyšších mrakodrapů vybuchla bomba, mnoho světových hlav je po smrti, včetně T'Chaky, jeho syn, T'challa zázračně přežil. Útok se stal ve Vídni. Zatím se netuší, kdo stojí za útokem.
„Hope?" ozve se ode dveří a já rychle zavřu notebook, zvednu pohled a zahlédnu Petera.
„Čau," špitnu a Pete si ke mně přisedne.
„Stalo se něco?" zeptá se.
„Jsem nemocná" zalžu.
„Ty a nemocná? Prosímtě, snad si nemyslíš že ti to věřím."
„Fajn, ale nikomu to neříkej, jasný?" řeknu a Pete přikývne. „Minulý týden jsem kolem páté šla přes park domů, akorát tam byl nějaký týpek a začal mě škrtit," řeknu, až se mi z toho do očí začaly hnát slzy.
„Bože, vážně? Je mi to strašně líto, Hope." řekne a utře mi slzy.
„Alespoň mě zachránil Spiderman." dodám a Pete na mě koukne. „Co na mě tak civíš? Řekla jsem něco špatně?" dodám se smíchem.
ČTEŠ
Spiderman a já
FanfictionJsem Hope Martinéz a chodím do druháku, je mi tudíž 16 let. Před půl rokem jsme byli s třídou na exkurzi u nějakých geneticky vylepšených pavouků a samozřejmě že mě jedna ta potvůrka hryzla. Následující dny jsem zažívala peklo, boleli mě všechny sv...