Nenávist

678 46 0
                                    

Další den se mi nechtělo ani do školy, ale bohužel, vzala jsem si na sebe džíny a svoje oblíbené triko. Ani jsem nesnídala a do školy šla pěšky, což normálně nedělám! Ten včerejšek na mě zanechá následky, a to dost velký a negativní!!

Když dojdu do školy, nemůžu si nevšimnout, jak se všichni koukají do mobilu, typičtí závisláci. U skříňky si vyzvednu své učivo na dnešek.

„To ne, to je fakt ona?" řekne nevěřícně procházející. Nechápu o čem se tak baví, to se dneska zas něco zajímavého dozvěděli o nějaké celebritě? S pozvednutým obočím jsem pokračovala v chůzi a zaparkovala u skříňky od Michelle.

„Tak jak se máš?" zeptá se mě Michelle.

„No, neutrálně, co ty?" dodám.

„Jo ujde to, tak-" nedořekne, protože ji zavibruje mobil, něco na něm ťukala, ale pak vyvalila oči.

„Co je?" zeptám se nechápajíc. Michelle jen na mě pohlédne a otočí ke mně display mobilu. V ten moment byl nejradši se propadla zemí. Flash, já věděla proč mu nemám věřit!

„Ty ses s ním líbala, Hope?" dodá nevěřícně ze sebe Michelle.

„Já-já," pokouším se něco namítnout, ale nic mě nenapadne. „Jo, hrozně mě to mrzí, nechtěla jsem, prostě, prostě se to nějak stalo," řeknu, nemůžu uvěřit že mě takhle podrazil. Poslat celé škole fotku, jak jsme se jednou líbali. Opřela jsem se o skříňky a zhluboka dýchala. Nevím co mám dělat.

Už vím proč si všichni tak na mě zvláštně koukali, co na to řekne Ned s Petem? Proč já, bože?! Zrovna zahládnu koutkem oka Flashe, Michelle dám učebnice a naštvaně dojdu k Flashovi.

„Ty idiote jeden!" začnu na něj křičet, „Takhle se mnou vytřít podlahu!" dodám a dám mu facku, naneštěstí šla kolem učitelka matiky.

„Do ředitelny, oba!" řekne rozhořčeně. Po chvíli jsme oba seděli v ředitelně, vyfasovali jsme den po škole a to já nikdy po škole nebyla! Po rozhodnutí ředitele jsem se vrátila do třídy.

Hodiny ubíhali a já se ztrácela z dohledu jak Peta, tak i Michelle a Neda. Než jsem se nadála, seděla jsem sama v po škole s Flashem. Učitel opravoval písemky a já čekala až uběhne ta hodiny. Učitel si zrovna pro něco musel dojít a tak jsem tam byla jen s Flashem, dělala jsem jako bych o něm nevěděla.

„Heleď, Hope," začne, ale dělám jakoby nic. „Já tu fotku neposlal, to slibuju," dodá a já se k němu otočím.

„Nevěřím ti, ani slovo!" řeknu a nahodím nenávistný pohled.

„To byl Mike, já ne, Hope. A navíc, proč ti sejde na názoru ostatních? Vždyť jsi nic nenamítala," řekne nechápavě.

„Namítala," odseknu.

„To bylo na začátku, jestli ti na tom tak záleží, tak klidně celá škole řeknu že tě mám rád a že to myslím vážně," snaží se dál a já jen zakroužím očima.

„Jak myslíš, stejně to neuděláš," dodám a otočím se zpátky k tabuli, pak se k němu přece jen ještě jednou otočím. „Abys věděl, já tě ráda nemám, jen za to že šikanuješ mého kámoše!" zasyčím otráveně.

Spiderman a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat