Tu noc jsem přespala u babičky, ráno jsem se dostala do bytu a nachystala se na školu, jelikož má být dneska ještě Homecoming tak nám zkrátili vyučování. Vydala jsem se do školy, kde na mě čekala Michelle.
„Čauko," pozdraví a daly jsme se hned do konverzace, než přišel Flash a chytl mě za zadek, v ten moment ve mně tak strašně vřela krev, že jsem mu dala pěstí do obličeje.
„Tak ty namachrovaný blbečku, já mám kluka a ty se mi neukazuj už na oči, jenom mi ničíš život!" vykřiknu a v ten moment příjde Lis.
„Nebij mého kluka, Martinézko," řekne a taky mi chtěla pěst vrátit, akorát mé pavoučí rychlé reakce tomu zamezili, chytla jsem její pěst.
„Docela se k sobě hodíte," pronesu a dám se na odchod s Michelle.
„Takhle to neskončí," dodá Lis a já na ni vztyčím jen prostředníček.
Škola uběhla rychle a se zuřivostí jsem šla domů, kde nikdo nebyl, teda myslela jsem si to.
„Babička volala že se chceš nastěhovat k sestřence Annie," řekne máma, která byla u mě v pokoji.
„Ne, mami, je to má nevlastní sestra," dodám naštvaně, celý den mě štval jak Flash tak Lis.
„Jak to myslíš, Hope?" zeptá se zmateně.
„Annie jsem poprvé poznala včera, VČERA, mluvila o ní babička, je stejně stará jako brácha, mami, ale je to má sestra, MÁ SESTRA, táta ti prostě zahnul," odpovím naštvaně a máma vstane ze židle.
„Jak to mluvíš o svém otci?! Vím že jsi na něj naštvaná, ale tohle je lež, Hope," přeruší mě máma.
„Jo, mami? Tak proč teta Emma neměla v té době žádný vztah a teď ho taky nemá? Slyšela jsem že zase je těhotná," zařvu.
„NEMLUV TAKTO O SVÉM OTCI! Abys věděla, nedáme ti povolení o bydlení v Brooklynu u Annie," dodá a odejde. Hned za ní zamknu a dám se do příprav.
Když příprava skončila, tak jsem byla ze sebe nadšená. Měla jsem modré šaty s květinami a k nim bílé podpatky. Make-up jsem nějak nehrotila a tak mám jen linky, řasenku a růžovou rtěnku. Vlasy jsem byla do svého oblíbeného vysokého copu a mohla jsem vyrazit.
Před domem mě vyzvedla May i s Petem v autě. Celou cestu jsme mluvili o všem možném, ale pak jsme byli už u školy. Vešli jsme dovnitř a tam to už žilo, všude balónky a zábava.
„Rád bych vám oznámil že máte čas dvě hodiny hlasovat o královně a králi plesu na naších školních stránkách," řekne ředitel a pak zas odejde. Na mobilu jsem otevřela stránky školy a najela na hlasování, z holek tam byla: Lis Allan, Edith Grace Rogers, Loretta Sharon Rogers, Hope Martinéz. U holek jsem hlasovala za Edith, je to fajn holka. A u kluků: Flash Thompson, Ned Leeds, Peter Parker, George Hill. Bylo snad jasné, pro koho budu volit.
Během těch dvou hodin Pete odešel a já se skvěle bavila s Michelle, ředitel se opět dostal k mikrofonu.
„Milý žáci, do královny školy se dostaly tyto žačky: Lis Allan, Edith Grace Rogers, Loretta Sharon Rogers, Hope Martinéz, ale vítězkou může být jen jedna," řekne ředitel.
„Já přeci," odfrkne si Lis.
„A vítězkou je," řekne a vytáhne z obálky jméno. „Edith Grace Rogers!" řekne a já zapískám.
„Jo, Edith," vykřiknu a Edith se zasměje.
„Na krále školy se dostali tito žáci: Flash Thompson, Ned Leeds, Peter Parker, George Hill," řekne „A vítězem je," opět otevře obálku. „Peter Parker!" řekne a já s Michelle opět začneme pískat z nadšení. Než jsem si uvědomila že Peter tu není. „Petere!" vykřikne do místnosti ředitel. „No nic, tak to dáme druhému místu," dodá a já vyjdu za ním na pódium.
„Tohle není spravedlivý, pane řediteli, Pete nemůže za to že jeho tetě není dobře a tak musel jít," řeknu a ředitel jen přikývne a dá mi korunu krále školy.
„Hope, s tímto chováním se dostaneš daleko," řekne a odejde. Dojdu zpět k Michelle a položím si korunu na hlavu.
„Nyní jsem král školy," zažertuju a obě se začnem smát. Po nějaké době příjde Peter.
„No né, ty jsi král školy?" zeptá se a všichni i s Nedem se začneme smát.
„To je pro tebe, můj králi," řeknu, položím mu korunu na hlavu a letmo ho políbím.
ČTEŠ
Spiderman a já
FanfictionJsem Hope Martinéz a chodím do druháku, je mi tudíž 16 let. Před půl rokem jsme byli s třídou na exkurzi u nějakých geneticky vylepšených pavouků a samozřejmě že mě jedna ta potvůrka hryzla. Následující dny jsem zažívala peklo, boleli mě všechny sv...