Dvě děcka

869 55 0
                                    

„Hope!" třese se mnou Shuri a otevřu oči, seděla jsem v letadle. „No konečně, spala jsi celou cestu do cíle. Hele víš že spíš jak dřevo, tebe probudit byla výzva." dodá se smíchem.

„Už jsme tady?" zeptám se rozespale.

„To si piš, tak hybaj do obleku," řekne Shuri. Protáhla jsem se a pak jen stisknu náramek a můj oblek se sám na mě dostane, masku si nasedím a můžu vyrazit. Pak jsme už jen přistáli a spustili ranvej po které jsme sešli. Akorát jsem zakopla o jednu mřížku na ranveji a skutálela jsem se. Tak jsem jen vstala a dělala jakoby se právě nic nestalo.

„Tak hlavně přijeď domů zdravý, bráško. Wakanda nepotřebuje nového panovníka tak brzy," dodá se smíchem Shuri a odejde z letiště.

„Tak co budem dělat?" zeptám se.

„Zatím se schováme, až Stark vyšle signál tak vylezeme," řekne a schováme se za nějaké barikády.

Po chvilce šel slyšet zvuk jakoby tam někdo mluvil, konverzace probíhala mezi Starkem a Kapitánem. Až Kapitán oficiálně potvrdil že nebude nic podepisovat tak všichni stylově vylezli a já zůstala ještě schována.

„No tak, Steve, vzdej to. Mám tu Black Widow, Black Pathera, War Machine a Spidermana." řekne pobaveně Stark a já vylezu z úkrytu.

„A taky TinySpider," dodám, když stojím na bednách a složím ruce na hruď.

„Skvělý, dva děcka v jednom týmu." naříká Stark.

Proti nám šli: Scarlett Witch, Ant-man, Kapitán Amerika, Falcon, Hawkeye, Winter Soldier. A pak z ničeho nic se začali všichni mydlit. Já se Spidermanem jsme létali vzduchem a dělali co jsme mohli. Pak jsem stála proti Falconovi.

„To tak, holka, nechci tě bít." řekne a já jen pokrčím rameny, otočím se zády z němu a když to nejméně čeká tak ho kopnu do hrudi a upadne na zem.

„Promiň, zrovna jsem dostala chuť na bitku." řeknu a on vstane. Snažil se mě udeřit, ale vždy jsem stihla v čas uhnout a párkrát ho udeřila. Tak mě ale udeřilo něco ze strany, byla to silná ráda, kterou jsem schytala do líce a částečně i do nosu. Jelikož mám vibraniumový oblek tak mi to asi nic neudělalo.

Po nějakém čase boji se celá skupina od Kapitána rozběhla k letadlu, ale pak se před nimi zjevil Vision a zastavil je. Tak jsme si stoupli vedle něj.

„No tak Steve, máš poslední šanci podepsat, jinak bude doopravdový boj." řekne Stark.

„Budem bojovat do posledního dechu," řekne Kapitán.

„Fajn, jak chcete, Kapitáne." řekne Stark. A začali jsme se obě strany k sobě přibližovat.

Spiderman a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat