II. rész TALÁLKOZÁS 2.0

676 43 0
                                    

- Gaara-t nagyon utálta a falu.- folytattam.- Mivel benne él az egy farkú. Féltek tőle, de ezt ti tudjátok. Mondjuk nem is csodálom. Mikor dühös volt érzelem nélkül gyilkolt. Mára már nagyon megváltozott és ennek örülök. A falu lakói egyre jobban megbíznak benne és ez a fő. Ezt egy embernek köszönheti. Naruto neked. Mesélt nekem az előző chunnin vizsgáról, amin részt vett. Megbánta az akkori tetteit és most is mondta, hogy mondjam meg nagyon sajnálja.- fejeztem be.
Egy kicsit várnom kellett, hogy visszatérjenek. Nem tartott sokáig. Tsunade volt az első, aki megszólalt.
- Értem. Ennek örülök. Mi történt a sebeiddel?- tudakolta.
- Ja, hogy azokkal.- néztem a karomra.- Begyógyítottam.- vontam vállat.
Mindenki elcsodálkozott. Főleg Tsunade.
- Mégis hogyan? Hisz az orvosi jutsu-d maximum egy chunnin szintű emberéhez lehetne megfelelő.- jelentette ki.
- Drága uncsitesókám.- kezdtem.
- Várj. Te az unokatestvére vagy mester?- kérdezte Sakura.
Tsunade bólintott.
- Sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak, mert ez nem igaz.- mosolyogtam rá.
- Akkor?- tudakolta.
- Sokkal erősebb vagyok, mint egy chunnin. Nem chunnin vagyok.- mondtam.
- Akkor genin?- tudakolta.
- 19 évesen elég nehéz lenne annak lennem. Maximum Naruto lehetne az meg Sakura. Én 14 éves korom óta vagyok jonnin.- válaszoltam.
- Mi?- kérdezték teljesen egyszerre.
Elmeséltem nekik egy történetet, hogy mikor történt ez, hogyan. Csodálkozva hallgatták végig.
- Most akkor mennyi jutsu-t ismersz?- kérdezte Naruto.
- Kb. 100-at ismerek és tudok is használni. Ez mind ninjutsu. A genjutsu-t is tudom használni, de az gyengébb. Viszont a taijutsu-m a második legerősebb. Az első a chidogan ninjutsu-m.- meséltem.
- Az mi?- tudakolta Sakura.
- A chidori és a rasengan keveréke. Igaz elméletileg lehetetlen megcsinálni, mert kiütik egymást a két technika, de nekem sikerült. Viszont sajnos ezt csak a sárkány módban vagyok képes használni.- magyaráztam.
- Aha. Már csak egy kérdésem maradt vissza.- szólt Tsunade.
- Kitalálom. Mi az a sárkány mód igaz?- tettem fel helyette a kérdést.
Bólintott.
- Tudjátok mi az a bölcs mód? Ha igen akkor mondom csak.- kezdtem.
Bólintottak.
- Remélem tényleg tudatjátok. Akkor mindenki?- puhatoltam ismét.
Sakura Naruto-ra nézett. Nem értettem miért, ezer inkább rákérdeztem.
- Naruto. Ismered?- tudakoltam.
- Igen. Használni is tudom.- mondta.
- Na, tehát akkor ismered Jiraiya-t?- faggattam.
- Igen, ő volt a mesterem.- mondta.
- Hogy érted, hogy volt?- tudakoltam.
Naruto ránézett a Hokage-re, aki bólintott. Sakura lehajtotta a fejét. Időközben megtudtam, hogy mégis hogy hívják a 30 körüli nőt. Shizune volt a neve. Még ő is azt tette, amit Sakura. Nem értettem mi van, ezért vártam. Egyszer csak Naruto megszólalt.
- Jiraiya sensei meghalt.- mondta ki.
Ledöbbentem. Hirtelen nem kaptam levegőt. Ilyen volt már. Viszont nem ilyen helyzetben. A síró görcs határán voltam.
- Ezzel ne viccelj.- mondtam mérgesen.
- Nem viccelt.- szólt Tsunade.
Térdre rogytam. Magam elé bámultam. Az érzelmeim a kikapcsolás határán voltak. Gondolom anyukámtól örökölhettem. Egy kezet éreztem a vállamon. Felnéztem és Tsunade volt az. Letérdelt mellém.
- Nincs semmi baj. Én is így voltam vele, mikor megtudtam.- próbált nyugtatni.
Mindenki aki bent volt odajött hozzá. Örültem neki, hogy vannak olyan emberek, akik ismerik a volt mesteremet. Nem tudok mit tenni ellene. Már a tudat, hogy ők is szerették és tisztelték boldoggá tesz. Miután látták rajtam, hogy megnyugodtam Tsunade segített felállni.
- A sárkány mód úgy működik, mint a bölcs mód, csak nekem erőt és gyorsaságot ad. A bölcs mód a természeti energiához kell. A sárkány mód is. Viszont a mód, amit én használok az segít az emberek tetteit megjósolni nekem. Ha valaki a halálán van, akkor megérzem. A jövőbe is látok vele, ami nem célszerű általában. A chakra érzékelésem a maximumon van.- magyaráztam.
Tudniuk kellett róla, hogy miként működik.
- Értem. Rendben. Van egy lakás, ami neked lett fenntartva, hátha esetleg jössz.- szólalt meg Tsunade.
- Köszönöm.- mondtam.
- Sakura.- nézett rá a Hokage.- Te tudod melyik lakás, hisz már megmutattam neked direkt erre az esetre. Ha megkérhetlek elkísérnéd, mert nekem még van egy kis papír ügyem.- mutatott a papír kupacra.
- Persze semmi akadálya. Lenne még egy kérdésem.- vágta rá.
- Mi lenne az?- kérdezte az ötödik.
- Hol van Sai? Rég vissza kellett volna érnie.- kérdezte.
Láttam a Hokage-n, hogy gondolkodik. Nem tudom kiről van szó, mivel nem ismerek itt senkit. De ha az emlékezetem nem csal és általában nem, láttam egy velem majdnem egyidős fiút, aki épp üzenetet írt, aztán madár lett a levélből. Elképesztő volt.
- Nem tudom.- szólalt meg végül.- Elméletileg üzennie kellett volna már.- mondta.
- Ömm.- kezdtem.
Mindenki rám nézett.
- Ki az a Sai? Hogy néz ki?- kérdeztem.- Mikor jöttem láttam valakit, de nem biztos, hogy ő volt az.- tettem hozzá.
- A csapatom vagyis a hetes csapat tagja. Hosszú fekete nadrágban, haspóló féleségben szokott lenni. Fekete rövid haja van, táskát hord a hátán. Ha üzenni kell, akkor a jutsu-ja segítségével a levelét, amit a tintájával ír állattá tudja változtatni.- magyarázta Sakura.
- Teszem hozzá, hogy egy idegesítő, érzelem mentes alak.- mondta Naruto.
A többiek megrázták a fejüket. Így én most már tudom kit láttam.
- Őt láttad?- tudakolta Sakura.
- Igen. A második napi utazásomkor. Egy levelet írt, mikor elmentem mellette. Amit mondtál a jutsu-ja segítségével madárrá változtatta. Az pedig elrepült.- meséltem.
- Merre repült?- kérdezte Naruto.
- Azt hiszem ebbe az irányba. Ide Konohába.- gondolkodtam.
- Shizune.- szólt hirtelen Tsunade.
- Igen Tsunade-sama?- kérdezte.
- Nézz utána annak a levélnek. Fontos.- adta ki a parancsot.
- Igenis.- válaszolt és ment is.
- Láttad valamerre elmenni?- tudakolta.
Megráztam a fejem. Nem rémlik.
- Akkor lehet az utasításokat várja tőlem.- gondolkodott el.
- Hát akkor egy hülye.- mondtam.
Rám nézett és egy gyilkos pillantást kaptam.
- Az a hely egy életveszélyes terület. Ha egy napot képes vagy észrevétlenül ott tölteni, de még azt sem biztos. Ha észre veszik ott hal meg. Szerintetek miért nem állok meg ott 'üdülni'?- kérdeztem.- Minél tovább ott vagy annál csekélyebb az esélye az életben maradásod.- fejeztem be karba tett kézzel.
- Honnan tudod ezt?- kérdezte Naruto.
- Tapasztalat.- vontam vállat.

Az élet egy másik falubanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora