X. rész SÁRKÁNY MÓD FELMONDTA A SZOLGÁLATOT II

282 20 1
                                    

Délután ébredtem fel. Sai nem volt ott. Hirtelen ültem fel, így sikeresen meg is szédültem. Ránéztem a bal alkaromra és ott volt a pecsét. Azonnal megkönnyebbültem. Felálltam és elindultam a cuccaimmal a faluba. Most, hogy le van zárva, így nem tud szórakozni. Valaki a hátam mögött rátette a vállamra a kezét. Megfogtam és előre rántottam önvédelemből, de láttam, hogy ki volt, így meg is bántam. Felsegítettem Sai-t.
- Bocsi Sai. Nem tudtam, hogy te vagy.- segítettem fel.
- Semmi probléma. Jól vagyok.- válaszolta.
- Akkor jó.- állítottam fel.
- Faluba?- tudakolta.
- Igen. Mivel lezártam a módot, így remélhetőleg nem lesz probléma vele.- válaszoltam.
Bólintott és tovább mentünk a faluba vezető irányba. A falu kapujában láttam Naruto-t és a többieket. Ahogy észre vett Naruto elkezdett felénk futni. Próbáltam a kezemet eltakarni, de láttam Tsunade-n, hogy észre vette. Na erre kíváncsi leszek.- mondtam magamban.
- Hol voltál?- kérdezte Naruto.
- El kellett mennem, de már itt vagyok.- mondtam.
- Inory.- hallottam az unokatesóm hangját.
- Tessék?- kérdeztem.
- Mi van a kezeden?- tudakolta.
- Egy pecsét.- vontam vállat.
- Ugye nem?- kezdte.
- De igen.- mondtam.
- De miért?- faggatott.- Szükséged lesz rá a küldetésen.- jelentette ki.
- Tudom, de ezt a pecsétet én fejlesztettem ki. Többször is fel tudom nyitni.- szóltam.
- Milyen küldetésről van szó?- szólalt meg Naruto.
Tsunade felsóhajtott. Nehezére esik elmondani neki.
- Menjünk az irodámba.- jelentette ki.
Elindultunk. Egész úton csendben voltam. Régi emlék tört fel bennem. Mindig ez van, mikor a módot használom. Vagy ha nem a múlt, akkor a jövő jelenik meg előttem. Városi emlék volt.
Visszaemlékezés
Épp haza tartottunk a csajokkal, mikor Lala a városi suliban az osztálytársam megszólalt.
- Jó volt a film.- szólalt meg.
- Igen. Szerintem is jó volt. Szerinted Sara?- kérdezték tőlem.
Mivel az igazi kilétemet nem tudhatták, így ki kellett találnom egy nevet. A Sara-ra esett a választásom.
- Szerintem sem volt rossz.- válaszoltam.
Hozzám köthető filmet néztünk, vagyis ninja volt a főszereplő.
- Mondjuk a ninjákat a filmben túl értékelték.- mondta Lala.
- Ezt hogy érted?- kérdezte a barátnője.
- Úgy, hogy szerintem nem kellett volna ilyen erőszakosra csinálni. Igaz a ninják csak harcolni tudnak. Nincs semmilyen értelmük. De akkor is. Legalább másról is szólhatott volna a film.- magyarázta.
A barátnője csak bólintott.
- Ez nem igaz.- szólaltam meg.
- Mi?- kérdezték egyszerre.
- Semmi.- vágtam rá.
Túl sokat mondtam ezzel is.
- Ismersz ninja embereket Sara?- kérdezte Lala.
- Nem nyilatkozom.- mondtam.
- Semmit sem mondasz el nekünk. Baj van?- kérdezte a barátnője.
- Nem értelek. Már vagy két éve vagyunk barátok és semmit sem tudok rólad.- mondta Lala.
Rájuk néztem.
- Szerintem maradjon is így. Nem leszek sokáig az osztálytársad és barátnőd hidd el.- mondtam monoton hangon.
- Miért?- tudakolta.
- Mer elmegyek. Vissza a faluban. Többet úgysem mondanék. Na megyek.- intettem és eljöttem.
Egy villanyoszlop mellett mentem el, de előtte minden erőmet összeszedve bele ütöttem. Persze az kidőlt. Egy autósra esett boltba. Nem figyeltem. A lányok kiáltottak a sofőrnek, de nem figyelt. Egy gyors átváltottam a ruházatom. Nem tudok városi ruhában akkorát ugrani, hogy elkapjam az oszlopot.
- Francba.- mondtam és ugrottam.
A kocsi tetejére értem. Pont akkor értem oda, mielőtt rádőlt volna. Megállítottam az oszlopot és visszahelyeztem az eredeti helyére. Egy föld típusú jutsu segítségével visszaállítottam. A lányok csodálkozva néztek engem. Rájuk néztem utána az autósra.
- Jól van hölgyem?- kérdeztem.
- Beütöttem a térdem, de azon kívül igen.- válaszolt.
- Jöjjön. Segítek kiszállni.- nyújtottam a kezem.
Bólintott és elfogadta.
- Kérem üljön a szélvédőre. Megvizsgálom.- mondtam.
Tette, amit kértem tőle. Gyorsan átvizsgáltam. Csak lehorzsolta. Nem tört el. A lányok is odajöttek.
- Nincs eltörve. Viszont elég erősen lehorzsolta. Biztonság kedvéért gyógyítok rajta, nehogy baj legyen.- magyaráztam.
Természetesen ismét bólintott. Én az orvosi ismereteim segítségével és orvosi ninjutsu segítségével is elkezdtem gyógyítani. A zöld chakra megjelent a tenyeremnél.
- Ne aggódjon. Nem csinálok olyat, amivel megsérteném.- néztem a hölgyre.
Elkezdtem a gyógyítást. A szövetek is roncsolódtak. Nem is vettem észre eddig. Nem baj. Még joy hogy erős a ninjutsu-m. Félóra elteltével végeztem.
- Kész.- szólaltam meg.- Fáj még valahol?- tudakoltam.
- Nem. Köszönöm.- válaszolt.
- Rendben. A kocsinak semmi baja. Utazott Önnel valaki?- puhatoltam.
- Nem. A gyermekeim otthon vannak az apjukkal.- válaszolt.
- Szerencse.- mondtam.- Rendben. Én mennék is. Vigyázzon magára.- álltam fel.
- Rendben. Mégegyszer köszönöm.- válaszolt.
Intettem. Megnéztem az oszlopot, hogy rendesen vissza illesztettem-e. A lányok megint odajöttek. Ismét átöltöztem. Engem néztek.
- Mi az?- kérdeztem.
- Mégis hogyan?- kérdezte Lala.
- Nincs semmi közöd hozzá. Ninpou: teleportálás.- mondtam és eljöttem a jutsu segítségével.
Visszaemlékezés vége
Mindig eszembe jut ez. De nem tudok vele mit tenni. Mire felesznéltem már az iroda előtt álltunk. Éreztem egy chakrát. Tsunade be akart lépni, de nem engedtem neki. Ezt fura semmel díjazta. Benyitottam. Eltűnt. Vagyis ezt hittem.
- Shinobi idézés.- mondtam.
Yuukimaru azonnal tudta, hogy mit kell tennie.
- Nos?- tudakoltam.
- Itt járt. Ebben biztos vagyok.- mondta.
- Tudod követni?- kíváncsiskodtam.
Arra nézett, amerre a chakra folytatódik. Arra néztem én is. Ablakon keresztül távozott.
- Itt járt.- sóhajtottam fel.
- Elmondaná nekem végre valaki miről van szó?- szólalt meg Naruto.
- Minket se hagyjatok ki.- mondta Sakura.
- Itt járt valaki, csak nem Orochimaru, hanem más.- mondtam.
- De mit kereshetett itt?- kérdezte Tsunade.
- Valamit kereshetett.- gondolkodtam.
- Vagy inkább valakit.- mondta Shizune.
Egy levelet talált az asztalon. A kezembe adta.
'Levélben'
Inory. Orochimaru még mindig a segítségedet akarja. Ha nem segítesz neki elkapom azt a személyt, aki nagyon fontos számodra. Sai-ra gondolok. Ha nem segítesz saját kezűleg ölöm meg a szemed láttára. Gondold át.
Sasuke

Na most telt be a pohár. Eddig tűrtem az ilyen kijelentéseit, mert nem volt senki fontos számomra, de most túl tett mindenen.
- Tsunade. Készülj fel az indulásomra. Most azonnal megyek Sasuke után és megölöm.- mondta.
- Mi?- kérdezte Naruto.- Sasuke járt itt?- kérdezte.
- Igen. Csodálkoztam is, hogy csak úgy elengedett minket Orochimaru és ő. Tudtam, hogy valami nem kerek.- válaszoltam.
- Na álljunk csak meg. Tehát akkor vele találkoztatok Naruto?- kérdezte Sakura.
- Sakura. Ezt később kérlek. Inory.- nézett rám Tsunade.- Nem mehetsz egyedül. Még megöleted magad.- jelentette ki.
- De. Igenis mehetek. Engem akar. Így egyedül megyek.- mondtam.
- Megfenyegetett?- faggatott.
- Igen, de ez most nem fontos. Megyek.- mondtam.- Egyedül.- tettem hozzá.
Fogtam magam és eljöttem. A pecsétnek hála nincs bajom. Sasuke túl messzire ment ezzel a húzással. Engem senki sem fog megfenyegetni. Főleg egy Uchiha.

Sakura *POV*
Ez már nekem is sok. Nem engedhetem, hogy megölje. Tudom, hogy nem az érzelmeimnek kéne vezetnie engem, de akkor is.
- Tsunade-sama. Hagyja neki, hogy megölje Sasuke-t?- kérdeztem.
- Sosem hallgatott rám. Nem most fogja elkezdeni. Viszont nem tudom, hogy miért akarja őt.- mondta.
- Jaj, ne.- szólalt meg Naruto.
Mindenki egyként fordult felé.
- Mi az?- kérdezte a mesterem.
- Nem engedhetjük, hogy egyedül menjen.- jelentette ki.- Orochimaru-nak pont ez a terve. Ez egy csapda.- mondta és elrohant.

Naruto *POV*
Ez nem lehet igaz. Remélem utolérem. Futottam, ahogy a lábam bírta. Látom, hogy Inory most lép ki a lakásából. Lent megvártam.
- Mit akarsz Naruto?- kérdezte.
- Veled menni.- jelentettem ki.
Felsóhajtott és bólintott. Mondtam neki, hogy felrohanok pár dologért. Várjon meg.

Inory *POV*
Nem tehettem mást, mint megvártam Naruto-t. Közben Kakashi, Sakura és Sai is csatlakozott. Látom Tsunade nem bír magával.- gondoltam magamban. Senki nem jöhetne velem, főleg Sai nem.
- Aha. Francokat. Nem jön senki közületek.- mondtam.
- Sajnálom Inory. De a Hokage parancsára kötelező mennünk veled ahogy még Naruto-nak is.- mondta Kakashi-senpai.
- Na és szerinted hol érdekel engem a Hokage parancsa?- kérdeztem.- Nem véletlenül mondtam, hogy nem jöhet velem senki. Kezd elegem lenni mindannyiótoktól. Nem tudjátok megérteni azt a szót, hogy nem. Fel fogtok idegesíteni és akkor még a küldetésem is kudarcba fog fulladni. Nekem meg semmi kedvem előlről kezdeni az egészet. Így is majdnem az életem ment rá.- magyaráztam.
- Inory. Hadd jöjjenek. Hátha tudnak segíteni. Nem mintha én annyival többet érnék, de szerintem ha mindannyian megyünk hatékonyabb lesz az egész dolog.- hallottam Naruto hangját.
- De sok baj van veletek.- fogtam a fejem.- Rendben. Azt kell tennetek, amit én mondok, ha nem ezt teszitek nem csak én, de ti is halottak vagytok.- mondtam.
Bólintottak.

Az élet egy másik falubanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora