III. rész SAI KERESÉSE (kezdet)

575 42 0
                                    

Elmondtam nekik, hogy a terület, ahol Sai tartózkodhat veszélyes. Nem igazán akarták elhinni, ezzel viszont nem tudok mit kezdeni. Senkinek nem kívánom az ottani halált, de 50%, hogy halott.
- Biztos ennyire veszélyes?- szólt Sakura.
Épp szóra nyitottam a számat, mikor Shizune rontott be az ajtón. Láttam rajta, hogy ő tudja veszélyes a terület. Pedig nem is hallott semmit a beszédemből.
- Tsunade-sama. Sai veszélyben lehet.- mondta lihegve.
- Hogy érted ezt? Mi történt?- kérdezte Tsunade.
- Konoha és Homok közötti területen tartózkodik, ami elég veszélyes terület. De neked ezt tudnod kellene.- mondta.
- Hjaj, igazatok van. Rendben. Küldök egy csapatot Sai után.- jelentette ki.
- Kikre gondolsz csapat alatt?- tudakolta Sakura.
- Rátok. Uzumaki Naruto, Haruno Sakura és Senju Inory. Egy B szintű küldetésre küldelek titeket, miszerint Sai bajban van. Hozzátok haza épségben, a saját bőrötökre is vigyázzatok. A küldetést Inory vezeti. Ő ismeri a területet a legjobban hármótok közül. - jelentette ki.
Mindenki, aki bent volt elcsodálkozott. Nem szeretem azt a helyet, de azt sem szeretném, ha meghalna. Már ha életben van még.
- Elvállaljátok?- kérdezte.
- Alap.- mondta egyszerre Naruto és Sakura.
Mindenki rám nézett.
Terv nélkül sehova.- mondta Kurama.
- Inory. Elvállalod?- nézett rám Tsunade.
- Nem igazán szeretem azt a helyet, viszont azt sem akarom, hogy meghaljon ott bárki, már ha életben van még Sai.- mondtam.- Elvállalom egy feltétellel.- tettem hozzá.
- Te mindig csak feltétellel mész bárhová? Így is kevesebb időnk van, hogy megmentsünk valakit. Te mindig ezt teszed?- förmedt rám Naruto.
- Naruto!- kiáltott rá Sakura.
Jó nagy maflás követte a kiáltását. Vagy két percig a földön feküdt a fejét fogva.
- Ezt most miért?- kérdezte Naruto.
- Illetlen vagy azért.- mondta neki.- Ne haragudj Naruto viselkedése miatt. Mindig ezt csinálja és...- kezdett volna magyarázkodni.
- Nem semmi. Viszont Naruto. Nem nem mindig. Amúgy a feltételem az, hogy egy tervet eszeljetek ki, mert én addig nem mozdulok semerre sem.- mondtam.
- Mert?- tudakolta.
- Mert az első Hokage is azért halt meg, mert nem gondolkodott. Terv nélkül csak annyit tesz, hogy feláldozod magad. Én meg nem fogok meghalni.- válaszoltam.- Meg azért is, mert kicsi koromban én is ott haltam meg majdnem. De erről nem adok több infót.- fejeztem be.
- Milyen tervre gondoltál?- kérdezte Tsunade.
Elgondolkodtam.
- Chakra elrejtése az első feladatunk. Nem tudhatja senki sem, hogy ott vagyunk. Utána maximum 5 kilométeres távolságban mehetünk el, mert eléggé könnyű eltévedni. A csapat felosztást majd ott elmondom. Ha az első feladatunk megvan akkor indulunk a keresésre.- mondtam.
- Rendben.- mondták egyszerre.
- Mikor indulunk?- kérdezte Naruto izgatottan.
- Minél előbb, annál jobb. Így is elvesztegetettünk egy csomó időt. Sakura kérlek kísérj el a lakásomhoz. Lepakolok pár holmit.- néztem rá.
Bólintott. Naruto is jönni akart, így jött ő is. Elindultunk a lakásom felé. Egész úton beszélgettek. Én csak gondolkodtam. Jó erős chakra elrejtésre lesz szükségünk. Mivel ott tanyázik Orochimaru és társa Kabuto. Ez még akkor tudatosult bennem, mikor ott voltam. Erről egyetlen egy ember sem tud, mivel nem mondtam el senkinek sem. Nem is kell tudniuk róla. Az lenne belőle, hogy elmennének arra a helyre és megkeresnék őt és elhurcolnák. Azzal pedig nem érnek semmit. Amúgy sem mondana semmit. Meg kell őt ölni azonnal és kész. Aki megöli, az pedig én leszek. Nem fogok hezitálni, ha találkozom esetleg velük. Sakura kezét lóbálta előttem.
- Inory. Figyelsz te rám egyáltalán?- kérdezte.
- Bocsi, elgondolkodtam.- mondtam.
- Itt vagyunk. Vagy már két perce mondtam ezt neked.- szólalt meg.
Naruto elcsodálkozott.
- Nahát. Én is itt lakom.- mondta.
- Igen. Szomszédok lesztek.- jelentette ki Sakura.
Felmentünk a lépcsőn. Benyitottam a lakásomba. A szobám fekete volt, mint az emósoknak.
Király.- gondoltam magamban.
- Miért fekete?- kérdezte Naruto.
- Nem tudom.- válaszolt Sakura.
Amíg ők elbeszélégettek körbe néztem a lakásban. Találtam egy rajz füzetet, de nem is akármilyet. Jó nagyot, mint a grafikus szakra járó diákoknak van.
Na ebben rajzolhatok az biztos.- mondtam magamban.
Visszamentem az előszobába. Veszekedtek a többiek.
- Naruto ez nem igaz. Fogd be vagy én fogom be neked, de az fájni fog.- mondta mérgesen Sakura.
- Valld be, hogy igazam van.- szólt Naruto.
- Min veszekedtek megint?- kérdeztem.
- Nem fontos.- vágta rá Sakura.
Én csak vállat vontam. Megmondtam nekik, hogy menjenek pakolni, mert hamarosan indulunk. Mindketten bólintottak és mentek is. Gyorsan fogtam magam és a fontosabb dolgokat összepakoltam. Mikor végeztem indultam is. A főkapunál vártam Naruto-ra. Sakura már ott várt ránk. Naruto meg késett.
- Bocsi a késésért.- mondta.
- Nem nagyon érdekel engem legalábbis. Csak maximum Sai van életveszélyben. Próbálj meg pontos lenni.- mondtam.
- Rendben és bocsánat.- mondta.
Végre valahára elindultunk. Még mindig idegeskedtem, mert nem szeretnék Orochimaru-val találkozni. Kezd elegem lenni belőle. Sajnos észrevehető volt rajtam, hogy nem vagyok jó színben. Sakura vette észre.
- Inory. Minden rendben? Nem nézel ki túl jól.- kérdezte.
- Csak aggódom. Rossz előérzetem van és ha ez van, akkor valaki meghal vagy meghalt. Szerintem beszélek Yuukimaru-val.- válaszoltam.
Megharaptam az ujjam és a shinobi idézéssel megidéztem a farkas barátom.
- Shinobi idézés!- mondtam.
- Inory. De rég nem láttalak. Mi a probléma?- tudakolta.
- Én is így vagyok vele. Kérlek szaglássz körbe. Az Ő nyomát keresd, hogy itt van-e.- mondtam neki.
Tette amit kértem. Egy ideje már szaglászott.
- Megtaláltad?- kérdeztem tőle.
Se Naruto se Sakura nem értette, hogy mit keresek vagy kit.
- Nem érzek semmit. Szerintem nincs itt. De légy résen. Tudod milyen. Nyugodtan mehettek tovább.- mondta.
- Köszönöm és rendben. Mindig résen vagyok nem véletlenül. Menj csak. Majd szólok, ha baj van vagy ilyesmi.- válaszoltam.
El is ment. Mi pedig mentünk tovább. Megérkeztünk arra a helyre, ahol utoljára láttam Sai-t. A skacok felé fordultam.
- Na itt vagyunk. Itt láttam két napja l. Menjetek nézzetek körbe. Legyetek ti is résen. Mint mondtam maximum 5 kilométeres távolságba mehettek el. Fél óra múlva itt találkozunk akár megtaláltátok, akár nem. Vigyázzatok. Könnyen el lehet tévedni. Ne váljatok ketté.- magyaráztam.
- Igenis.- mondták egyszerre.

Az élet egy másik falubanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora