XXV. rész: SAI HŰTLENSÉGE

129 9 0
                                    

Sai 'POV'
Tegnap jó volt beszélgetni és piknikezni a csapattal. Inory boldog volt és ennek örülök. Reggel korán keltem. Mentem sétálni. Mikor összejöttünk Inoryval Ino nem örült nekünk, szóval most megyek ls megkérdezem mi baja volt. Nem kellett a lakásához mennem,  mert velem sétált szembe.
- Szia.- köszöntem neki.
- Ó, Sai. Szia.- köszönt vissza.
- Baj van?- kérdeztem.
- Semmi. Nem fontos.- legyintett.
- Na mond el.- kérleltem.
- Tényleg nem fontos. Inkább mond. Veled mi van. Hogy vagy?- kérdezte.
- Köszi, megvagyok. Tegnap értünk vissza a küldetésből.- válaszoltam.
- kikkel voltál?- tudakolta.
- Sasuke, Naruto, Yamato-taicho, Sakura és inory.- soroltam.
- Ó, a hetes csapat.- mondta.
- Igen és a második vezető Inory.- válaszoltam.
- Hogy érted, hogy második vezető?- húzta fel a szemöldökét.
- Ő vezeti a hetes csapatot, ha Yamato nincs. Yamato csak az S szintű küldetéseknél vezet. Amúgy Inory.- magyaráztam.
- És ez titeket nem zavar?- kérdezte.
- Kéne?- vontam vállat.
- Csak nem rég jött a faluba és máris elveszi Kakashi helyét. Ez igazságtalanság.- húzta fel magát.
- Na jó. Mi bajod Inoryval Ino?- faggattam.
- Semmi.- válaszolt.
- Persze. Semmi. Gondolom. Szóval ki vele.- mondtam.-
- Csak most jött. Már kitúrja Kakashi sensei-t  és Yamato-taichot is. Parancsolgat, flegmán beszél. Ez így nem jó. És ráadásul elvette a szerelmemet is.- mondta.
- Mi az hogy el vette a szerelmedet?- kíváncsiskodtam.
- Hát... Mikor először megláttalak Sai, azóta szerelmes vagyok beléd. Mindig melletted akartam lenni, de nem lehetett, mert más csapatban voltunk és vagyunk is. Mindig is azt szerettem volna, ha belém szeretsz.Még mindig szeretlek és szeretni is foglak. Viszont nem rég beszéltem Inory-val. Mondta, hogy egyre kevesebbet beszélsz vele, vagy csak nézel rá. Mi történt?- kérdezte aggódva.
- Kómába esett egy hétig. Nem engedte a szervezete, hogy gyógyítsa Sakura, vagyis ő maga nem engedte. Egy védőburkot tett magába szó szerint. Megváratott mindannyiunkat. Mi meg aggódtunk érte.- meséltem.
- Na látod. Csak a fájdalmat okozza nektek. Nem értem miért hagyjátok, hogy a csapat vezetőtök legyen. Narutoval is összefutottam. Mondta ő is, hogy kevesebbet beszélsz vele és hogy tegnap piknikeztetek. Csak az Uchiha és ő beszélgettek. Nem gondolod, hogy szerelmes lehet Sasukébe?- tudakolta.
- Miért lenne szerelmes belé? Gyerekkoruk óta legjobb barátok. Ennyi.- mondtam.
- Aha. Én is barátja vagyok és én is szerelmes voltam belé. De ahogy megláttalak ez megváltozott. Sakura még mindig utána koslat. Biztos vagyok benne, hogy tetszik neki, csak nem mondja el.- mondta.
- Ino. Ha nem tudsz bizonyítékot előállítani, akkor ne beszélj erről.- mondtam és ott hagytam.
Igaz, hogy Ino szép és okos, de azért van néha, hogy sületlenségeket beszél. Vagy lehet igaza van? Lehet tényleg tetszik Inorynak Sasuke csak nem vallja be? Ha tetszene neki, akkor miért lenne velem? Igaz, hogy nem beszélek vele már annyit, amennyit kellene, de ezt nem tudom elfogadni. Ha tényleg igaza van Inonak én kinyírom az Uchiha gyereket.

Ino 'POV'
Biztos vagyok a dolgomban. Tuti biztos, hogy Inory szerelmes Sasukébe, csak nem vallja be. Sai meg nem akarja elhinni nekem. Meg mi az, hogy ő vezeti a hetes csapatot. Az Kakashi sensei és Yamato-taicho dolga és nem egy 20 évesnek. Elvett mindent, amit lehetett. A két jó Jonnin munkáját és az én szerelmemet. Kiderítem miért jött ő ide igazából, mert biztos nem ezért. Shikamaru mondta, hogy Inory valami küldetést végez most. Erre kíváncsi vagyok. Most épp Shikamaruhoz tartok.
- Szia.- köszöntem neki.
- Hello. Mi újság?- kérdezte unottan.
- Tudsz valamit Inory titkos küldetéséről?- tudakoltam.
- Csak annyit, hogy S szintű. Meg, hogy nem hagyja, hogy bárki segítsen neki, mert belehalhat. Ezt nem tudom hova tenni, de ez aggaszt egy kicsit.- mondta.
- Értem. Ki kéne deríteni mi az.- mondtam.
- Mi a terved?- kérdezte.
- A közelébe kellene valahogy férkőzni.- válaszoltam.
- Hajrá.- mondta és elment.
Na szép.- mondtam magamban. Mentem sétálni. Velem szemben Sasuke jött Inoryval. Ez fura. Miért sétálnak ők ketten?
- Szia Ino.- köszönt Inory.
- Sziasztok.- mosolyogtam.
- Szia.- köszönt Sasuke.
- Hogy vagy?- kérdezte Inory.
- Jól. Köszi. Ti?- kérdeztem.
- Jól meg vagyunk mi is köszi. Eljöttünk kajálni, de az Ichiraku zárva volt, így eljöttünk onnan.- mondta.
- Ja. Most megyünk és eszünk dangót.- mondta Sasuke.
- Csak azt szeretnéd. Nem fogok dangót enni.- mondta inory.
- Ó, dehogy nem.- válaszolt.
Majdnem elhánytam magam. De ez most jól jött.
- Ti most jártok vagy mi?- kérdeztem.
- Hogy mi?- kérdezték egyszerre.- Nem.- válaszolták.
- Nem úgy néz ki.- mondtam.
- Mi csak barátok vagyunk. Semmi több.- mondta Inory.- Meg amúgy is. Én Sai-al járok. Ő meg másba szerelmes.- mondta.
Sasukére néztem.
- Inory. Most megfojtalak.- mondta neki Sasuke.- Megígérted, hogy nem mondod el senkinek.- tette hozzá.
- Hé! A nevét nem mondtam ki.- futott el nevetve.
- Gyere vissza! Ezt megbeszéljük! Szia. Ino.- futott utána.
Mint két óvodás. És ő vezeti a hetes csapatot. Chh. Milyen könnyedén mondta, hogy Sai-al jár. Épp felém futottak.
- Ino. Segíts.- nevetett.
Mögém állt, mintha élő pajzs lennék. Sasuke pedig majdnem nekem jött.
- Tényleg Inory.- mondtam.- hogy megy a küldetésed?- kérdeztem.
- Jól köszi. A fel már meg van. Már csak a másik fele hiányzik, de azt még nem tudom, hogy oldom meg.- vont vállat.
- Talán segíthetnék.- mondtam.
- Sajnálom Ino. De még Sasukének sem engedem, hogy segítsen. Sőt a Hokage sem segíthet. Ezt egyedül kell végig csinálnom.- válaszolt.
- Milyen küldetés?- kapcsolt Sasuke.
- Az S szintű.- válaszolt.
- Mi az, hogy nem segíthetek?- húzta fel a szemöldökét.
- Pont úgy, ahogy mondtam.- mondta.
- Aha. Összefutottam nemrég Sai-al.-mondtam.
- Tényleg? Velem nem igazán beszél már.- válaszolt.
- Igazán? Hogy hogy?- faggattam.
- Fogalmam nincs.- rázta meg a fejét.
- Ez most egy személyes kérdés lesz.- mondtam.
- Tessék. Mond csak.- vágott a szavamba.
- Szereted még egyáltalán Sait?- kérdeztem.
- Persze, hogy szeretem. Miért ne szeretném? Ha nem szeretném vele lennék? Nem. De én szeretem és...- nem folytatta.
- És?- tudakoltam.
Egyszer csak összeesett. Sasuke utána kapott.
- Inory! Hé! Hallasz?- kérdezte.
Fogta és elment vele. Én csak lefagyva álltam ott.

Az élet egy másik falubanOnde histórias criam vida. Descubra agora