VII. rész EGY SZABADNAK MONDHATÓ NAP (kezdet)

410 23 0
                                    

Reggel korán keltem. Nem szokásom. Gyorsan elvégeztem a reggeli rutinom. Lementem az utcára. Egy kicsit elsétálgattam és a küldetésemen gondolkodtam. Mindenféleképpen meg kell őket találnom. Zabuzával csak küldetés által fogok tudni találkozni. Viszont az biztos, hogy harcba fog torkollani. Nem tudok mit tenni. Itachi-val meg maximum az Akatsuki-n keresztül. Ők még nem mozdultak semerre. Szerencsére. Nincs kedvem még velük is foglalkozni. Séta közben összefutottam három ninjával. Csak nem Narutoékkal. Furcsa szemmel néztek rám. Mielőtt elmehettem volna mellettük az egyikőjük megállított.
- Ki vagy te?- kérdezte.
- Miért kérdezi ezt mindenki? Ráadásul ilyen hangsúllyal? Elegem van.- mondtam.
- Kérdeztem valamit.- mondta mérgesen.
- Nyugi van Hyūga. Nem vagyok az ellenséged, de ha így folytatod az leszek.- válaszoltam.
- Honnan tudod ki vagyok?- kérdezte.
- Majdnem mindegyik klánt ismerem Konohában.- feleltem.
- Honnan?- kérdezte a zöld ruhás fiú.
- Itt születtem. Alap, hogy tudom. Ha nem tudnám az lenne a gond.- vontam vállat.
- Akkor miért nem láttunk itt eddig?- kérdezte a lány.
Felsóhajtottam. Tényleg kezdett idegesíteni ez az egész, mintha vallatáson lennék.
- Mert nem itt éltem eddig. Hanem Homokrejtekben. Még valami?- kérdeztem flegmán.
- Mi a neved?- kérdezte a Hūga.
- Inory. Inory Senju.- mondtam.
- Senju?- kérdezte a zöld ruhás gyerek.
- Nem bakker. Pfu. Mindenkinek kétszer kell minden elmondani? Nem hittem volna, hogy neked is ilyen nehéz a felfogásod. Eskü lassan mindenkit Naruto-hoz fogok hasonlítani. Ilyen nincs.- mondtam a fejemet fogva.
- Köszi. Ez igazán kedves.- hallottam Naruto-t.
- Ez az igazság.- vontam vállat.
- Van benne valami.- mondta.
- Na jó. Menjünk. Sakura és Sai már biztos várnak minket.- mondtam.- Örvendtem Neji, Tenten, Lee.- tettem hozzá.
- Sziasztok.- köszönt Naruto.
Eljöttünk. Naruto egyszer csak megszólalt.
- Honnan tudtad a nevüket?- kérdezte.
- Lee nevét még akkor hallottam, mikor jöttetek vissza a faluba, mikor Sakura nekem jött. Neji és Tenten nevét meg még Gaara mondta.- válaszoltam.
- Hé.- hallottam mögülem.
Megfordultam és Neji jött felénk.
- Mi az?- kérdeztem.
- Honnan tudtad a nevünket?- tudakolta.
- Lee nevét még a jövetelemkor hallottam a tiédet és Tenten nevét pedig még a Kazekage mondtam.
- Chunnin?- kérdezte.
- Nem. 14 éves korom óta jonnin.- válaszoltam.
- Azta. Neji túlszárnyaltak téged.- mondta Lee.
- Ezek szerint.- mosolyodott el.
- Nekem most erre nincs időm mentem.- mondtam.
Még találkoztunk pár barátjával, mint például Kiba-val, Shino-val, Hinata-val. Inoval, Shikamaru-val és Choji-val is. Mind különböző személyiség. Végre Sakura házához értünk. Kettő percet kellett várnunk és jött is. Addig Sai is csatlakozott. Tényleg Sai-al kapcsolatban. Nem is tudok róla semmit, sőt egyikőjükről sem. Na ezt jobb lesz orvosolni a küldetések értékében. Ezen gondolkodva értünk az akadémiára. Nem volt rossz hely. Épp kinti harci óra ment.
- Na erre kíváncsi vagyok. Jöttök?- kérdeztem.
- Persze. Úgy is Iruka-sensei tanítja.- mondta Naruto.
Az udvarra mentünk, ahol tartották az órát. Imádom az ilyeneket.
- Iruka-sensei!- kiabálta Naruto.
- Naruto, Sakura, Sai. Jó, hogy jöttök. Örülök, hogy láthatlak Inory-san.- mondta.
- Én is örülök Iruka.- mondtam.
- Tartotok nekik egy órát?- kérdezte.
Naruto, Sakura és Sai igennel válaszoltak. Én is természetesen.
- Nézzétek meg hogyan harcolnak és utána a többit rátok bízom. Bármit tehettek, csak veszélyes jutsu-t nem mutathattok nekik.- mondta.
- Ez természetes.- bólintottam.
Megnéztük hogy harcolnak. Egész ügyesek. Még gyakorolniuk kell, de még csak akadémiások. Szóval lesz idejük.
- Nos? Milyenek voltak?- kérdezte Iruka.
- Ügyesek. Nem mondom, hogy nem voltak rosszak. Jobban csinálják a taijutsu-t, mint én, mikor ennyi idős voltam.- mondtam.
- Jól van gyerekek. A többit rájuk bízom. Persze én is itt leszek biztonság kedvéért. Viselkedni.- mondta.
- Igenis - mondták egyszerre a diákok.
- Ki kezdi?- tudakolta a sensei.
- Lányok mindig elsőbbséget kapnak.- mondta Naruto.
- Akkor Sakura. Kezded? Én az utolsó leszek.- mondtam.
- Persze.- válaszolt.

Az élet egy másik falubanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant