Reggel ismét korán keltem. Felöltöztem egy sportosabb öltözetbe. Elmentem futni egyett. Falun belül persze. Igaz nem nézték jó szemmel a falusiak, hogy futkározó ember van közöttük, de szeretnék kondiban maradni és ez másképp nem megy, csak ha teszek is érte. Már vagy fél órája ha futok. Legalább kiszellőztetem a fejem. Naruto jött velem szemben. Lassítottam. Megálltam előtte.
- Reggelt.- köszöntem.
- Neked is. Mit csinálsz?- tudakolta.
- Futok. Edzek.- válaszoltam.
- Értem. Ezt rendszeresen csinálod?- kérdezte.
- Igen. Homokrejtekben és más városokban is csináltam.- válaszoltam.
- Városban?- csodálkozott el.
- Igen. A város nagyobb, mint egy falu. Ott több ezren is élhetnek. Nincsenek ilyen edzések, amiket itt szokás végezni. Elektronikai cuccokkal van tele. Ott nem küldetéssel szereznek pénzt az emberek, hanem munkával. De az nem a ti világotok.- magyaráztam.
- Miért?- kérdezte Sakura mögülem.
- Mert nem tudnátok beilleszkedni. Túlságosan is faluba vagytok szokva. Elég erős szabályokkal, kikötésekkel és nem olyan öltözékekkel vagytok felszerelve, mint ők. Azonnal kiszúrnák, hogy nem oda valósiak vagytok és piszkálni kezdenének titeket. Ti pedig nem védhetitek meg magatokat jutsuk-kal, mert akkor szörnyek tekintenének titeket, ami még inkább fájdalmas lenne számotokra.- magyaráztam.
- Aha. Voltál már városban.- kérdezte Sakura.
- Igen. Nem is egyszer. Többször is. Nem csak egy városban. Többen is. 4-5 városban biztos.- válaszoltam.
- Azta. Na mit csináljunk ma?- tudakolta Naruto.
- Én edzek az biztos. Nem vagyok formában és ez baj.- mondtam.
- Hol fogsz?- faggatott Sakura.
- Az edző terepen. Hol máshol? Jöttök ti is?- kérdeztem.
- Nem, most nem. Nekünk nincs ma már szünet. Maximum neked.- mondta Sakura.
- Értem.- válaszoltam.
Intettek és mentek is. Inkább nem edzek ma. Most ezzel elvették a kedvem.Sakura *POV*
Naruto és én mentünk a Hokage irodájához. Nekünk ma küldetés van. Sajnos. Bekopogtam és vártam.
- Gyere.- hallottam a mester hangját.
Beléptem Naruto-val együtt az irodába. Sai már ott volt. Meghajoltunk.
- Örülök, hogy ti is ideértetek. Mint tudjátok Inory-nak még szabadnapja van. Így nem lesz veletek a küldetésen. Itt lesz a faluban, csak hárman lesztek. Vezetőt nem nevezek ki, mert teljesen felesleges. Shikamaru-nak kell segítenetek egy nyomozásban. Lehet ki kell majd mennetek a faluból is, de az még nem biztos. Ezt majd ő elmondja. Menjetek, kérdezzétek tőle, hogy miről van szó.- magyarázta.
- Értettük.- mondtuk egyszerre.
Mentünk Shikamaru-hoz.
- Szia.- köszöntem neki.
- Sziasztok. Tudtok róla, hogy nyomozás miatt vagytok itt ugye?- tudakolta.
- Igen. Miről van szó?- kérdezte Sai.
- Az Akatsuki után nyomozunk egy kicsit. Erről viszont senki sem tudhat. Titkos.- mondta.
- Rendben. Mit kell tennünk?- kérdezte Naruto.
- Inory elég fura nekem. Nem akarom bántani vagy ilyesmi. De az, hogy csak úgy felbukkant fura. Ráadásul valami küldetésről beszél mindig. Tudtok valamit erről?- kérdezte
- Csak annyit, hogy nem engedi senkinek sem, hogy segítsen neki benne és még a Hokage se tud róla. 'S' szintű a küldetése.- válaszoltam.
- Nem árult el semmit erről?- faggatott Shikamaru.
Megráztuk a fejünket.
- Rendben. Kövessétek Inory-t. Tudnunk kell mi az az S szintű küldetése.- mondta.
Nagy nehezen, de bólintottunk. Mentünk megkeresni Inory-t. Semelyikünk nem akarta követni vagy csak figyelem alatt tartani. Erről viszont nem mi tehetünk, hogy erről kaptunk fejleményeket.Inory *POV*
Elhatároztam, hogy a mai nap utána nézek Itachi és Zabuza tekercseinek. Persze azok a Hokage irodájában kell lenniük. De ellopni nem fogom, szóval beszélek az unokatesómmal. Mivel nem volt időm ajtó dologra, ezért az ablakon mentem be.
- Reggelt.- köszöntem.
- Neked is Inory. Miben tudok segíteni?- kérdezte.
- Két tekercset keresek.- mondtam.
- Melyikeket?- nézett rám.
- Személyekről szólókat.- válaszoltam.
- Ki az a két személy!- tudakolta.
Leírtam neki a két nevet. Elcsodálkozott.
- Miért érdekelnek ezek a személyek?- faggatott.
- S szintű küldetés. Nem a Kazegake kért rá, hanem saját küldetés. Engedélyezve természetesen. Ezért is jöttem a faluba, és persze segíteni, amiben tudok. Viszont tényleg kellenének róluk a dokumentumok.- mondtam.
- Rendben. De erről senki nem tudhat.- mondta.
- Te sem tudhatnál a küldetésemről. Mivel nálad vannak a dokumentumok, így elmondtam.- válaszoltam.
Bólintott. Előkereste a két tekercset és átadta.
- Köszönöm. Ne aggódj. Vigyázok rájuk.- mondtam.
- Rendben. Na, ha ennyi, akkor menj, mert még dolgom van.- fordult vissza a papírok felé.
Bólintottam és kiugrottam az ablakon. Éreztem, hogy valaki figyel, ezért körbe néztem. Nem láttam senkit sem. Bekapcsoltam a sárkány módot. Sakura, Naruto és Sai chakráját éreztem. A küldetésük, hogy engem felügyeljenek. Ráadásul nem is akármilyen okból. Azt hiszik, hogy az Akatsuki közé tartozom. Ha így lenne, akkor nem keresném Itachi-t. Felesleges lenne, mivel akkor a közelében lennék. Itachi-t egy rendezetlen ügy miatt keresem, Zabuzát pedig megakarom ölni. Ennyi az egész. Fogtam magam és haza mentem. A sárkány módot bekapcsolva hagytam. Követtek. Otthon mindent becsukva egy jutsu segítségével besötétítettem mindent, amin nem látnak át.
Ennyit erről srácok.-gondoltam magamban.
ESTÁS LEYENDO
Az élet egy másik faluban
FanficEgy lány, akinek a szülei nem élnek. Másik faluba költözik hátha jobb élete lesz. Vajon sikerül neki beilleszkedni? Ha érdekel tartsatok velem. Lehetséges, hogy trágár szavak is jelen lesznek. Saját felelősségre olvassátok azokat a részeket.