Reggel korán keltem, mert ma megbeszélésre kell mennem. Elkészültem és a Hokage irodája felé vettem az irányt. Odaérve bekopogtam, majd beléptem.
- Jó reggelt.- köszöntem.
Naruto, Sakura, Sai és Yamato volt bent eddig. A többiek egy kicsit később érkeztek meg. Mikor mindenki megjelent a Hokage felállt a székéből.
- Köszönöm, hogy eljöttetek erre a hirtelen összehívott megbeszélésre. Azért hívattalak titeket, mert kettő ügyet is meg kell veletek beszélnem. Az egyik Uchiha Sasuke-vel kapcsolatos, a másik pedig az Akatsukival. Tudom nem a legfényesebb dolgok, de nem tudok mit tenni. Ezek most a legfontosabbak.- magyarázta.
- Mi van Sasuke-vel?- szólalt meg Naruto.
- Arról Inory fog nektek beszámolni. Inory. Kérlek.- nézett rám.
Bólintottam, majd a többiek felé fordultam. Nem voltam ideges, mert már több év tapasztalatom volt ilyen megbeszélések terén.
- Nos.- kezdtem.- Nem tudom közületek mennyien tudják, de az első küldetésem itt Konohában Sai keresése és haza hozatala volt. A küldetésen találkoztam 10 év után az Uchiha-val. Akkor sajnos nem gyanítottam neki nagy figyelmet, addig míg meg nem fenyegetett. Arra fel kellett figyelnem. Meg kellett volna ölnöm, de nem tettem, hanem lebénítottam a két karját. Három személy tudja visszafordítani. Az a Hokage, én és Sakura. Sejthetitek se én se az unoka nővérem nem volt szándékunkban a tett. Így Sasuke Sakurát vette figyelembe. Tegnap meg is 'látogatta' a lakásán. Mivel nála voltam, így nem tehetett semmit. Én elbújtam, hogy ne vegyen észre, mert az baj lett volna. Rá akarta venni Sakurát, hogy fordítsa vissza a folyamatot, de nem tette meg ezt Sakura. A sharingant is be akarta vetni. Be is vetette, de a genjutsu nem Sakurát, hanem engem talált el. Ha használt volna. Rám nincs hatással a genjutsu, ha a sárkány mód be van kapcsolva. Elküldtem, de ő nem akart elmenni. Mondtam neki többször is, míg megunta és elment, de előtte a fülembe súgott számomra egy döbbenetes dolgot. Miszerint 'Tudom miért vagy ilyen ellenséges velem. Csak abban reménykedem, hogy megint barátok lehetünk.' Nekem azért volt döbbenetes, mivel amikor mi barátok lettünk akkor volt ő még csak 5-6 éves - fejeztem be.
- Értem. Szóval erről volt szó. Tegnap itt volt nálam jelenteni Inory, viszont mondtam neki, hogy ezt inkább ma beszéljük meg részletesebben. Mikor várható, hogy ismer próbálkozzon?- kérdezte.
- Mivel mondtam neki, hogy addig se elém, se feléd ne merjen jönni, meg a falu közelébe se, míg a viselkedésén nem változtat és vissza nem tér a helyes útra. Szeretném látni azt a Sasuke-t, akit megismertem és a legjobb barátom lett. Legalább csak egy halvány részét. Sok gondon ment ő is és én is keresztül. Mindent megbeszéltünk egymással. Még ezeket is.- meséltem.
- Ennyire nyitott volt?- kérdezte Sakura.
- Igen. Ennél jobban is. Miért?- tudakoltam.
- Ja, az most nem fontos.- válaszolt.
- Rendben. Egyenlőre ezt még hanyagoljuk. Ha van még valakinek valami információja Sasuke-vel kapcsolatban, az majd jelezze nekem. Térjünk át egy sokkal fontosabb témára. Akatsuki. Mielőtt Jiraiya meghalt hagyott itt nekünk egy kis 'gyűjteményt'. Ezek.- mutatott a dobozra.- Ezek mind csak az Akatsukiról szólnak.- mesélte.
- Mit akarnak?- kérdezte Shino.
- A bijju-kat. Az egy farkútól a kilencig.- válaszolt.
Tsunade Naruto-ra nézett.
- Vigyáznunk kell.- mondta még.
- Mindenféleképpen meg kell akadályoznunk, hogy a bijju-kat megszerezzék.- mondtam.- Nem hagyhatjuk, hogy megszerezzék őket, mert abból baj lesz.- mondtam.
- Honnan tudsz róluk?- kérdezte Shikamaru.
- Belém is van egy fél elzárva. A kilenc farkú egyik fele bennem van.- válaszoltam.
Naruto felém kapta a tekintetét.
- Ezért is kell megvédeni titeket.- mondta Tsunade.
- Mióta tudod, hogy beléd van zárva?- kérdezte Naruto.
- Nagyon régóta. Már akadémiás diákként tudtam. Sőt hamarabb is. Még mielőtt akadémiára kerültem Honokrejtekben. Mikor oda kerültem már tudtam használni a chakráját. Vagyis inkább engedte hogy használjam, mivel jobban megismerkedtem vele.- meséltem.
- Velem nagyon undok.- mondta Naruto.
- Azzal nem tudok mit kezdeni. Nem rögtön a chakráját kellett volna kierőszakolni belőle, hanem megbeszélni vele, hogy mégis miként tudnátok összedolgozni, ahelyett, hogy bántanátok egymást. Vagyis ő bántana téged.- magyaráztam.
- Már tudom használni.- válaszolt.
- Na az szuper. Akkor jól kijöttök Kuramával.- mondtam.
Furcsán nézett rám.
- Csak meg ne merd kérdezni, hogy ki az, mert előhívom és helyettem ő fog leütni.- mondtam neki.
Meg sem mert szólalni.
- Rendben. Tudunk valamit az Akatsukiról?- tért vissza a tárgyhoz Kakashi.
- Nem sokat.- válaszolt Tsunade.
- Akkor ideje lesz majd mesélnem.- mondtam karba tett kézzel.
- Hallgatunk.- mondta a Hokage.
- Először is. Mit hagyott hátra a mesterem?- tudakoltam.
- Csak annyit, hogy mit akarnak és hogy két ember dolgozik egy csapatban.- nézte a papírokat.
- Elég kevés dolgot. Nem baj.- mondtam.
- Akkor kérlek kezdj bele.- mondta Yamato.
- Hogy honnan tudom ezeket, amit most mondok, azt majd a végén magyarázom el.- mondtam.
Bólintottak.
- Ahogy mondtad két fős csapatokban dolgoznak.- kezdtem.- Vezetőjük Pain. Elméletileg békét akarnak teremteni, ám ez nem teljesen igaz. A béke számukra csak egy álca. A két fős csapatok a bijju-k megszerzéséért indulnak. Eddig megszerezték a kettő, a három, a négy, az öt és a hét farkút. Vissza van az egy, a hat, a nyolc és a kilenc farkú.- magyaráztam.
- Mennyien vannak?- kérdezte Neji.
- Tízen, ezért vannak kettő fős csapatban. Egyesek nem tudna semelyikőjük elkapni bármelyik bijju-t. Sokkal erősebbek náluk. A legnehezebb dolguk a nyolc és a kilenc farkúval lesz. A hat farkút eddig nem tudom, hogy megszerezték-e. Arról még nincs információm.- mondtam.
- Melyik lesz a következő?- tudakolta Kiba.
- Ha jól tudom, akkor a hat farkú. Viszont nem árt tudnotok, hogy ha egy emberből kiszedik a bijju-t, akkor az az ember belehal. Egy bijju eltávolítása kényes feladat. Akár 3 napba is beletelhet nekik.- magyaráztam.
- Melyik falvakban találhatóak?- kérdezte Tsunade.Folytatása következik!
K
övetkező rész címe: Megbeszélés II
VOUS LISEZ
Az élet egy másik faluban
FanfictionEgy lány, akinek a szülei nem élnek. Másik faluba költözik hátha jobb élete lesz. Vajon sikerül neki beilleszkedni? Ha érdekel tartsatok velem. Lehetséges, hogy trágár szavak is jelen lesznek. Saját felelősségre olvassátok azokat a részeket.