Reggel szokásos időben keltem. Gyorsan felöltöztem és megnéztem Sasuke-t. Nem volt a szobájában. Megijedtem. Ha elment innen, nem tudom mit csinálok vele. A konyha felé vettem az irányt. Ott volt. Mély levegőt vettem. Szerencse.- mondtam magamban.
- Jó reggelt.- köszöntem.
- Neked is. Kész a reggeli.- tette le a tányért.
- Megcsináltam volna, de köszönöm.- válaszoltam.
- Nem tesz semmit.- vont vállat.
Elkezdtünk enni. Evés közben jöttem rá, hogy szükség lesz egy csapat megbeszélésre. Megvágtam az ujjam és idéztem. Sasuke elcsodálkozott.
- Shinobi idézés!- mondtam.
Yuukimaru-t idézve figyeltem fel Sasuke arckifejezésére.
- Inory. Történt val?- kezdte a barátom, de észre vette, hogy nem vagyok egyedül.
- Megkérhetlek, hogy szólj pár embernek, hogy találkozzunk a parkban?- kérdeztem.
- Persze. Mond kiknek szóljak.- válaszolt.
- Uzumaki Naruto, Haruno Sakura, Sai és Yamato-taicho.- soroltam.
- Csapat megbeszélés?- puhatolta.
Bólintottam.
- Rendben. Mikorra?- faggatott.
- Most azonnalra. Én most azonnal indulok.- álltam fel.
Bólintott és elment. Sasuke felé fordultam.
- Ez neked is szólt. Te is jössz.- mondtam, mire bólintott.
Miután elpakoltam indultunk is. Nem vesztegettük az időt. Főleg nem ezzel a témával kapcsolatban. A parkba érve mindenki ott volt már. Ahogy észre vettek minket mindenkinek más fajta arckifejezése volt. Naruto mosolygott, mint a tejbe tök, Sai már a kunak tartóhoz nyúlt, Yamato és Sakura elcsodálkozott. Sasuke arca meg sem rezzent.
- Mindenki itt van?- kérdeztem.
- Igen.- válaszolt Yuukimaru.
- Rendben. Köszönöm a segítséget.- mondtam.
- Nincs mit.- szólt és elment.
- Szóval.- kezdte Yamato.- Mi ez a nagy megbeszélés?- kérdezte.
- Van pár dolog, amit szeretnék megbeszélni a csapattal.- kezdtem.- Mint azt láthatjátok Sasuke itt van, de Kakashi nincs. Sasuke visszatért a faluba, mint a falu tagja és ninja-ja. Sasuke a csapat tagja innentől kezdve, viszont Kakashi nem. Mivel úgy túl sokan lennénk a Hokage szerint. Magától tért vissza a faluba nem kényszerből. Én felelek a tetteiért, így nem provokálni, mert velem gyűlik meg a baja annak a személynek. Csak így jöhetett vissza.- magyaráztam.
- Miért pont Kakashi?- kérdezte Sakura.
- Mivel te, Naruto és Sai teszitek ki a hetes csapatot jelenleg, így ti a csapatban kell, hogy maradjatok. Én azért maradok, mert én felelek Sasuke dolgaiért és, mert erősebb vagyok nálatok. Yamato pedig Naruto miatt van itt. Valakinek féken kell tartania, ha esetleg baj lenne. Így Kakashi marad itthon. Én és Yamato vagyunk azok, akik a csapatot vezetik. Yamato te csak az A szintnél nagyobb küldetéseknél vezetsz minket én csak ott segéd vagyok neked. A többinél fordítva. Üzente a Hokage. Bár mondjuk én nem tartom ezt helyén valónak, mert jobb vezető lennél nálam mindig, de sajnos Hokage parancs. Szerintem ennyi.- fejeztem be.
- Nem lesz ez így jó.- szólalt meg Yamato.
- Miért?- néztem rá.
- Mivel mégiscsak egy szökött ninja-ról van itt most szó. Ráadásul Uchiha.- válaszolt.
- Ha valami bajod van velem, akkor mond a szemembe.- szólalt meg Sasuke.
- Na jó. Itt és most be lehet fejezni a vitatkozást, mert nem állok jót magamért!- kiabáltam rájuk.
Yamato idősebb nálam, szóval nem lett volna jogom rá kiabálni, de nem bírtam. Ha a küldetéseken is ez lesz nagy bajban leszünk.
- Ja és Sasuke Sai közelébe nem mehet, mert a Hokage megtiltotta neki. Ha bárki észre veszi, hogy a közelébe megy nekem jelentse, de én is figyelni fogok.- néztem Sasuke-re.
Ő csak bólintott. A többiek csak egy 'igenissel' válaszoltak. Yamato is igazat adott, mivel ő is tudott erről.
- Rendben. Akkor ezennel a megbeszélést lezárom. Mindenki mehet pihenni vagy amit akar csinálni, az már nem az én dolgom. Lehetséges, hogy holnap küldetés, szóval nem szeretném, ha fáradtak lennétek holnap. Úgy tervezzetek a mai napra.- fejeztem be.
Mindenki, beleértve engem és Sasuke-t is hazamentünk. Elvégeztük a dolgainkat, miután haza értünk. Ahogy ezt megtettük lefeküdtünk aludni. Holnap gondolom küldetés, mint mindennap.Következő rész címe: Küldetés! A sárkány mód ismét nem működik?
VOUS LISEZ
Az élet egy másik faluban
FanfictionEgy lány, akinek a szülei nem élnek. Másik faluba költözik hátha jobb élete lesz. Vajon sikerül neki beilleszkedni? Ha érdekel tartsatok velem. Lehetséges, hogy trágár szavak is jelen lesznek. Saját felelősségre olvassátok azokat a részeket.