XV. rész: MEGBESZÉLÉS II

203 16 2
                                    

- Sunagakure az egy farkú otthona.
  Kirigakure a hat farkúé.
  Kumogakure a nyolc farkúé.
  Konohagakure pedig a kilenc farkúé.
Viszont a hat farkú jinchurikije elhagyta a falvát, így nehezebb rá akadni vagyis nekünk biztos. Egyenlőre biztonságban kell hogy legyen.- válaszoltam.
- A nevüket is tudod?- tudakolta Sakura.
- Egy farkú: Gaara
  Hat farkú: Utakata
  Nyolc farkú: Killer Bee
  Kilenc farkú: Naruto, Inory.- mondtam.
- Akatsukira visszatérve. 10 tagból áll igaz? Elméletileg Orochimaru is oda tartozott, de ő kilépett.- mondta Tsunade.
- Igen ez igaz. De ahogy egy tag elvész szereznek másikat. A csapat beosztást nem tudom, mert így változni szokott, de a neveket tudom.- jelentettem ki.
- Mond.- szólt a Hokage.
- Előtte tudnotok kell, hogy van egy Gedo Mazo nevű szobor, amibe gyűjtik a bijju-kat. Nos akkor a tagok:
~ Pain
~ Deidara
~ Konan
~ Uchiha Itachi
~ Zetsu
~ Orochimaru/Tobi
~ Kisame
~ Kakuzu
~ Hidan
~ Sasori - soroltam a neveket.
- Tudsz róluk valamit?- kérdezte Lee.
- Nem sok mindent, de igen. Kezdjük Painnel.
Pain: Szervezet vezetője, hat különböző teste van, elég erős jutsuja van, arról nem tudok semmit
Konan: Pain társa, és segítője
Uchiha Itachi: A szervezet legjobb genjutsu használója a sharinganja miatt
Kisame: Egyik a hét kardforgatók közül, ő birtokolja a legerősebbet szerintem a Samehada-t
Kakuzu: Ő felel a szervezet anyagi költségeiért, képes használni mind az öt elemet, mivel öt szíve van
Hidan: Az Akatsuki halhatatlan tagja, vallása a káoszt, a halált és a fájdalmat részesíti előnyben, ezeket szereti kiélvezni, így nagyon sok időt töltenek el vele, csak harcképtelenné lehet tenni, vallásába vetett hite miatt halhatatlan, ezért nem lehet megölni, közelharcban harcol egy három pengés kaszával
Deidara: Robbanó elemet használ, bal szeme képes átlátni a genjutsu-t
Sasori: Az Akatsuki báb mestere, képes akár 100 bábot is egyszerre használni, saját mérget használ, aminek nem készít ellenszert
Zetsu: Sajnos róla semmi nincs
Orochimaru: Őt ismeritek, de mondok néhány dolgot. Halhatatlanságot keresi, amit lehet meg is talált, kilépése után Tobi követte a helyét
Tobi: együgyű, mindig hülyéskedik, de annál erősebb jutsuja van, amiről semmit nem tudni.- fejeztem be.
Ezt Tsunade mind leírta.
- Lehet tudni, hogy mikor kezdenek mozgolódni?- tudakolta Naruto.
- Arról fogalmam nincs.- válaszoltam.
- Rendben. Shizune ezt tedd el olyan helyre, ahol biztonságban van.- adta oda neki a jegyzetet.
- Értettem.- mondta és elment vele.
- Ti meg köszönöm, hogy eljöttetek.- mondta.
Mindenki eljött. Gyorsan még elmentem enni egy ráment és utána haza indultam. Fáradt voltam. Sajnos az eltervezésem, hogy lefekszem aludni meghiúsult. A hetes csapat utánam jött.
- Inory!- kiáltotta Naruto.
Megálltam és bevártam őket. Mikor mellém értek megszólaltam.
-  Mi a baj?- kérdeztem.
- Küldetést kaptunk. Neked is jönnöd kell.- szólt Sakura.
- Ugye ezt most nem gondoltátok komolyan?- puhatoltam.
- Nem mi döntjük el sajnos.- mondta Sakura.
- Mi a küldetés?- kérdeztem.
- Itt a faluban kell most segítenünk házat építeni a nehéz kövek miatt.- válaszolt Naruto.
- Ez most vicc igaz?- tudakoltam.
- Nem. Azért kaptuk ezt, mert nem csak a falun kívül még segítség.- válaszolt.
Bólintottam. Elmentünk arra a helyre, ahol segíteni kellett. A ház alapja már meg volt. Ennyivel kevesebbet kellett legalább pakolni. Már a ház oldala is meg lett. A teteje hiányzott csak. Én és Sakura Naruto-nak segítettünk kalapálni, míg Sai egy madárral hozta nekünk az eszközöket, amivel dolgoztunk. Sötétedéskor még mindig a házzal voltunk elfoglalva. Mivel hamar be akartam fejezni, ezért egész éjjel dolgoztunk, de halkan, hogy fel ne zavarjunk senkit. Hajnalban pihentünk egy keveset. Ahogy jöttek a munkások folytattuk mi is. Már csak az utolsó simítások voltak vissza. Amint végeztünk a Hokage irodájához vettem az irányt. Odaértem és bekopogtam, majd beléptem. Az ajtót becsuktam magam után. Egy nem várt személyt láttam. A Kazekage volt személyesen.
- Ömm... Elnézést a zavarásért.- hajoltam meg.
- Semmi baj.- mondta Gaara.
- Mi történt?- kérdezte Tsunade.
- Jelenteni szerettem volna, de nem fontos nagyon. Megyek is.- hajoltam meg és mentem is.
- Várj egy kicsit.- szólt utánam az uncsitesóm.
- Tessék?- kérdeztem.
- Tudod mikor lép ismét az Akatsuki?- kérdezte.
Gaara elcsodálkozott.
- Sajnálatos módon tegnap megszerezték a hat farkú bijju-t. Tehát Utakata meghalt. A következő jinchuriki akit megtámadnak az egy farkú bijju-é lesz. A nyolc farkú utána, majd a kilenc farkú utoljára, mivel sokkal erősebb, mint a többi.- válaszoltam.
- Miért nem szóltál? Azt tudod, hogy kik fognak menni az egy farkúért?- faggatott.
- Deidara a robbantó elemet használó és Sasori a báb mester. Vigyázni kell velük. Veszélyesek. Lassan indulnak Sunába. Ha nem tévedek és én sosem tévedek holnap indulnak.- válaszoltam.
- Ha elérnek a kilenc farkúig az egész lénye kell nekik?- tudakolta.
- Ezt nem tudom. Elméletileg igen, de lehet beérik a felével is. Nekem és Naruto-nak oda kell majd figyelnünk a küldetéseken majd. Ha tényleg Kurama a legerősebb akár többen is jöhetnek érte nem csak ketten és sajnos van egy ilyen érzésem.- válaszoltam.
- Hokage. Mégis honnan tudja megjósolni az ellenség lépteit?- tudakolta Gaara.
- Ezt Inory elmondja.- nézett rám.
- Mióta birtoklom a sárkány módot vagyis használni tudom olyankor vagy régi tetteim, emlékeim vagy másnak a tetteit tudom előre.- magyaráztam.
Bólintott. Megkért hogy menjek most már haza, elég régóta nem pihentem le. Elköszöntem és eljöttem. Haza vettem az irányt. Viszont megálltam a falu közepén. Megnéztem a naplementét. Mindig is csodálattal néztem. Egyszerűen elvarázsolt a látványa. Miután lement a nap mentem tovább. Összefutottam a Kurenai csapattal. Beszélgettem velük egy kicsit. Hazaérve levettem a cipőm és beljebb léptem a lakásban. Elővettem a nagy rajz táblámat és elkezdtem rajzolni. A naplementét rajzoltam le. Sötétedés után kezdtem el és oly a éjfél körül fejeztem be. Nem voltam éhez, így vacsora nélkül feküdtem le.

Következő rész címe: Születésnap I

Az élet egy másik falubanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant