Prolog

2.7K 108 15
                                    

Niewielu ludzi wierzy w istnienie smoków. Przeważnie są to wariaci szukający przygód. Przez 10 lat Oxi spotkała wielu takich lecz żaden nie miał pojęcia o istnieniu Zakonu Czerwonego Smoka.

Wierząc starym zapiskom z czasów Ery Walczących Prowincji, w Japonii żył młody mnich. Jego wygląd odbiegał od normy. Zwykli mnisi nosili szaty w kolorze ochry, a jego ubranie miało krwisto czerwony kolor.. Głowę miał ogoloną a na skórze widniało znamię w kształcie czerwonego, ziejącego ogniem smoka. Wśród ludzi zwany był Ryū czyli smok. Mnich ten miał niezwykłe moce. Umiał czytać w ludzkich umysłach, wyczuć dobro i zło w sercach nie tylko ludzi ale także zwierząt oraz także w sercach sił ciemności. Potrafił także co najdziwniejsze przybierał postać smoka. Jego znajomość sztuk walki zadziwiłaby niejednego samuraja z czasów epoki Sengoku. Człowiek ten podróżował po świecie w poszukiwaniu sił ciemności, wampirów, wilkołaków, demonów i innych bestii o których istnieniu ludzie nie mieli pojęcia. Z czasem mnich Ryū osiedlił się na bezludnej, pływającej wyspie gdzie zbudował zamek w którym szkoli pokolenia Smoczych Wojowników do dzisiaj... choć metody i broń bardzo się zmieniły.

Mnich pozyskuje swoich uczniów poprzez Smocze Znaki. Na całym świecie, co roku rodzi się kilkoro dzieci ze Smoczym Znakiem na różnych częściach ciała. Z czasem gdy dziecko rośnie, znamię powiększa się i jest coraz bardziej widoczne. Gdy dziecko osiąga wiek 9 lat Mnich wysyła kilkoro swoich szpiegów by odebrali dziecko rodzicom. Wymazują wspomnienia tak że w sercu rodziców nie pozostaje nawet najmniejsze wspomnienie po ukochanym, upragnionym dziecku. Smoczy Wojownik również zapomina kim jest, nie pamięta nic ze swojej przeszłości. Dostaje nowe „smocze" imię, tak jakby dopiero się urodził.

Z czasem dzieci te wyrastają na dzielnych wojowników walczących z siłami ciemności, lecz raz na 1000 lat rodzi się dziecko o wyjątkowych mocach. Dziecko które pokierowane dobrem zniszczy całe zło na ziemi, lecz gdy wpadnie w łapy Źródła Wszelkiego Zła może zniszczyć ludzkość.

Zakon Czerwonego SmokaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz