Konser bittiğinde hepsine veda edip arkadaşlarımla ayrılıp sınıfa gittim.
Sınıftaki kızlar normalden daha sessizdiler.Dikkatimi çekmişti.
Ders bitince birlikte yurda geri döndük.Yemekten sonra ikizlerle birlikte odamda ders çalıştım.Babamı hayal kırıklığına uğratmamalıydım.
Saat on bir gibi ikizler uyudular.Ben hala uyumamıştım.
Başımı masaya yasladım.Uykum gelmişti.Elimdeki kalemi kemiriyordum.Tavanda uçan sinek haricinde oda sessizdi.
Kapının altından bir not gördüm.Kalemi bırakıp notun yanına çömeldim.Elime alıp baktım.
"Yemekhaneye gel.Tek başına."
Gözlerimi kırpıştırdım.Bu da ne demekti şimdi?
Uyuyan ikizlere baktım.İkisinin de nefes alırken göğüsleri yavaşça inip kalkıyordu
Üstüme hırkamı aldım.Notu pantolonuma sıkıştırdım.Kapıyı sessizce kapatıp karanlık koridorda yürümeye başladım.Kameralar varsa mutlaka beni izliyor olmalıydılar.Bu saatte yemekhane açık olur muydu?
Koridorlar boştu.İki kat alta indim.Yemekhaneden içeri girdim.Burası da karanlıktı.Ses çıkarmamaya dikkat ederek yürüyordum.
-Kimse var mı?
Sesim boş yemekhanede yankılandı.Ürperdim.İçime kötü bir his düşmüştü.Beynim hemen burdan kaçmam için isyan ediyordu.
Arkamı dönüp tam koşuyordum ki kolların beni tuttuğunu hissettim.Beni içeriye doğru sürüklüyorlardı.
-Bırakın beni!
-Kapa çeneni.
Bu ses bana bugün bana acıdığını söyleyen kızındı.
Çırpınmaya çalışsamda bir işe yaramıyordu.Kaç kişi olduklarını bilmiyordum ama kalabalıktılar.
Beni duvarın köşesine attılar.Yerin soğukluğunu iliklerime kadar hissettim.Kollarımı kavuşturdum.
-Ne istiyorsunuz benden?
-Karanlık çocuklardan uzak dur!
Karşıma ellerini beline koymuş esmer bir kız dikildi.
-Bu sizi ilgilendirmez.
-Bizi senden daha çok ilgilendiriyor.Sen okula geleli birkaç gün oldu.Onları ele geçireceğini sanma.
-Ney?
-Şuna bir ders verelim ki dünyanın kaç bucak olduğunu görsün.
Esmer kız bunu söylerken güldü.Diğerleri onaylayan bir şekilde bağırıştılar.
Ben ayağa kalmaya çalışırken birisi iktirdi.Yere düştüm.Saçımı tuttu ve duvara çarptı.Çığlık attım.Burnumdan gelen sıcaklığı hissettim ve kan tadını.
Tekmeliyorlardı.Bazıları saçlarımı yoluyordu.Ağlıyordum.
-Yapmayın.Ne olur! Durun canımı yakıyorsunuz!
Kimse duymuyor muydu?
Canım o kadar çok acıyordu ki.
Gözlerim karardı.Boşluğa düştüm.
•••
Mutlu Masal'ın telefonun çalmasıyla uyandı.Gerinip telefonun alarmını kapattı.Masal ders çalışma zamanını ayarlamak için alarm kurmuştu.
Masal'ın yatağına baktı.Boştu.Kardeşini dürtükledi.Duygu hormurdanıp diğer tarafına döndü.
-Hey! Masal ortada yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aylardan Aşk
RomanceBir çizgiye vardım seninle beraber Ve bir gün yitirdim seni. Ben seni sevdim mi? Sevdim, Ya sen beni?