5
Jungkook
Věděl jsem že ho to trochu vyvedlo z míry a je teď zmatený. Mě jen tak někdo nedostane.
I když Taehyung by se mi opravdu hodně líbil.
Jungkooku! Hoď se do klidu! Ale okamžitě!S nevinným úsměvem jsem vešel do třídy. Můj směr chůze mi ale přerušila nějaká osoba co mě až bolestivé přitiskla na tabuli.
Co s tím všichni mají?,,Co chceš?" Zavrčel jsem nepřátelsky ale nějak se nebránil.
,,Tebe" začal se o mě otírat svým rozkrokem a osahával mě.
Tak na to zapomeň.Chytil jsem ho za ruku a vzduchem ho přehodil na zem. Ozvala se taková rána a v něm něco křuplo. Mě to bylo jedno. Nemá na mě sahat.
,,Pro příště na mě nesahej" byl jsem docela naštvaný.,,Jungkookie?" Ozvalo se ode dveří, ve kterých stál Tae, Yoongi, někdo pro mě neznámý a Jimin.
,,Tae!" Vypískl jsem a příběhl k němu. Hodil jsem se mu kolem krku a začal brečet. ,,Copak se stalo?" Začal mi utírat slzy.,,Támhle ten mě obtěžoval a dělal neslušné věci" řekl jsem smutně a víc se na něj natiskl.
,,Počkej" pohladil mě po tvářičce a šel k tomu klukovy.Taehyung
Jeho chování jsem jaksi nechápal, ale byl roztomilý, takže si nestěžuju.
Čapl jsem pro mě neznámého kluka za vlasy a vytáhl si jeho obličej blíž k sobě.,,Ještě jednou na něj sáhneš tak to nepřežiješ" řekl jsem se zlostí v očích až jsem se divil, že mi z očí nešlehaly plameny. Vystrašeně přikývl.
,,A teď vypadni. Nemáš tu co dělat" pustil jsem ho a on rychle utekl pryč. Celá třída na mě překvapeně koukala. Slezl jsem po nich naštvaný pohledem a už se ne mě nikdo nepodíval.
,,Děkuju ti můj zachránce" skočil po mě Jungkookie a vysel na mě jako koala. Držel jsem ho pod zadečkem a jemu to očividně nevadilo.
,,Zasloužíš si odměnu" zašeptal mi do ouška a to mi skousl.
,,Co se takhle někam vypařit?" Navrhl jsem a čekal na jeho odpověď.,,Nejsem proti" seskočil ze mě a ruku v ruce jsme utekli někam ven.
Tenhle příběh se mi absolutně nelíbí
Nejradši bych ho smazala
Líbí se alespoň vám?
ČTEŠ
Without Heart[✓]
Vampire,,ty nejsi tak nevinný jak vypadáš že?" ,,To musíš posoudit sám" 15+ COVER: @TheshyTae •16.6.2018 °1.8.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsázkou. Je starý a v tu dobu jsem byla lehce too much in kpop a shiping takže thank you very...