🅃🄷🄸🅁🅃🅈 🄽🄸🄽🄴

1K 90 5
                                    

39

Jungkook

,,Co se stalo že byl Jimin tak naštvaný?" Zeptal jsem se zvědavě když si ke mě přisedl Hoseok.

,,Tae se mi ze vzteku zakousl do krku a Jimin to nějaký způsobem zjistil. Takže ho chce zabít" při tom co to říkal se usmíval jako sluníčko.

,,Co se tak žulíš?" Zasmál jsem se a prázdný sáček od krve začal překládat.

,,Mám radost ne?"
,,A z čeho prosimtě?" Zvědavě jsem se na něj podíval s trochou výsměchu.

,,Protože byl Tae rozčilený" odpověděl a jeho úsměv se ještě více zvětšil.
,,A kvůli tomu se tlemiš? Že ho někdo naštval?" Stále jsem nechápal proč.

,,Já bych se nesmál kdybys ten co ho naštval nebyl ty"
Úplně jsem přimrzl k židli.

,,Takže já ho opravdu naštval?" Začal jsme usmívat úplně stejně jako Hoseok.

,,Jo. A vidíš taky se usmíváš" praštil obouma dlaněma do stolu a zhoupl se dozadu na židli.

To ale neměl dělat protože se převrátil a spadl dozadu.
Hned jsem dostal záchvat smíchu a chytal se za břicho, protože mě po chvíli začlo bolet.

,,To není vtipný"
Řekl uraženě když se zvedla ze země.
,,Je to vtipný" řekl jsem mezi už trochu menším smíchem.

,,Ale víš co je ještě vtipnější?" Zeptal se s opravdu divným úsměvem když se postavil a založil si ruce na hrudi.

,,Ne?" Odpověděl jsme nejstě.

,,Tvoje reakce až se otočíš"
Na jeho slova jsem se rychle otočil a tak se lekl že mi málem začlo znovu bít srdce. Hned za mnou stál totiž Taehyung.






Co to sakra dělá?!
Nebo spíš co chtěl udělat?!

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat