🅃🅆🄴🄽🅃🅈 🄾🄽🄴

1.2K 112 6
                                    

21

Jungkook

,,Ale Kookie. Neboj se. Já tě budu chtít pořád stejně. I kdybych tě nekousl já tak tě budu pořád chtít ano?" Jeho slova mě zahřála u srdíčka a v břiše mi lítalo hejno motýlků.

,,Ale stejně mě pořád nechceš mít rád" odvětil jsem smutně.
,,Kookie mám tě rád svým způsobem, ale lásku ti opětovat nemůžu. Nejde to. Nikdy jsem nic takového necítil a ani cítit nechci. Jestli to nedokážeš akceptovat tak můžeš jít" vystrašeně jsem se na něj podíval a přímo na něj skočil.

,,Tae promiň mi to. Je mi to strašně líto. Neměl jsem to říkat. Hlavně mě prosím neopouštěj." Držel jsem ho kolem krku a nechtěl se ho pustit.

,,Kookie neopouštím tě. Neboj se" zasmál se a objal mě nazpátek.
,,Nesměj se mi" řekl jsem uraženě.

,,Nechceš jít do vířivky?" Trochu mě od sebe odtáhl a podíval se na mě téma jeho krásnýma očima, které měli barvu rudé krve.

,,Dobře" usmál jsem se a vstal z něho.

◀️▶️

Taehyung

,,Tak pojď a nestyď se" řekl jsem když už jsem dávno seděl ve vířivce jen Kookie byl schovaný vevnitř za závěsem.

,,Já nechci" ozvalo se a zpoza dveří vykoukla jeho hlava.
,,Jak myslíš" než stačil něco udělat přeběhl jsem k němu, vzal ho do náručí a spolu s ním skočil do vody.

,,Tae!" Vypískl když jsme se vynořili.
,,Sám by jsi sem nikdy nevlezl tak jsem jen trochu pomohl" zvedl jsem  ramena a pak je dal zase zpátky.

Voda ve vířivce začla bublat když jsem zmáčkl bílé tlačítko, které nešlo moc vidět.

Kookie se spokojeně usmál a opřel se stěnu vířivky. Moc se mi nelíbilo že seděl naproti mě.

,,Kookie pojď jsem" ukázal jsem na něj rukou a čekal jestli to udělá.
Po chvíli se zvedl a "doplaval" ke mě.

Rychle jsem ho chytil a posadil si ho na sebe obkročmo.
Před tím jsem mu ale sundal poslední kousek oblečení co měl na sobě.

On si toho všiml až když jsem mu ze zad pomalu sjel na zadeček a jemně mu ho promnul v rukách.

,,Jak jsi?"
,,Praxe" mrkl jsem na něj jedním okem.

Jungkook

,,Kookie už jsi někdy s někým spal?"
Sakra
,,J-jo spal" snad celý jsem zrudl.
,,A to jsi se opravdu nikdy nelíbal?",, za můj upíří život ne" jemně jsem se zasmál a byl snad červenější ještě víc.
,,Kookie proč se tolik červenáš?" Zeptal se provokativně.
,,No..j-já..mám rád docela h-hrubé zacházení. Ale ne tak že by mě někdo bil nebo tak jen.."
,,To máš rád tvrdě" řekl hned vedle mého ouška až mi naskočila husí kůže.

Taehyung

Nikdy ale opakuju nikdy jsem nepotkal někoho kdo by byl tak nevinný a přitom takový sadista.

,,Ty nejsi tak nevinný jak vypadáš že?"

,,To musíš posoudit sám"















Na vás myslím v práci o přestávce 😁
Takže buďte rádi že jsem tak hodná😉
Doufám že se vám příběh stále líbí💕
Stále budu ráda za názor kdyby se vám chtěl psát 😋
Jinak jestli se někdo musíte můžete napsat:)
Vote i komment potěší 💕
Za chyby se omlouvám 😅

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat