🅃🅆🄴🄽🅃🅈 🄴🄸🄶🄷🅃

977 84 5
                                    

28

Jungkook

,,Běž se najíst Kookie ano? Já půjdu taky pak tě najdu" řekl a během chvilky zmizel v davu.

No tak asi budu muset někoho najít sám. Doufám že to nedopadne jako minule.

Nahlas jsem si povzdechl a rozhlédl se okolo, jestli neuvidím nějaký úlovek.
Oči mi zůstali na postarším muži, který mě doslova vyslíkal pohledem.
Třeba bude mít dobrou krev

S výrazným úsměvem jsem k němu došel a jako správný ,,nadržený" chlapec se na něj obkročmo posadil.

,,Proč tady takový nevinný klouček je sám?" Jeho ruce mi sjeli na zadeček, který promnul v rukách.
Fuj! Drž se! Musíš to dát!

,,a nechceš mi dělat společnost venku?" Zašeptal jsem mu do ucha otřel se o jeho rozkrok.

,,S radostí"

◀️▶️

,,No tak s radostí jsi mi společnost opravdu nedělal" řekl jsme si pro sebe když jsem může hodil někam mezi popelnice. Jeho krev byla tak želazitá, až nebyla vůbec dobrá, ale nikoho jiného jsem už nechtěl svádět.

Utřel jsem si rty od krve a vydal se zpátky hledat Taeho.
Snad tu ještě je a nechal mě tady.

Když jsem vešel dovnitř hned na mě vybafl Jin s Namjoonem.
,,Ahoj tak co jak si to užíváš?" Zeptal se trochu přiopile Joon vysící Jinovi kolem ramen.

,,Jo dobrý jen nevíte kde je Tae?"
,,Támhle v zadu v těch dveřích. Už musím vzít Joona domu má už dost tak ahoj" usmál se na mě a začal ho táhnou ke dveřím.

,,Ahoj" úsměv jsem mu oplatil a vydal se ke dveřím.
Když jsem se prodíral mezi lidmi tak mě každou chvíli někdo plácnul přes zádech. Vždycky jsme se jen otočil a na tu osobu se jemně usmál. Nevadilo mi to. Těšilo mě že se za mnou lidi otáčí. U dvou jsem i poznal že jsou od nás ze školy.

Tam bych asi měl zítra jít co?

Došel jsem přímo ke dveřím a pomalu je otevřel a nahlédl dovnitř.
To jsem ale neměl dělat.
Stal jsem v úzké chodbě po které se ozývali bolestné ale i slastné steny.
To je tohle nějaká šukací místnost?!
A co tady sakra dělá Tae?!

Nějakým nenápadným způsobem jsem se prodral mezi lidmi co si asi hodně dobře užívali.
A došel do až do velké místnosti kde to nevypadalo jinak.

Bylo to tu zbarvené do červena a byli tu hlavně gauče.
A na jednou jsem ji uviděl. Viděl jsem Taeho jak někoho klátí přes gauč.

Nevím jestli to nějak poznal ale otočil se na mě.
V jeho očích jsme hned uviděl překvapení a údiv.

Moje očí začli lesknout a první slzy se spustily po tvářích.

Proč Tae?




Btw super nápady co bylo za těmi dveřmi💕😂😂









Jako problémů s tímhle příběhem je fakt hodně takže to nebudu řešit 😂😂

No ale dám vám na víběr ze dvou nových názvu 😋

Without Heart
(By:me)

Or

Vampire Love

(By: EliKookieee

Napište mi do komentářů, který se vám líbí víc 😊
A já ho tam podle toho dám 😊 😁

Všechny vaše nápady jsou pěkné 😊 ještě se mi zamiloval název bloody love (by: Cooky_Shooky jenže je tu zrada v tom že už jeden takový příběh mám. Už tu byl jen je teď smazáný ale bude zase vydán takže sem ten nazev dat nemůžu 😅

Ale děkuju EliKookieee a Cooky_Shooky za pěkné nápady 💕💕

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat