🅃🄷🄸🅁🅃🅈 🄴🄸🄶🄷🅃

1K 88 29
                                    

38

Taehyung

Sedím doma u stolu a v ruce svýram skleničku s krví.  Nějak extra mi nechutná ale proto tu skleničku nedržím tak křečovitě.

Přemýšlím. Ano já Kim Taehyung přemýšlím. A můžete hádat nad čím.

Nad Jungkookem.

Neskutečné mě to k němu táhne. Nejratši bych se mu za všechno omluvil a nosil ho na rukách jako princeznu.

Počkat...co to melu za kraviny!?

Dneska mě ve škole neskutečně naštvalo když jsem ho viděl s neznámým klukem se líbat u skříněk.

Taehyungu sakra vzpamatuj se!

Naštvaně jsem sevřel ruku až mi sklenka v ruce praskla.
,,Tss" sykl jsem a chvíli pozoroval, jak mi z ruky pomalu stéká moje krev smýchaná s tou z prasklé sklenice.

Dohromady pojily dvoubarevný pruh, protože moje krev byla o něco tmavší než lidská.
S neutrálním výrazem jsem to pozoroval dokud se mi rána na ruce nezacelila a krev přestala téct.

Jungkook

,,Kde je?!" Vykřikl najednou Jimin přes celou jídelnu a hned jak mě spatřil se ke mě přiřítil jako velká voda a srazil mě na zem.

,,Kde je?!" Zeptal se znvou s křikem a rozhlížel se po celé jídelně.
,,Kdo?" Nechápavě jsem ho že sebe shodil a posadil se zpátky ke stolu kde jsem upíjel krev ze sáčku.

,,Taehyung" zavrčel a založil si ruce v bok jako naštvaná manželka.
,,Jak to mám vědět" stejným tónem jsem mu to oplatil a dal si ho nevšímal.

Co zas provedl ?








Jelikož si vás jako mých čtenářů vážím tak bych se vás chtěla zeptat jaké máte třeba domácí zvířátko 😋

A jaký je váš oblíbený příběh tady na Wattpadu 😋 nebo i autor 😁 jo nemám co číst a už mám přečtený skoro celý Wattpad 😁

Jo nudím se můžete napsat jestli chcete 😅

Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat