19
Jungkook
Nervózně jsem se přešlapoval před velkou železnou bránou.
Nade mnou svítili krásné hvězdy a zářil jasný kulatý měsíc.Vydechl jsem přebytečný vzduch z plic a zmáčkl malé bílé tlačítko. Zvonek.
Branka se během chvilky otevřela a já pomalu šel po kamenné cestičce až k černým dveřím. Abych se k nim dostal musel jsem vyjít tři mramorové schody.
Chtěl jsem zaklepat, ale než jsem to stihl tak se dveře otevřeli a v nich stál úžasně vypadající Taehyung.
Měl na sobě bílou košili zastrčenou do černých kalhot. ,,Ahojky Kookie jsem rád že jsi přišel"usmál se na mě jeho neodolatelným úsměvem a ustoupil ze dveří jako náznak, aby jsem vztoupil dovnitř.
S jemným úsměvem jsem vešel do domu a sundal si boty.
,,Půjdeme na terasu" ozval se vedle mého ucha Taeho hlas. Kvůli tónu jakým to řekl mi přejel mráz po těle a já se trochu zachvěl.Vstoupil jsem do skleněných dveří a zůstal omámeně stát.
,,To..je nádhera!" Vydechl jsem když jsem uviděl úžasnou terasu.Byla tu velká podsvícená vířivka a malý bar. Okolo bylo krásné dřevěné zábradlí porostlé rudými květy, kterým se říká růže.
,,Mas rád růže?" Zeptal jsem se omámeným hlasem. ,,Ano mají rudou bravu krve. Proto je mám rád" odpověděl a přešel někam na druhou stranu. Ohlédl jsem se za ním.
Byl zde krásný dřevěný přístřešek, pod kterým byl velký stůl a židle.
Na stole leželi dvě sklenice s červenou tekutinou.Tae je vzal obě do ruky a s přistoupením ke mě mi jednu dal do ruky.
,,Děkuju" usmál jsem se a přičichl si.
Krev. Krásné voní
Přiložil jsem si sklenici ke rtům a napil se.,,Hmm dobrá, ale tvoje je lepší" zasmál jsem se a podíval se na Taeho jak pije z jeho sklenice, ale po mých slovech přestal.
,,Chtěl bys?" Přistoupil ke mě blíž a opřel mě o sloupek od přístřešku.
S jemně zkouslím rtem jsem přikývl.
Tae si ke svým rtům přiložil zápěstí a prokousl si ho.Po chvíli ruku odendal a zadíval se na mě. Jakou dobu se mi jenom díval do očí. Ani jednou nemrkl.
Proč na mě tak zírá?
Začal se ke mě pomalu přibližovat. Nakonec se rty přitiskl k mým a já trochu pootevřel pusu.
Cítil jsem jak mi jeho krev teče do úst a začal jsem pomalu polikat.Trochu krve mu vyteklo koutkem ven a tak jsem pramínek slízl jazýčkem a spokojeně se usmál a pomalu mrkl.
,,Chutnalo?" Zeptal se když mě držel kolem pasu a palcem pravé ruky mi přejížděl po rtech.Jen jsem jemňoučce přikývl.
Ani nevíš jak moc
Kapitola na "dobré ráno"💕😊😋😂
ČTEŠ
Without Heart[✓]
Vampiros,,ty nejsi tak nevinný jak vypadáš že?" ,,To musíš posoudit sám" 15+ COVER: @TheshyTae •16.6.2018 °1.8.2018 • UPOZORNĚNÍ!!! Berte prosím tenhle příběh s nadsázkou. Je starý a v tu dobu jsem byla lehce too much in kpop a shiping takže thank you very...